Drugs vragen!

Zoari

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik heb wat drugs vragen en ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.

[Verwijderd]

XTC pil, Salvia, truffels en DMT.

Wat is beter om mee te beginnen...ik hou van spirituele trip maar mischien is het toch niet handig om daar mee te beginnen. IK heb wat ervaring met speed (1x) maar daar blijft het ook bij.
Thc rook ik wel is.

greetz zoari!

ice-cube

Ik zou beginnen met een XTC pil of truffels. Salvia en DMT zijn namelijk wat lastiger te sturen.

Een XTC pil heeft (in mijn ervaring) minder spiritueels als truffels, maar kan alsnog een hele mooie, heldere ervaring geven, met vooral veel euforie en empathie. Nadeel is dat XTC bij veel mensen een grote kater geeft. Als je voor XTC kiest, laat je pil dan testen en zorg dat je ongeveer 1,5mg MDMA per kilo lichaamsgewicht neemt. Drink per uur ongeveer 1 glas water.

Mocht je voor de truffels gaan, wat voor mij persoonlijk een iets meer spirituele ervaring geeft, zorg voor een rustige veilige omgeving waar je je vertrouwd voelt, en waar je bijvoorbeeld even kan liggen. ik zou 10-15gram truffels aanraden dan, en eet ongeveer 3 uur vantevoren niets. Zorg voor leuke afleiding zoals een mooie film of potlood en papier. Doe het samen met iemand die je vertrouwd.

Bij beide ervaringen zou ik ervoor zorgen dat je meerdere stylen muziek hebt die je leuk vindt, dan kan je een beetje uittesten wat je op het moment van de trip zelf het mooist vindt om te luisteren.

Ik hoop dat je zo een beetje geholpen heb, als je vragen hebt hoor ik het wel.

Gr. Ice-cube :stoned:

Zoari

Heel erg bedankt hiervoor!

Ik denk dat ik toch voor de XTC pil ga! maar ben ik mischien niet wat te jong om deze te laten testen? Salvia gaat zoiezo al gebeuren in de zomervakantie. Ik wacht wel met alles totdat ik echt tip top in mijn vel zit!

nog wat tips met salvia?

ice-cube

Ik heb idee hoe oud je bent, maar bij de testcentra die door heel Nederland heen zitten, is geen leeftijdslimiet, dus je kan zo naar binnen lopen en je pil laten testen.

Met salvia moet je uiteraard muziek aanhebben staan die je leuk vindt, ik persoonlijk vind hele rustige trance muziek fijn tijdens salvia. Zorg ervoor dat je salvia in een pijp of een bong rookt, dus niet in een joint of sigaret! Verwarm de salvia met zo een torch-aansteker, dus niet met een gewone aansteker, dat is namelijk niet heet genoeg.

Neem terwijl je onderuithangend/comfortabel zit één hele diepe goede hijs salvia, dat zal best wel branden in je luchtpijp, maar hou het zo lang mogelijk in (denk aan ongeveer 30sec).

Het best is om te beginnen met een x5 salvia extract, en mocht dat bevallen, dan pas x10 of zelfs hogere extracten. Bij salvia raad ik je ten strengste aan een tripsitter te hebben, een goede vriend dus die op je let terwijl je dromenland ingaat :grin:

je mag me altijd pm'en voor vragen.

Gr. Ice-cube

Hallo iedereen,

Ik heb hier al aardig rondgeneusd maar heb toch maar besloten om een account aan te maken omdat ik al een tijdje met een vraag rondloop.

Ik ben 17 jaar, 63 kilo en 2 jaar ervaring met xtc.

Toen ik voor het eerst xtc nam was ik 15 en had een kwartje maar heb er niks van gevoeld.
Die keer erna was op Hardcore feest en had 3 kwart waarop ik erg goed ging.
Zo ging het steeds naar meer. Als ik nu naar een hardcore feest ga neem ik altijd 5 pillen (nintendo's) mee. Ik begin dan met 1,5 pil en die slaat niet aan en na een half uur pak ik nog 1,5 en dan slaat die in. Na een uur pak ik nog 1 en na het volgende uur nog 1. Ik voel me dan wel goed maar niet het moet zijn. Ik heb vaker gehad dat ik echt lekker ging maar als ik nu pak met 5 of meer pillen is het niet hoe het moet zijn. Een vriend van mij, die groter en ook nog ouder is doet ook al 2 jaar xtc en als hij een kwartje op heeft gaat hij als hard met dezelfde pillen.

Ik vraag me dan af hoe het komt dat ik 5 of meer pillen nodig heb voor het effect dat mijn vriend heeft bij een kwartje die ook nog groter en ouder is ?

Ik zou graag antwoord krijgen of tips die ik kan gebruiken.

Alvast Bedankt !

Skippy

Wijs gebruiker
Ik zou voor de truffels gaan, ok met spiritueel zou ik voor de DMT gaan , maar als je al geen drugservaring hebt.. oei dan krijg je het zwaar te verduren met DMT :grin: En is zeker geen drugs om zomaar ff te gebruiken , moet je jezelf echt wel ff over inlezen.

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik vraag me dan af hoe het komt dat ik 5 of meer pillen nodig heb voor het effect dat mijn vriend heeft bij een kwartje die ook nog groter en ouder is ?

Ik zou graag antwoord krijgen of tips die ik kan gebruiken.

Alvast Bedankt !

Het kan zijn dat je je serotonine voorraad al hebt uitgeput. Je hebt een tolerantie voor mdma opgebouwd, de enigste manier om weer harder te gaan is voor een lange tijd niet te gebruiken :wink:

Het kan zijn dat je je serotonine voorraad al hebt uitgeput. Je hebt een tolerantie voor mdma opgebouwd, de enigste manier om weer harder te gaan is voor een lange tijd niet te gebruiken :wink:[/quote]

Bedankt voor je reactie !

Maar zou het dan ook kunnen dat ik van nature er beter tegen kan ?
Want als ik pak die is het altijd op een hardcorefeest en die vriend van mij gaat ook altijd mee.
Dus we pakken altijd samen en ik doe het niet meer of minder en toch heb ik meer nodig als hem ?

Zoari

Belangerijke vraag

Is het mogelijk dat je geen serotine meer aankan maken? Dus als je mdma / xtc heb gebruikt dat het dus...niet meer bij komt?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zoari zei:
Belangerijke vraag

Is het mogelijk dat je geen serotine meer aankan maken? Dus als je mdma / xtc heb gebruikt dat het dus...niet meer bij komt?

Zo ver ik weet niet. Onderzoek daarnaar zegt wel dat bij de overdracht van elektrische impulsen van de neuronen via axon-uiteinden en dendrieten er een hapering kan ontstaan waardoor er geen synapsen meer worden gevormd, maar uiteindelijk herstelt je brein dat wel weer. Het is echter niet duidelijk of de nieuw aangemaakte uitlopers van de axonen goede verbindingen kunnen maken met de zenuwcellen.

In het ergste geval zou je bij grof misbruik een chronich psychiatrische complicatie kunnen krijgen, maar dat heeft ook weer te maken met de individuele gevoeligheid voor zo'n aandoening. Dus gebruik met mate en dan zal je daar geen last van krijgen. :wink:

Zoari

Dank je voor deze informatie!

Ik heb nog een vraagje...wat is eigenlijk volgens jullie het moeilijkst om te krijgen (kwa drugs)
Dus ik heb het over dmt, xtc enzo.

Bij mij is dit [Special K] oftewel ketamine

Bovenaan