Drugs voro Meer Energie

Goed topic
-Een super kleine hoeveelheid ghb. Voel je je toch wat energieker van
-Koffie en redbull geeft zo'n opgejaagd gevoel, word ik alleen maar nerveus van
-Davitamon heb ik een tijdje genomen. Die tabletten met ndha in of zoiets. Neem er zo'n 2 tegelijk en je voelt toch een energiestootje
-Caffeinepillen

Uiteindelijk krijg je in het algemeen minder energie van drugs als het is uitgewerkt, maar ja, dat wist je wrs al wel :D

bullit-energy.jpg

Telefoon zei:
haha das gewoon sterkere pep .. ;)

maar idd zou ik kunnen proberen

Je wil geen pep, maar meth wil je wel is is proberen? :s :p

OT: ephedra werkt idd wel goed, maar ik merk het effect pas echt als ik een fysieke inspanning doe.

raar da niemand hier lsd heeft neergezet :s
als ik vrij goed uitgeslapen ben krijg ik daar meer energie van dan xtc

ga rennen en stop met roken bouw conditie op flikker je tv van 10 hoog
en gebruik geen drugs dat laatste is het moeilijkst
die tv van 10 hoog naar beneden denderen is het makkelijkst

rennen is hijgen en dan krijgb je vocht in je luchtepijp en dan krijg je kriebelhoest maar gewoon rustig 3 daagie in de weekn rennen dan blijf je energfiek genoeg

als je iets wil voor energie zoiets als een middel

neem dan qat qat

http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/ ... =625&id=10

http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/18173727/
check die vpro noorderlicht link qat voor een vruchtbaardere wereld

Gecontroleerde pijn, dit klinkt misschien raar, maar na een goed partijtje zelfkastijding heb je echt energie ten over, maar waarschijnlijk is dit hetzelfde als zelf aangemaakte adrenaline/ endorfine.
En als ik in de dag enorm zwaar fysiek werk geleverd heb (elke dag dus bijna) vool ik me soms ook enorm energiek, zelfzeker, en soms zelfs een tikkeltje agressief.

Dat klopt, daarom is automutilatie ook verslavend (voor sommige mensen), door de endorfines die daarbij vrijkomen.
En tsjah, je zegt t zelf al, sporten of fysieke arbeid bevorderen ook de afgifte van endorfines (en adrenaline natuurlijk) ..

Vraag me af hoe goed Ephedra werkt wanneer je al veel ervaring hebt met speed?

Zou leuk zijn als dat zo is, dan zou men in principe van de Speed kunnen afkicken met ephedra?

Telefoon zei:
Maar dan Geen Pep Of XTC .. ( en Cocaïne vind ik nix ^^ )

ben ik een beetje op uit gekeken :O :rolleyes:

ephedrine, t'is wel uitgewerkt na 2 weken in je lichaam, heb het genoeg genomen vroeger van men coach in de gym... wist zelf niet dat he een drugs was :x

en geen stackers hé, daarvan hebt ge geen energie.. gewoon pure, heb nog een hele pot van 1000 staan voor wanneer ik met de pep stop :D

Terug
Bovenaan