Drugscontrole op school

Kokosnoot

Experimenterende gebruiker
Ik ben vorige week op school gepakt tijdens een drugscontrole. ze kwamen met 2 honden in het lokaal, tuurlijk hebben ze mij dr uitgepakt en meegenomen naar de bureau. Ik werd gefouilleerd en m'n gsm is in beslag genomen. Maar ik had niks bij en ook in m'n gsm heeft de politie niks gevonde.. daarna heb ik een urinetest moeten afleggen en ben positief getest op THC, amfetamines & mdma. :flushed: weet iemand welke maatregelen de politie zou kunnen treffen?

haan33

Experimenterende gebruiker
Zo te zien heb jij een leuk weekend gehad? :stoned:

Het gebruiken van drugs is niet strafbaar. Als ze niet kunnen aantonen dat jij in het bezit bent, laten ze je gaan.

allemaal ni erg :) hebbet vaak voorghad,, ze gaan vragen met wie je gebruikt hebt hoe lang het geleden is enzovoort.... ik zou niemand klikke moest ik van jou zijn en tbeste een verhaaltje in je hoofd steken grtsz :stoned:

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Waar gaat het heen met de wereld? Drugscontroles op school? Wat een achterlijk gebeuren! Welke imbeciel heeft dat bedacht? Tuurlijk, op elke school word drugs gebruikt of gedeald. Op de ene meer dan de andere. Maar om dan met drugshonden de lokalen langs te gaan? Achterlijk. Degene die dit bedacht heeft moet echt is wakker geschud worden. Het slaat totaal nergens op!

Zeker weer die van bijsterveld, met haar slissende: 'drugsss shorens sniet thuisss op sggool'. Laat de jongens zelf hun problemen oplossen. Mocht er op een school enorme drugs gerelateerde onderzoeken zijn dan kunnen ze dit oplossen door bijvoorbeeld op heterdaad te betrappen, dmv camera's, surveillanten, etc. Met drugshonden en drugstesten los je niks op. Als je positief word getest op 3 verschillende drugs denken ze meteen: 'Oh, crimineel! Hij gebruikt drugs op school! In de gevangenis!' Maar zo werkt et niet. Je lost hiermee geen problemen op, je maakt ze groter.

Totale bullshit. Kan hier echt kwaad om worden!

Bovenaan