Drugs voor vriendin

larsi37

Newbie
Hallo allemaal

Mijn vriendin wil voor het eerst drugs gaan gebruiken volgende week. Ik zelf heb al vaker drugs gebruikt en gebruik meestal rode ups (220 mg, wel halfjes natuurlijk). Dit zijn de enige pillen die ik ter beschikking heb en ik vroeg me af wat voor een hoeveelheid ik aan mijn vriendin kan geven. Ze is 19 jaar, 1 meter 64 en 55 kg. Is een kwartje genoeg of misschien te veel?

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden. Alvadt bedankt!

Lars

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Allereerst bestaat er geen 'veilige' dosis. Dat gezegd hebbende is een dosis van 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht meestal een dosis met weinig risico (volgens Jellinek o.a.). Dus 55 mg tot 83 mg MDMA. Dus een kwartje of één derde deel van de pil ervan uitgaande dat je ze hebt getest natuurlijk.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
kokosmakroon900 zei:
gewoon een halve nemen. je eerste keer XTC kan je maar 1 keer meemaken.
110mg voor een meisje van 55kg, is dat niet een beetje hoog (2mg per kg lichaamsgewicht, en ik hoor nog wel eens dat vrouwen het sterker voelen dan mannen)? Zou dan eerder 1/3 pil laten nemen (73mg). Hoeveel weeg jij trouwens Lars? Misschien dat je haar een dosis in dezelfde verhouding als jij neemt kan laten nemen.

Narayani

Bewuste gebruiker
Een halfje is wel veel voor een eerste keer voor een licht meisje. Ik ben zelf een paar kilo zwaarder (1.80 en 59 kg) en merk ook met ervaring dat 110 mg meer is dan nodig. Inderdaad zou een kwartje misschien wat weinig zijn, maar als ze erg zenuwachtig is dan is dat redelijk safe. Ik zou zoals hierboven genoemd 1/3 adviseren dan heeft ze bijna zeker weten genoeg voor een volwaardige xtc ervaring.

Bovenaan