Drugscontroles

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Ik ben dus van plan om met nieuwjaar een discotheek te gaan. Nu heb ik amper weet over hoe en wat er gebeurt tijdens een drugscontrole. Ik ben dus van plan om 2-3 pilletjes mee te nemen in mijn boxershort. Controleren ze dat? Wat wel en wat niet? En als er drugshonden zouden zijn is er hier een manier om toch deze mee binnen te smokkelen? Want ik wil echt minstens 2nemen op een nacht van 10u tot 8u smorgens waar ik met ééntje( voor het inslikken als er honden zijn) mee toe ga komen :)

thx anyway :xtc:

Elektronik

Oja, het is trouwens in België

+ correctie:
2nemen op een nacht van 10u tot 8u smorgens waar ik met ééntje( voor het inslikken als er honden zijn) NIETmee toe ga komen.

Flameon

Badass junkie
Een gewone discotheek, of een speciaal feest?
Bij een gewone discotheek moet je wel een paar pilletjes binnen kunnen krijgen. Lijkt me geen probleem. Drugshonden staan hier meestal ook niet, en portiers door zoeken lang niet iedereen / niemand (als daar geen rede tot is).

Moes-4

Ben wel een beetje bekend met feesten in België..
Het is daar meestal beetje fouilleren, ze voelen niet in je boxer hoor :wink:
Ooh en niks in een tasje doen, maar daar hebben mannen meestal niet zo'n last van..
Volgens mij zijn er ook geen honden of iets dergelijks :grin:

steelpad

Een zo grote 'Did' lijst en dan zichzelf nog afvragen waar hij het best kan weg stoppen :grin:
In je boxer uiteraard. Drugs honden hebben wel betere dingen te doen op nieuwjaarsnacht :beer:

Eristoff

Elektronik zei:
Het is dus in Complex in antwerpen :wink:

Complex is in Sint-Niklaas, niet Antwerpen :) En inderdaad, er is ongeveer 1,5 maand geleden een razzia geweest (ongeveer 150 xtc-pillen en 200 gram wiet gevonden) dus oppassen is misschien wel nodig.

In Complex word je gefouilleerd en moet je door een metaaldetector (alleen jongens, meisjes niet, stom he? :tongueout:) dus je kunt het beste je spul in je boxershort steken.

T-Shorty

Elektronik zei:
Het is dus in Complex in antwerpen :wink:

ben er 3 weken geleden geweest op erotic beats (mijn eerste keer XTC :grin: unforgettable)

gwn in je onderbroek stope er staat aleen een metaal detector

als je er door loopst staat er politie en die vraag an jouw heb je verboden midelen bij
(je zegt natuurlijk nee voor als je dit aan het instuderen bent :P )
hij foullert je heel snel en onvoorzichtelijk en laat je binne

en als je vroeg komt

beste plek van complex voor is lkkr los te gaan is beneden als je binnenkom links vanachter op het kleine verhoogje

Scorp

Newbie
In complex is er echt geen probleem om pillen mee te nemen, als je er bent merk je meteen wel dat 80% van de aanwezige mensen er ook in is geslaagd :wink:

ik ben vaste klant in complex..

en idd na de razia is het wel beetje strenger geworden met de controle,
iedereen moet door de metaaldetector...ook meisjes/vrouwen :)
ligt ook een beetje aan hoe druk het voor de ingang is, meestal wel lange wachtrij buiten...
laten soms is iemand door lopen ipv door de metaaldetector..

Ze voelen wel in je zaken tegenwoordig ook, zou ook nix in je portomonee steken of peuken pakkies, want daar kijken ze regelmatig ook in..
De boxershortmethode lukt daar prima :) en idd 80 % procent is daar wel aardig wappie..

Ik zou ook uitkijken als je toevallig nakie wil nemen op de wc, want daar plukken ze ook wel eens mensen af...maar daar heb jij geen last van..:)

Veel plezier daar en als je er ben geef me een belletje ik loop er ook wel ergens rond :) :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:

SperSIZEboon

Badass junkie
Koos-Matroos zei:
Ik zou ook uitkijken als je toevallig nakie wil nemen op de wc, want daar plukken ze ook wel eens mensen af...maar daar heb jij geen last van..:)

snuiven op het toilet is sowieso overal dom, kan je veel beter gewoon midden tussen de mensen doen

Cole

Belezen gebruiker
Gewoon in je boxer of in je schoenen. Ooit eens 5 gram coke aan mn tenen gestoken voor complex binnen te gaan :grin:
Have fun.

T-Shorty

SperSIZEboon zei:
Koos-Matroos zei:

snuiven op het toilet is sowieso overal dom, kan je veel beter gewoon midden tussen de mensen doen

grijp naar de sleutel :tongueout:

Bovenaan