Druids Fantasy en Trip E

Paddo's of LSA Capsules zoals trip e?

• Van paddo's trip ik toch het best

Stemmen: 0 0,0%
  • Die capsules zijn een leuke benadering van paddo's

• Ik kan heel erg trippen met LSA capsules

• Totaal aantal stemmers
    0

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik heb vandaag een pakketje besteld bij azarius.

Het bevat:

Druids Fantasy, 6 caps

Fresh Psilocybe cubensis Mexican, 1 plastic box, 30 gr € 8.50 1 € 8.50

Trip E, 4 caps € 10.00 1 € 10.00

Hier heb ik wat vraagjes over: Ik krijg 30gr mexicaanse paddo's, is dat één portie? Of meerdere? Kan ik deze portie door de helft doen met mijn trip maatje?

en verder:

Hebben jullie ervaring met de capsules druids fantasy en trip e? Ben daar persoonlijk erg benieuwd naar :grin: :tearsofjoy:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ja, dat is 1 portie. En als het je eerste keer paddo's is, adviseer ik je een halve portie te nemen. Dan weetje je de volgende keer wat je kan verwachten en hoe gevoelig je er voor bent.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
Ja, dat is 1 portie. En als het je eerste keer paddo's is, adviseer ik je een halve portie te nemen. Dan weetje je de volgende keer wat je kan verwachten en hoe gevoelig je er voor bent.

Dat doe ik ja, goede tip. Ik deel de portie door de helft.

Ik heb het 2 keer gedaan, maar dat is jaren terug dus beschouw ik dit toch weer als een "eerste" keer.

Maar gewoonVOL, wat is je ervaring met die LSA capsules Trip E en Druids fantasy?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Voor Mexicaanse is een portie 30 gram. De helft hiervan nemen is echter geen slecht idee, je zegt zelf dat je weer een beetje het gevoel hebt dat het de eerste keer wordt.

Trip E twee keer geprobeerd, geen effect gevoeld. Maar het kan zijn dat je er wel van gaat trippen zoals mijn lieve zusje --> http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2360

Sep

Newbie
Ik ben ook wel heel benieuwd naar die Trip E en Druids fantasy. :)

Laat eens weten hoe dat voelt. Als het zeg maar net als een paddo trip voelt maar dan minder intens moet ik het ook maar eens proberen. Is stukje goedkoper ook. :)

cordelia

Experimenterende gebruiker
Mulholland Drive zei:
Ja, ben nog steeds heel benieuwd naar reacties! :openmouth:
hey
ik heb zelf 2 keer trip-e gebruikt,waarvan ik allebei de keren wat heb gevoeld.
ondanks dat er op de verpakking staat dat je er 2 kan innemen adviseer ik klanten altijd met 1 te beginnen want ik voelde hem al met 1.
echt halicuneren doe je/ik niet je gaat dingen wel anders waarnemen en het is net of alles nep is,heel helder.
Het is wel iets voor thuis om te doen of om te chillen gewoon want je wordt echt brainloos :grin: en een heel blij,vaag gevoel voel je door je lichaam heen lopen.
hoop dat je hier wat aan hebt :wink:
:wave:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Sep zei:
Ik ben ook wel heel benieuwd naar die Trip E en Druids fantasy. :)

Laat eens weten hoe dat voelt. Als het zeg maar net als een paddo trip voelt maar dan minder intens moet ik het ook maar eens proberen. Is stukje goedkoper ook. :)

Prima!

Ik schrijf zeker een trip report :grin:

cordelia

Experimenterende gebruiker
het is een beetje te vergelijken met de uitwerking van paddo's het is ook heel moeilijk om te omschrijven maar dat is hoe ik het ervaren heb en dat duurt zo een 4 uur ongeveer.
het is alleen geen drugs om bij te drinken.maar wel om lekker bij te :stoned:
maak je nog een report??wel leuk om te lezen of anderen het ook zo ervaren :wave:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
cordelia zei:
het is een beetje te vergelijken met de uitwerking van paddo's het is ook heel moeilijk om te omschrijven maar dat is hoe ik het ervaren heb en dat duurt zo een 4 uur ongeveer.
het is alleen geen drugs om bij te drinken.maar wel om lekker bij te :stoned:
maak je nog een report??wel leuk om te lezen of anderen het ook zo ervaren :wave:

Jah, report komt over een paar weken, als ik het ga gebruiken...

Meer trip e en druids fantasy reacties pleaze :grin:

Bovenaan