Drugseffect van geluid

tjappie

Newbie
Heey mensen,
Ik heb me hier aangemeld omdat ik een vraagje heb. En ik denk dat de mensen op dit forum wel het antwoord daarop weten.
:grin:

Laatst vertelde een vriendin van me, dat ze op een site was geweest, waar je geluiden kon downloaden, die hetzelfde effect op je hersens hadden als bepaalde drugs zoals weed,coke, xtc, lsd enz. Ik dacht echt dat dit dikke bullshit was, maar ze zei dat ze het effect weed had geprobeerd, en dat ze er echt een heel raar gevoel van kreeg, ze voelde zich gewoon stoned. Daarna zei ze dat ze zich de volgende dag nog steeds een beetje raar voelde, en dat ze het eigenlijk best wel een enge site vond...ik kan die site alleen niet zelf vinden.. Dus ik vraag me af of hier mensen zijn die deze site kennen en dit uitgeprobeerd hebben en wat ze ervan vonden, en de link misschien ff kunnen plaatsen want ben zelf best wel nieuwsgierig.. :P

Tripkip

Newbie
het programmatje heet I-doser. De geluiden zouden bepaalde stoffen in je hersenen triggeren waardoor je eigenlijk in een kunstmatige high zou belanden.

Ik heb het al eens geprobeerd en heb er echt nx, nul de knots, niente van gevoeld.

Maar voor de geïnterreseerden => http://www.i-doser.com/

MetaalKonijn

Badass junkie
Vrienden van me zeggen er wel wat van te voelen, maar ik heb de moeite nog niet genomen om 't uit te proberen.

Hempy

Bewuste gebruiker
Dit is dus geen onzin he..
Heb het al enkele keren gebruikt, en allemaal met succes,

Verdoving:

ik zette het geluid op in mijn slaapkamer, waarna ik rustig op mijn bed ging liggen.

Een heel irritant geluid begint af te spelen..
--Gwsstttrrttsjjjjjj *ppiieeeuuuuuuuu** gggwrrttssjjttss--

15 minuten later val ik in slaap, en het geluid blijft nog een 15 minuten doorspelen.

Mijn laptop krijgt een geluid als de baterij leeg is, waardoor ik wakker was geworden.

Mijn voeten lagen gekruist over elkaar, maar dat voelde ik eerst niet omdat mijn ganse lichaam tintelde en verdoofd was, mijn vingers voelden erg dik aan en ook gevoelloos.

De geluiden van de verschillende drugs die je kan kiezen, lijken allemaal op elkaar maar er zit toch wat verschil tussen..

Erg leuk programmatje en ook wel de moeite waard om snel te downloaden :wink:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
heb hem gedownload maar hij geeft een error aan kheb ff op de site gekeken en moest een bestand in windows/system32 plakken maar hij werkt nog niet iemand goede versie voor me ?

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Nou ik zit nu aan de "extacy" :P Zit nu op 19% en ik voel me (denkik) wel een beetje anders maar weet niet echt wat ik er van moet denken :confused:

tjappie

Newbie
Heey thanx allemaal, heb t gedownload.. Alleen het werkt niet bij mij, er staat dat het DRG bestand is, en ik probeer het dus af te spelen in o.a mediaplayer maar het lukt niet. Met welk programma moet je het bestand omzetten of openen? :confused:

tjappie

Newbie
Ja maar dan werkt het niet bij mij denk ik, want ik krijg steeds een melding dat windows het bestand niet kan openen :confused:

Jadi

Bewuste gebruiker
je moet op "open dose" klikken en dan het file aanklikken :wink:
en volgens mij werkt het alleen maar met oordopjes?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
gewoon doen joh! zei:
Kan je ook ergens die doses gratis krijgen? :P

Open Idozer
Klik op Open Dose
klik op Dose Files
Selecteer je drugs
raak dooreen

Geen idee of het werkt, ben te lui om die 100% uit te zitten

Mindless1985

Badass junkie
Lijkt me dat je van te voren die doses gewoon naar een andere map moet kopieren en als je er een gebruikt hem opnieuw kopieëert.

Hempy

Bewuste gebruiker
De bedoeling is dus dat je ergens op je gemak gaat liggen en ernaar luistert...

..En ja de volle 100% uitzitten voor een optimale dosis :wink:

Ik doe het zonder hoofdtelefoon en met het geluid op een hoger volume.
En het werkt prima.

aaaaaargh t lukt niet bij mij, kan mij iemand miss precies uitleggen wat ik precies allemaal moet doen? ben een rund hierin :confused:

neti

Badass junkie
best grappig, werd wat afwezig, licht in mn hoofd, hetzelfde ruizige gvoels als met poppers en paddo's in mn hoofd... maar prefereer echte shit

probeerde trouwens opium

Idiotwind

Experimenterende gebruiker
Hey
Lijkt me mooi. Kan je die doses ook ergens gratis krijgen - naast die twee die er al bij zitten. Of kan je het ergens kopen zonder CC?

Jeller

Badass junkie
kben nu coke aant proberen, freaky geluid alleszins.. een vriend van mij had eerder weed geprobeert, maar die voelde er niets van

Freezing

Bewuste gebruiker
heb het ook geprobeerd, maar heb het geduld niet om 30 / 45 minuten te gaan luisteren naar een maf geruis waar ik nix van merk

Bovenaan