Drugstestjes

PLA

Newbie
Goedemorgen Levensgenieters!

Het festival seizoen is weer begonnen en daarmee ook weer het drugsgebruik.

Ik heb wat testjes gedaan en was even benieuwd of iemand er verder nog wat zinnigs over kan zeggen.

Allereerst de 2CB, althans, zo heb ik het gekocht. Het is mij niet helemaal duidelijk of gelig 2CB zou zijn en mijn sampel dus eigenlijk 2CI gezien het knalgroene kleurtje?

De XTC is wel heel erg duidelijk, donker paars, neigend naar zwart zelfs. Het zijn rode Donkey kongs (verkocht als 200mg)

Dan de Ketamine (die eigenlijk al vrij lang in de kast ligt). Er zitten duidelijk rode puntjes in, maar overall blijft de sampel best gelig, iemand een idee hierbij?

Als laatste nog de LSD, links de sampel met een halve zegel, rechts ongebruikte test. Het lijkt een hele lichte verkleuring te zijn, maar is dat de wens van de gedachten of kan ik aannemen dat ik daadwerkelijk LSD heb?

Side note: ik gebruik deze drugs niet tegelijkertijd, maar verspreid over de zomer maanden.

Bijlagen

• 55E2B914-B80C-4A81-82B1-255F7AFB4B7D.jpeg
    55E2B914-B80C-4A81-82B1-255F7AFB4B7D.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 12
  • 869935BE-B738-43EC-ADFB-A6D8DFCD5DAD.jpeg
    869935BE-B738-43EC-ADFB-A6D8DFCD5DAD.jpeg
    816,5 KB · Weergaven: 10

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik begrijp niet wat je wil weten? Wat is nu je vraag?
Speculeren over de inhoud en kwaliteit van je drugs is hier verboden en geeft ook geen enkele zekerheid. Het kan zelfs gevaarlijk zijn!
Ga naar het testcentrum en laat je drugs testen. Dat is écht de enige manier om te weten hoeveel er in zit, wat het is en of er gevaarlijke toevoegingen in zitten.

Laatst bewerkt:

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Tegenwoordig stoppen ze middelen die heel erg lijken op 2CB qua chemische structuur in die pilletjes die geen enkele werking hebben op het lichaam. Als je dan je pilletjes gaat testen testen ze wel positief voor 2CB. Met die thuistestjes ben je inderdaad bijna niks.

PLA

Newbie
Check, excuses, was niet op de hoogte van het niet mogen bespreken van dit soort zaken. Klinkt op zich ook wel logisch.

Maar dan is de conclusie dus eigenlijk vrij simpel: die thuis testje heb je dus helemaal niets aan..
Ik wil de 2C(B/I?) nog wel “officieel” laten testen binnenkort. Ben benieuwd.

Ik weet overigens wel dat die Mickey Mouse zeker wel wat doet.. voor mij de beste drug (2CB) op een feestje op 1 groot nadeel na (los van de nadelen van drugs in het algemeen) ik word er totaal niet sociaal van, zit dan in mijn eigen bubbel..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Check, excuses, was niet op de hoogte van het niet mogen bespreken van dit soort zaken. Klinkt op zich ook wel logisch.

Het kwam toch best groot in beeld meerdere malen de forumregels. Zeker bij nieuwe leden.

Idd zijn die thuistesten zo goed als waardeloos als je echt juiste info wil hebben.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Het kwam toch best groot in beeld meerdere malen de forumregels. Zeker bij nieuwe leden.

Idd zijn die thuistesten zo goed als waardeloos als je echt juiste info wil hebben.

Gewoon je eigen drugs maken er staan letterlijk honderden recepten op een site die ik niet mag noemen om allerlei soorten drugs te maken. Met wat basiskennis scheikunde, het juiste labomateriaal en de juiste chemische stoffen kan je het meeste binnen een dag maken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gewoon je eigen drugs maken er staan letterlijk honderden recepten op een site die ik niet mag noemen om allerlei soorten drugs te maken. Met wat basiskennis scheikunde, het juiste labomateriaal en de juiste chemische stoffen kan je het meeste binnen een dag maken.
BOEMMMMM huis weg, buren weg, gezicht weg, longen weg. Maar ga gerust je gang...

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@ketakoekjes
Dan nog zou ik een sample van het resultaat naar het testcentrum brengen eer ik er iets mee doe, als je een foutje hebt gemaakt of net iets te onzorgvuldig bent geweest zit je al gauw met gevaarlijk spul ipv de gewenste drug. Een en ander komt vrij nauw, je hebt echt wat meer nodig dan 'wat basiskennis scheikunde' om zo puur mogelijke drugs met zo min mogelijk reststoffen te produceren.

De beste drugs wordt geproduceerd door mensen die er echt jarenlange ervaring met productie hebben, dat ga jij echt niet evenaren met je eerste batch, als het resultat uberhaupt al de gewenste drug is.

edit;
om over BOEM en oh oh... nog maar niet te spreken zoals @De Dunne al terecht heeft opgemerkt hierboven.

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Die ez testjes die je kan krijgen liggen meestal al veels te lang in de smartshop.
Als ze eenmaal een beetje te oud worden word die van ketamine in ieder geval heel erg korrelig en is het lastiger te zien. Die van mij had ook maar een paar rode puntjes. Ik ga niet zeggen of dat ketamine was of niet je hebt zoveel drugs en je gaat ze toch niet allemaal vanavond gebruiken dus je hebt nog alle tijd voor een reisje naar een testcentrum.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
@ketakoekjes
Dan nog zou ik een sample van het resultaat naar het testcentrum brengen eer ik er iets mee doe, als je een foutje hebt gemaakt of net iets te onzorgvuldig bent geweest zit je al gauw met gevaarlijk spul ipv de gewenste drug. Een en ander komt vrij nauw, je hebt echt wat meer nodig dan 'wat basiskennis scheikunde' om zo puur mogelijke drugs met zo min mogelijk reststoffen te produceren.
Doen ook heel veel professors, als ze iets hebben gemaakt laten ze er een sample van testen. Heb zelf een keertje gevonden hoe je fentanyl kon maken en het enige probleem waarmee je dan zit zijn de dure kosten voor het materiaal en de chemicalien die je niet zomaar bij de bouwwinkel kan kopen.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
BOEMMMMM huis weg, buren weg, gezicht weg, longen weg. Maar ga gerust je gang...
Ik weet niet of jij de actualiteit bijhoudt maar de meeste ongelukken die in drugslabs gebeuren zijn door verschrikkelijk domme fouten. Pas geleden zijn 3 mensen omgekomen in een drugslab hier in Limburg (Hechtel-Eksel) doordat ze speed maren aan het maken en geen rekening hielden met het CO-gas dat was vrijgekomen ... en dan zijn ze ook nog eens blijven slapen op dezelfde plek waar ze de drugs waren aan het maken. Van ongelukken hoor je sowieso niet vaak omdat de meeste labo's zeer professioneel te werk gaan, want als je het aandeel van ongelukken vergelijkt met het aantal drugslabs die er zouden kunnen zijn in Nederland, gaan onze landgenoten nog best veilig te werk.

PLA

Newbie
Interssant discussie komt er los:wink:
Het idee van zelf drugs maken vind ik wel leuk, maar zoals hierboven al wordt is daar best wel veel ervaring voor nodig denk ik.
Daarnaast, een eigen huis geheel verbouwen is ook gaaf, maar als ik netjes stucwerk wil zal ik het toch iemand anders laten doen die het vaker doet..

Ik hoop gewoon op legalisering van MDMA op de niet al te lange termijn..

Bovenaan