Drugs wat niet opvalt.

spongecola

Belezen gebruiker
Groundzero 2016 komt eraan! Vorig jaar ook geweest en wat was het een top feestje op de 4u lange ehbo rit na. Ik heb deze avond verteld aan m'n moeder dat ik wel eens xtc doe. Ze weet nog niet echt wat ze er mee wilt. Toch wil ik van groundzero even een super feest maken om vervolgens even een flinke stop te houden. Wat voor soorten drugs geven je geen grote pupillen? 3-mmc had ik al iets over gehoord. Speed zit er voor mij niet in, dit was de oorzaak van de ehbo vorig jaar (kramp)

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik heb geen last bij 4fmp en neem dan rond de 180 mg. Maar ik heb bruine ogen dus valt sowieso niet zo op bij mij :sunglasses:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Eigenlijk leiden zo'n beetje alle stimulerende middelen tot grote pupillen dus dan zul je het toch in een andere hoek moeten zoeken. Alhoewel niet direct grote pupillen van stimulanten, zoals speed of 3-mmc krijgt. Maar wanneer de dosering hoog genoeg is of met wat minder licht kun je er wel vanuit gaan dat je alsnog met flinke kijkers staat.

MeejheM

Badass junkie
Voor zover ik weet zijn er geen drugs met de potentie van speed of mdma waarbij het niet opvalt dat je iets gebruikt hebt.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
4-Fmp zie je bij mij niet goed, zo heb ik mijn vriendin ontmoet die toen anti-drugs (was).

Krijg je van 2-cb grotere ogen? Het kan lichtjes stimuleren toch?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Denk dat ik de grootste pupillen op psychedelica krijg (erger dan mdma etc). Vind het ook zo bijzonder om gewoon mijzelf in de spiegel te zien. Heerlijk...de gedachtes die dan door je heen gaan zijn zo frapant en bijzonder.

Nog heb ik met twee hele kleine sleutelpuntjes pep nergens last van. Een derde en alles ziet er lelijk uit :grin:

Voor de rest....coke valt toch reuze en reuze mee? In mijn ervaring kon je het niet zien. Vond het altijd wel vet om, nadat ik een lijntje had genomen in de badkamer, mij zelf even te bekijken in te spiegel. Achteraf wat een rot spul. Geeft je echt een lelijk karakter.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Alles wat werkt op je sympatische zenuwstelsel zal je pupillen vergroten, dat zijn in principe alle stimulanten en psychedelica. Maar groundzero is in de nacht dus zal iedereen grote pupillen hebben drugs of niet, en alcohol geeft je ook gewoon grote pupillen. Zal me er niet zo druk om maken :)

Als het weer licht is zullen je pupillen ook weer een stuk kleiner worden/lijken. Dus waarsschijnlijk, als je niet te laat je laatste pil neemt, zal je moeder niks merken

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Druggebruik moet je niet verbergen. Dat geeft alleen maar gezeik plus je kan niet goed van het middel genieten omdat je op je hoede moet zijn.

Accepteer dat je er een beetje vreemd uit kunt zien onder drugs, en anders lekker gebruiken op een ander moment :)

Bovenaan