drugs & voorbehoedsmiddelen

Datura

Newbie
heyhey ,

mn vriendin en ik doen regelmatig speed en xtc en zij pakt de pil.
maar volgens haar verstoort de drugs de werking van haar pil..
we willen natuurlijk niet zwanger geraken en daarom vroeg ik me af of er andere voorbehoedsmiddelen zijn die niet beinvloed worden door drugs..
spiraaltje? implantaat ? nog wat anders mss ?
(we houden beiden niet van condooms btw :tongueout:)

vooral aan de vrouwelijke forumbezoekers gericht dus :)

groetjes

Haze

Bewuste gebruiker
Datura zei:
heyhey ,

mn vriendin en ik doen regelmatig speed en xtc en zij pakt de pil.
maar volgens haar verstoort de drugs de werking van haar pil..
we willen natuurlijk niet zwanger geraken en daarom vroeg ik me af of er andere voorbehoedsmiddelen zijn die niet beinvloed worden door drugs..
spiraaltje? implantaat ? nog wat anders mss ?
(we houden beiden niet van condooms btw :tongueout:)

vooral aan de vrouwelijke forumbezoekers gericht dus :)

groetjes

Geen vrouwelijke bezoeker, maar het spiraaltje lijkt mij dan wel een logische uitweg.

minn

Badass junkie
Ik zou ook voor het spiraaltje gaan. Waarschijnlijk neem ik het zelf ook, de pil is (ook) niet goed voor me. En condooms, altijd de kans dat je m vergeet ofzo.
Maar spiraaltje is vrijwel 100% betrouwbaar en veilig. Zoek er anders wat op t internet over of ga naar je huisarts :)

platypus

Belezen gebruiker
ik geloof niet helemaal dat drugs de werking van de pil verstoord maar wie ben ik om dat te zeggen... verder is het spiraaltje dan idd een oplossing, hoewel sterilisatie misschien effectiever is

Moon

Bewuste gebruiker
Ik slik de pil en gebruik regelmatig speed, sos of xtc maar dit heeft totaal geen invloed op de werking van de pil. Heb er ook nog nooit van gehoord. Ik zou anders toch al vaak zwanger zijn geweest :rolleyes:

Lana

Wijs gebruiker
Mij wel gebeurd. De pil en drugs gebruiken en zwanger raken.
Maar of de drugs de werking vd pil beinvloedde, kom je toch niet achter.
Misschien wel gewoon met m´n wazige kop een paar keer eentje vergeten ofzo, kan ook nog. Ik zou het niet meer weten. :flushed:
Het resultaat loopt gelukkig gezond rond.

MissDior

Bewuste gebruiker
Normaal gesproken moet de werking van de pil niet beinvloedbaar zijn door drugs hoor!! Alleen als je bijv moet overgeven, of diarree krijgt is de pil niet meer zo betrouwbaar.
Dan is een spiraaltje een oplossing..

Groetjes

boels

Belezen gebruiker
Moon zei:
Ik slik de pil en gebruik regelmatig speed, sos of xtc maar dit heeft totaal geen invloed op de werking van de pil. Heb er ook nog nooit van gehoord. Ik zou anders toch al vaak zwanger zijn geweest :rolleyes:

Natuurlijk breekt pep de pil af, vrouwelijke hormonen tegen mannelijke hormonen vecht altijd...

ik zeg ni da de pil dan nimeer werkt é maar toch ni me zoveel kwalitijd

caatje

Badass junkie
Sinds wanneer zitten er hormonen in speed/xtc? Of wou je beweren dat het spul mannelijke hormonen in je los maakt :confused: Kheb daar nog niet van gehoord. Heb je een bronnetje waar ik/wij dat kunnen nalezen?

boels

Belezen gebruiker
caatje zei:
Sinds wanneer zitten er hormonen in speed/xtc? Of wou je beweren dat het spul mannelijke hormonen in je los maakt :confused: Kheb daar nog niet van gehoord. Heb je een bronnetje waar ik/wij dat kunnen nalezen?

ik weet het gewoon van nen dealer /Pharmaceutier

vind nergens iets wa den inhoud weergeeft sorry

:beer:

caatje

Badass junkie
Een hoop bla bla dus, Je moet je niet alles wijs laten maken als ze het niet kunnen bewijzen/onderbouwen. :wink:

boels

Belezen gebruiker
caatje zei:
Een hoop bla bla dus, Je moet je niet alles wijs laten maken als ze het niet kunnen bewijzen/onderbouwen. :wink:

mja waarom zou die persoon liegen over wat er in zijn spuil is gedraaid, weet ni of iedereen da doe, maar was stevig spul

caatje

Badass junkie
Hij beweert dus hormonen in je spul te verwerken? Eerlijk, ik heb er nog nooit van gehoord, maar tja ik kan er natuurlijk naast zitten.

boels

Belezen gebruiker
caatje zei:
Hij beweert dus hormonen in je spul te verwerken? Eerlijk, ik heb er nog nooit van gehoord, maar tja ik kan er natuurlijk naast zitten.

kheb op alle soorte Dextroamphetamine ,sympathicomimeticum, wekamine en dergelijke gezocht en heb tot nu toe nix gevonne over hormonen

hehe tzal dien ene pipo wel alleen zijn zekers...

Trouwens gebruikte da spul al 2 jaar lang dagelijks en viel ook niets af, kwam massa bij, ben wel 5 tot 10 kilo bijgekome, dus daarom dak had gevraagd oe da kwam en kreeg als antwoord mannelijke hormone

boels

Belezen gebruiker
is misschien wel de oplossing, om niet door uwen dekmantel te valle als gebruiker hormone toevoege en valt ge nim veel meer af,dus kunt ge blijve gebruike :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Als speed/xtc met mannelijke hormonen te maken heeft, had ik al lang met een snor en een baard rondgelopen..

boels

Belezen gebruiker
hehe kleine hoeveelheden denk ik niet da ze een snor gaan oplevere, vrouwelijke hormonen afbreken tot daar toe...

Moon

Bewuste gebruiker
boels zei:
Moon zei:

Natuurlijk breekt pep de pil af, vrouwelijke hormonen tegen mannelijke hormonen vecht altijd...

ik zeg ni da de pil dan nimeer werkt é maar toch ni me zoveel kwalitijd

Wàt een ònzin!!

haha mannelijke hormonen in pep??? wie heeft je wijsgemaakt dat er hormonen in drugs zitten? tjongejonge ga niet zomaar wat in de ruimte lopen roepen terwijl je nergens van weet.
geloof me ik weet donders goed wat wel en niet samengaat met drugs ik heb mezelf er heel goed over geïnformeerd.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lana zei:
Mij wel gebeurd. De pil en drugs gebruiken en zwanger raken.
Maar of de drugs de werking vd pil beinvloedde, kom je toch niet achter.
Misschien wel gewoon met m´n wazige kop een paar keer eentje vergeten ofzo, kan ook nog. Ik zou het niet meer weten. :flushed:
Het resultaat loopt gelukkig gezond rond.

'Het resultaat' :grin: hehe laat ie het maar niet horen :P

Bovenaan