Drugsvoornemens 2008!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
DarkScope zei:
Safire zei:
van de speed afblijven :)

huhm, ik snap nooit hoe mensen verslaafd kunnen raken aan die troep. No offence tegen jou btw.

het is goedkoop, in kleine mate kun je het onopvallend gebruiken, het is effectief (zeker als je adhd hebt, omdat je je dan goed kunt concentreren op dingen) en als je sowieso al verslavingsgevoelig bent is het zo gebeurd..

Euhm, ik heb nog een to-do-lijstje..

ghb, coke, keta, mdma kristallen en nog een aantal 2c-dingen.

er staan nog wel meer dingen op maar dit zijn de voornaamste.

BelgonX

Belezen gebruiker
Stoppen met roken, blowen beperken tot weekends en pillen tot 1 keer per 3 maand ofzo. Wil niks nieuw probere buite keertje coke ofzo :mrgreen:

Carlitos

Badass junkie
Lsd proberen en leren kennen.
Van andere drugs eigenlijk wil ik niet meer (zoveel) en lsd helpt daar hoop ik een handje bij.

Ketamine wil ik ook nog is doen,maar ik weet niet wanneer.
Ik heb niet meer de haastige drang van vroeger,wil gewoon nog wat nieuwe dingen proberen dus maar alles op zijn tijd.

Ohja ook weer vaak gaan hardlopen wil ik wel oppakken.

Play_bunny

Wijs gebruiker
(niet dat ik nu veel gebruik maar) de frequentie van gebruik wat naar beneden bij stellen :)
Toch wat minder vaak naar feestjes (niet meer 1x in de 6 weken) en daardoor dus ook minder gebruiken.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Purple haze zei:
Alleen in het weekend drinken, niet dat ik door de weeks veel drink maar toch.

inderdaad, drank geeft bij enig regelmaat gebruik al erg negatieve effecten, erg slechte drug eigelijk. ik ga dit dus ook proberen maar dan maandag en dinsdag ipv het weekend :grin:

lichtendonker

Belezen gebruiker
Alleen bij noodzaak speed gebruiken (zijn we al mee begonnen). Verder geregeld trippen vooral in de lente- en zomer-maanden.
Verschillende 2c's uitproberen, ook een keer mescaline en voor de rest gewoon Genieten

Live is short, enjoy it while you can :wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
Minder blowen, ik merk echt dat ik heel veel last krijg van m'n asthma nu dat ik regelmatig blow. Dat is 1-3 keer in de week =/

Verder ga ik lekker trippen in de zomermaanden :grin:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
- Het niveau van blowen dat ik nu heb behouden of nog scherper stellen (meer vapo, meer wiet hash eten/drinken, ... maar in mate)

- Tabak zoveel mogelijk wijken

- BEGINNEN MET ALLEEN TRIPPEN (na de trip van gisterenavond nog es beseft dat dat echt wel moet gebeuren, ik vind dat ik de ervaringen wegsmijt en niet goed besteed op de manier zoals ik het nu doe.)

- Paddo's niet verwaarlozen

- Stuff to do: DMT, Mescaline (maar zal waarschijnlijk nog niet voor komend jaar zijn), Ayahuasca, 2CB, MDMA (maar dit zal waarschijnlijk voor 2008 gebeuren), Ibogaine, Kratom, Lachgas

- Salvia dieper verkennen

- zolang mogelijk alcohol mijden (maar het mezelf ook niet ontzeggen)

- Schrijven en zelfstudie over 'drugs' (In de breedste zin van het woord)

Dat is alles waar ik voorlopig op kan komen i.v.m. drugs.

Flowkes

Belezen gebruiker
Ik wil zo beetje alle hallucinogene stoffen gaan proberen eiglk , LSD PAddo's en de moeilijk te vinden mescaline ... :grin:

dirtbag

Bewuste gebruiker
voornemens:

M'n pedrotjes goed verzorgen en nuttigen, evt. extraheren.
de 2c-familie tot mij te nemen.
Ayahuasca proberen.
nog steeds van de harddrugs afblijven.

Bovenaan