• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Drugsfeesje

Al eens een (privé) drugsfeestje meegemaakt ?

• Ja

Stemmen: 5 83,3%
  • Nee

Stemmen: 1 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    6

MarijN

Newbie
2 gram speed in een weekend?! speed voel je al bij een sleutelpuntje... en dat werkt dan echt wel een tijd...
tjah, als je net als filemon (spuiten en slikken) begint met belachelijk grote lijnen dan zal je vast wel een tolerantie opbouwen... maar dat is dus echt nergens voor nodig

pillen hetzelfde verhaal... na je eerste pilletje is de meeste serotonine al verbruikt... voor zover die uberhaubt aanwezig is als je regelmatig zulke aantallen gebruikt

LESS = MORE! :wink:

Jeller

Badass junkie
hey princess.. velen beseffen het niet maar 1 pil per week is ook la genoeg om je kop naar de kloten te helpen hoor :wave:

niet aanvallend bedoel ofzo maar ik zou niet willen dat je je leven verkloot door je "onwetendheid" om het grof uit te drukken..

verder nog veel feestplezier en ene gelukkig nieuwjaar :wink:

HDA

Bewuste gebruiker
Ik voel hier eigenlijk enkel plaatsvervangende schaamte, voor de mens die jou geïntroduceerd heeft in het 'drugsmilieu'.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat, mocht het over een jongen gaan die jou eens uitgenodigd heeft, er andere bedoelingen zijn dan gewoon 'wat fun maken'.

Op 15 hoor je nog relatief onbevangen door het leven te gaan, eens je iets van drugs gebruikt is dit voorbij. Dat is althans mijn mening...
De eerste keer dat ik coke heb gebruikt was ik 24 jaar, ik ben er nu 29 en ik heb het wel gehad, denk ik...
Zelfs recreatief gebruik (zoals 1 pilletje per week) zorgt er voor dat je niet meer kunt uitgaan zonder dat ene pilletje (of meer).

Nog één opmerking : is het normaal dat ouders je op je 14/15 jaar laten uitgaan tot 3/4 uur 's morgens ???

Maar goed, iedereen moet zijn eigen leven organiseren, ik hoop gewoon dat je je toekomst niet vergooid...

Iedereen trouwens een opperbest en vreugdevol 2006 toegewenst !

dameij

Newbie
ik heb vanaf mijn 16e ongeveer een jaar lang elke week pillen gebikt, in totaal zo'n 250 in dat jaar.. Na dat jaar kwam ik pas tot het besef wat voor een body-demolisher was.

voor ik begon met pillen woog ik 74kg, en toen het jaar om was woog ik slechts 60kg en hier kom ik nu -inmiddels gestopt met X- slechts sporadisch bovenuit, maar na een aantal dagen zakt het weer af. ook zijn mijn armen net luciferstokjes geworden en mn kop uitgemergeld.

Dus wat de pricess hier beschrijft kligt ongeveer in hetzelfde straatje. nu doe ik alleen nog in het weekend coke, maar pillen heb ik na dat jaar nog slechts 1x gehad te weten afgelopen oud&nieuw.. khoop dat jouw verstand wat eerder begint te werken als bij mij, want kdenk dat als je zo doorgaat een kort en pijnlijk leven tegemoet ziet :cry:

pasquali

Bewuste gebruiker
Vind ik ook.
Jezus wat een hoeveelheid...is toch nergens voor nodig.
ik vind het zelf een beetje zelf destructief!!

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Ik ga zeker niet over je beoordelen hoe jij met de grote hoeveelheid had ingenomen.
Maar ik las jouw tripreportje,het klinkt bij mij niet zo fleurig in mijn oren.
Echt te veel en ook levensgevaarlijk.
Fat Freddy's cat:
Onderschat het niet, een vriend van mij is arts en steeds meer en meer jonge gasten met hartproblemen en telkens heeft het met speed en coke te maken.

Op dit forum wordt het allemaal zwaar onderschat hoor, denk ik...
Ik ken wel veel men die de pijp uit gaat door de overmatige gebruik van coke.
De hart kan dan niet meer verwerken, dan begaft ie.

Andere kant ben ik toch blij dat ik nog NOOIT aan coke geprobeerd. :mrgreen:

Blowen kan je wel oud worden, ik las ergens : de oudste blower is al 78 jaar. :hearteyes:

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik ben weleens op een feestje geweest die gewijd was aan het nemen van drugs maar zoo gek heb ik t nooit gemaakt.
Het gaat er toch om dat je nog moet kunnen genieten van wat je tot je neemt?
Dit lijkt me nietzo fun.

caatje

Badass junkie
kheb net een uitnodiging gekregen om eens lekker uit mn bol te gaan op 28jan kan geen nee zeggen hihi

caatje

Badass junkie
ik ook kan t me haast niet meer voorstellen zonder. Is me tijdje geleden overkomen, kon mn wiet niet vinden, ging naar de shop , die was gesloten. Was echt balen. wel weer eens wat anders maar toch t liest met joint hahaha

Bovenaan