dubbele pil?

zakjegras

Newbie
Beste DF'ers,

Ik ben nog jong op het gebied van xtc en een bekende van me heeft mij een dubbele aangeboden, is dit gewoon een pil die 2x zo sterk is?
ik doe dit voor de eerste keer, is het dan verstandig om gelijk een dubbele te nemen, of kan simpelweg doormidden breken ook de oplossing zijn?

bij de zoekopdracht leek het heel normaal om dubbele pillen te nemen. ik heb er alleen nog niet van gehoord.

Mvg

boenkeng

Bewuste gebruiker
Wat bedoel je met dubbele? In bijna alle pillen zit een breeklijn, vrij normaal dus. Dat dubbele klinkt meer als een lame verkoop praatje om meer geld er aan te verdienen.

Daarbij zou ik de eerste keer wel voor een halfje gaan

mick swagger

Belezen gebruiker
meestal worden met dubbele pillen, dubbel gedrukte pillen bedoeld. Dat wil zeggen dat er op beide kanten van de tablet een logo'tje is gedrukt. Er wordt veel geluld dus ik zou hier natuurlijk niet klakkeloos van uitgaan.

Als ik jou was zou ik de pillen laten testen en dan 1,5mg mdma per kg lichaamsgewicht aanhouden. Dit is voor de eerste keer een lekkere dosering.
Dus als ik 70kg weeg dan zou ik de eerste keer 105mg mdma gebruiken.

Als je ervoor kiest om de pil niet te laten testen zou ik beginnen met een kwartje en dan zo'n 45-60 min wachten. Ga je dan lekker neem je niet meer bij, voel je dan weinig dan zou ik nog een kwartje bijnemen en weer 45-60min wachten en dan weer kijken of je dan lekker gaat of dat je nog steeds niks/weinig voelt. Zo kun je dan eventueel telkens een beetje meer bijnemen. Te weinig is niet leuk, maar de eerste keer teveel ook zeker niet.

Met mdma bereik je naar mijn mening de beste resultaten als dit op de juiste manier gedoseerd is. Dit is mijn mening.

trippervl

Newbie
hier in belgie geraak ik soms ook aan dubbele pillen dit zijn pillen die dubbel zo dik zijn precies 2 pillen op mekaar lijken ze daar ook op ? :stoned:

mick swagger

Belezen gebruiker
trippervl zei:
hier in belgie geraak ik soms ook aan dubbele pillen dit zijn pillen die dubbel zo dik zijn precies 2 pillen op mekaar lijken ze daar ook op ? :stoned:

De meeste dubbel gedrukte pillen die ik tegen ben gekomen waren niet persé dubbel zo dik. Meestal was het een tablet waarbij i.p.v. een breuklijn (of niks natuurlijk) een logotje was geperst en op de andere kant ook een logo. zoals bijvoorbeeld: Kersje en xxx(amsterdammertje).

Bovenaan