Duidelijkheid?

Extisi

Wijs gebruiker
Ik heb een aantal vragen. Ze zijn vast wel is gesteld,
maar ik wil een duidelijk antwoord. Wat ook nog is klopt natuurlijk.

- Als je spacecake maakt, stinkt het huis dan niet naar wiet?
- Hoe maak je nou - precies - hasjchocolademelk? En kan dit uberhaupt wel?
- Wat zijn nou álle manieren om wiet/hasj te gebruiken, zonder het te roken?
- Bestaat er zo iets als pluggen? (zoiets?) en zoja, hoe moet dat? Hoe werkt dat?

x

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Waarschijnlijk

Melk in een pannetje aan de kook brengen, hasj (zo klein mogelijk) er doorheen gooien, 10 minuten op een laag vuurtje blijven roeren en voila.

Cake of hasjmelk dus.

- Bestaat er zo iets als pluggen? (zoiets?) en zoja, hoe moet dat? Hoe werkt dat?
Dat bestaat. Dat werkt door het in je kont te stoppen. Dat werkt niet (:

Frank123

Wijs gebruiker
Lijkt mij niet, aangezien je alleen de thc in de cake stopt. en de restjes wiet aan duitse toeristen verkoopt.

Ja dit kan,http://www.bakkenmetbaard.nl . Bakken met baard kan je ook op youtube bekijken. Allerlij recepten voor de beste wiet dingen.

Zie ''bakken met baard'' voor de mogelijkheden. Veel verschillende manieren.

Kan je proberen , hoe het moet ? http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=13726

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nee, dan stinkt het naar vis.
Je pakt een koekepan, dans daarmee op een liedje van K3. En dan is het klaar. Maar het kan überhaupt niet.
Je kunt het onder je kussen leggen, door de plee spoelen, in je oor stoppen.
Pluggen, dat zijn die dingen die je in de muur stopt voor schroeven. Je pakt een boor(klop boor als je door beton heen moet), je boort een gat afhankelijk van de lengte van je schroef. Dan doe je een plug aan het uit einde van je schroef en dan steek je die in het gat. En dan kun je hem vast schroeven. Oja, vergeet niet de juiste maat pluggen bij de juiste schroeven te kopen. En pak het juiste maat boortje voor je gat.

Ben je nou klaar met die gekke grapjes van je?

Oom Klaas

Badass junkie
Tsjoh, bakken met baard is een eenvoudige oplossing voor je probleem.
Dan kan een kind van 6 nog thc boter maken.

Da's duidelijkheid,

woehoe!

Frank123

Wijs gebruiker
ik denk voor de meeste die spacecake bakte, bakken met baard een uitkomst is. ik wil ooit nog eens alles maken waar hij recepten voor heeft.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
SchilDpadDo zei:
ik denk voor de meeste die spacecake bakte, bakken met baard een uitkomst is. ik wil ooit nog eens alles maken waar hij recepten voor heeft.

Bakken met baard is standaart, maar geen culinair genie. Ik kan nog maar 2 dingen zeggen. 1: Alle recepten waar dierlijk vet in zit(boter/melk) kun je dus thc in doen. 2: space slagroom is the bomb. :hearteyes:

Belgo

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Nee, dan stinkt het naar vis.
Je pakt een koekepan, dans daarmee op een liedje van K3. En dan is het klaar. Maar het kan überhaupt niet.
Je kunt het onder je kussen leggen, door de plee spoelen, in je oor stoppen.
Pluggen, dat zijn die dingen die je in de muur stopt voor schroeven. Je pakt een boor(klop boor als je door beton heen moet), je boort een gat afhankelijk van de lengte van je schroef. Dan doe je een plug aan het uit einde van je schroef en dan steek je die in het gat. En dan kun je hem vast schroeven. Oja, vergeet niet de juiste maat pluggen bij de juiste schroeven te kopen. En pak het juiste maat boortje voor je gat.

Whohahahha...De TS stelt toch niet heeele erge domme vragen

Ben je nou klaar met die gekke grapjes van je?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Volgens mij weet ze het al, en ze stelt telkens van die standaart newbie vragen in dit subforum. Volgens mij probeert ze de stoners hier gewoon in de zeik te nemen. Dus vandaar dat ik zo reageer.

Ik bedoel ze mag dan domme vragen stellen, maar compleet achterlijk is ze nou ook weer niet. En al die dingen zijn echt veel te makkelijk op te zoeken op internet. En op dit forum liggen de antwoorden gewoon voor handen. :)

Ik denk dat het gewoon een vaag spelletje is om te bewijzen dat stoners dom zijn. En te laten zien dat 99% van de topics hier een zeer matige inhoud hebben.

OF,

She is just retarded. :grin:

kentucky

Experimenterende gebruiker
Als je spacecake maakt, stinkt het huis dan niet naar wiet?
Niet zo erg als je buiten (of uit je dakraam :openmouth:) eerst de thc boter maakt (zie recept baard) bijv. met een gas brander en daarna pas de cake in de oven zet.

en ventileren natuurlijk

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Extisi zei:

x

Ja

Voeg hasj toe aan chocolademelk en verwarm deze tot het kookpunt, laat een uur staan en drink op, dit kan

-Vaporizen, je rookt niet, want het verbrand niet. Zie je toch rook, dan doe je iets verkeerd

-Spacecake eten met vrienden, in de trein, op de fiets, in de achtertuin, in het bos ,in de huiskamer, op het balkon, in de slaapkamer, op het schoolplein, in de bus, achter in de auto, in de coffeeshop. voor de tv, luisterend naar de radio, bij je vriendin , met één of twee handen, met vorkje ,of in de keuken.

-thee van zetten

-chocolademelk mee maken

-omelet mee bakken

-kruidenboter van maken

Ja, daar neem je drugs in door het in je kontje te stoppen( al dan niet opgelost in water, in lagere dosering) Het werkt geweldig . . . . :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Extisi zei:
Lees mijn eerste post dan maar is goed. Meneer weet het beter.
Je niveau daalt.

Beter weten bestaat niet, of je weet het, of je weet het niet.

En duidelijk antwoord, als je het antwoord op die vragen niet hier op dit forum hebt kunnen vinden dan denk ik niet dat iemand je ooit een antwoord kan geven wat jij begrijpt. Je hangt hier nou al langer rond dan ik, en nog weet je de zoekfunctie niet te gebruiken?

En ik dacht dat jij gestopt was met wiet, waar heb je deze info dan voor nodig? :P

TrippyShit

Badass junkie
Extisi zei:

Ja, nogal..
Volle melk of volle chocomel in bijv. een pannetje stoppen, de hasj erin laten wegsmelten.
Eigenlijk alles wat te eten en te drinken is. Als er maar dierlijk vet inzit. Gooi er roomboter bij en je kan er thc in krijgen. Je zou nog wietboter op je boterhametje kaas kunnen smeren.
Pluggen is in je ass stoppen. ZIe niet waarom je dat zou doen. Met weed werkt dit volgensmij ook niet..

x

pawelonius

Belezen gebruiker
Over hasj(choco)melk, heb ik toevallig gister gedaan voor de eerste keer. ik had gewoon de choco melk in een kopje in de magnetron opgewarmd, daarna wat boter erin oplossen, wat hasj erbij en roeren, en weer opwarmen. ging prima :tongueout:

en even tussendoor he, waarom wordt hier nou zo'n ruzie gemaakt? :/

Oom Klaas

Badass junkie
pawelonius zei:
Over hasj(choco)melk, heb ik toevallig gister gedaan voor de eerste keer. ik had gewoon de choco melk in een kopje in de magnetron opgewarmd, daarna wat boter erin oplossen, wat hasj erbij en roeren, en weer opwarmen. ging prima :tongueout:

en even tussendoor he, waarom wordt hier nou zo'n ruzie gemaakt? :/

Het uitschot van de maatschappij kan hier lekker hun ongenoegen uiten.

Bovenaan