• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

duistere dragons

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
waar: bij mijn thuis
wie: ik en M (beste kameraad en enige trip vriend)
welke: dragon's dynamite 15gr
vorige trip ervaring lsd (12x), truffels dragon (2x), keta( te veel om te onthouden)

deze trip was eigenlijk niet zo echt voorbereid maar ik had er toch zin in, een beetje gezonde zenuwen maar dat heb ik altijd. rond 3 uur hebben we ze ingenomen ( dit is het enige tijdstip dat ik ga zegge wnt ik kijk niet naar het uur als ik trip) na ik ze eindelijk ingenomen had ( waar ik altiijd wat tijd voor nodig heb omdat ik de smaak echt ni verdraag :kots: ) hadden we een trippy filmpje opgezet(fear and loathing in las vegas) en een paar jointjes gerookt en dan maar wachten tot de rit begint.
ong 45 min later begon ik wat raar te zien en dan weet ik dat ze opkomen. nog wat verder begon ik zo mooie patronen te zien op de tv de licht flitsen die uit de tv kwamen, kwamen precies op me af ondertussen was M er nog een paar jtjes aan het rollen. ik vond de film zoo mooi niet gewoon omdat het een goede film is maar omdat de kleuren die uit de tv kwamen zo intens waren. als de film gedaan was hadden we zin om wat buiten in mijn tuin naar de wolkjes te gaan kijken dus dat gedaan. de wolken die voorbij kwamen gingen razend snel en liepen in elkaar over terwijl ze van vorm veranderden. M moest plassen en vroeg aan mij waar hij dat mocht doen ik zei hem ga maar tegen de haag.
Ik draaide mij om omdat ik vond dat het zo lang duurde en ik hoorde hem ook niet meer, toen ik mij omdraaide zag ik hem staan lachen tegen de dennen hij stond daar maar wat tegen een paaltje te leunen dat gezet was toen de dennen nog klein waren.door hem daar zo tegen dat kronkelent paaltje te zien staan kon ik me ook niet inhouden met lachen. we hebben zeker een half uur staan lachen gewoon omdat hij tegen een paaltje stond om te plassen.
na dit allemaal zijn we terug naar binnen gegaan om nog een filmpje te kijken maar toen ik de tv opzetten was mooi en medogeloos bezig hier waren we zo van verbaasd dat je zo hard zag dat dezen mensen aan het acteren waren het was ongeloofelijk. nadat we dat beu waren besloten we maar naar buiten naar ons kot( een huisje dat we toen we 15 waren gebouwd hadden in het bos bij ons thuis vanachter) een maal daar aangekomen was de mood van onze trip omgeslaan, de zon die achter de wolken verdwenen was had mij echt niet goed gedaan, mijn gedachten gingen van fijn naar wolkjes kijken en de mooiheid van het leven naar het gedacht dat ik zou blijven "hangen" in de trip en het ging van kwaad naar erger,M had een lachkik en ik was ervan overtuigd dat hij mij aan het uitlachen was. ik heb gezegd dat ik naar huis wou even en dat heb ik ook gedaan eenmaal thuis aangekomen heb ik positieve gedachten mijn hoofd proberen te laten overnemen door aan mijn vakanties te denken maar dat hielp niet het gedacht dat ik in mijn trip zou blijven bleef maar komen hoe erg ik mezelf ervan overtuigde dat het niet kon des te erger werd het gedacht. ik probeerde wat grappige series te zien op mijn laptop maar de de kleurtjes die dansten over mijn scherm deden me er nog erger aan denken dan maar wat muziek dacht ik dus een vrolijk muziekje opgezet en erop proberen te gaan en dat werkte eindelijk mijn gedachten gingen helemaal op in de muziek, met mijn ogen gesloten was ik aan het kijken naar de gekleurde lijntjes die aan de binnekant van mijn oogleden aan het dansen waren op de muziek.
het raarste van al dat ik onder mijn trip in slaap ben gevallen en hevig gedroomt heb over mijn grootste angsten.
Deze trip heeft een hele grote indruk op me nagelaten het is precies of ik de wereld na deze trip donkerder bekijk. Ik weet nu zeker dat ik nooit meer helemaal onvoorbereid aan een trip begin. maar nu blijf ik even van de truffels af en laat ik mijn brein zijn juiste plaats weer inemen.
zo dit was mijn eerste trip reportje khoop dat jullie ervan genieten. en tips voor verbeteringen zijn altijd welkom.
grtzz

sinslord

Belezen gebruiker
Leuk report,

Wel dat je negatieve gedachtens krijgt in een trip is heel normaal en leerzaam.
Geconfronteerd worden met bewuste en onbewuste aspecten van het leven dus ook angsten te confronteren vindt ik heel volwassen, dan zoals de meeste mensen doen een masker op zetten voor de maatschappij.

ga over uurke ook weer trippen :) DD's.

Btw: Infected Mushroom, das een hele goeie Israelische psyche/goa trance band dat heel erg veel muziek maakt over trips zoals de naam eigenlijk al zegt. erg leuk dus onder een trip :)

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Herkenbaar. Als je tript dan is alles meestal erg wonderbaarlijk en prachtig, maar er is altijd een schaduwzijde. Omdat je als je tript een deel van je 'normale ego' als het ware afwerpt ga je dingen anders bekijken: je voelt en ervaart op dat moment 'nieuwe' emoties die onbekend zijn.

Twijfel aan het bestaan, of aan de 'wereld' is dan heel erg normaal, het is namelijk een intrinsiek onderdeel van het bestaan.

Persoonlijk vind ik dit soort gedachten tijdens een trip het vetst; de wereld anders bezien, wellicht donker. Dat verschilt per individu.

Ik vroeg me wel af: 12x LSD is oa je ervaring: heb je niet meer bad trips gehad dan? Kon je geen controle krijgen over de psilocybine?

En LSD dus 'makkelijker' om te gebruiken? Dat hoor ik wel eens.

Leuk geschreven.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ben om eerlijk te zijn maar 1x bad ge gaan van lsd en dat was de eerste keer maar toen had ik gelukkig een hele goede sitter die me heel goed heeft opgevangen waarvoor ik hem nog steeds heel dankbaar ben. maar de andere keren waren zaaaalig :hearteyes: wel eens duistere gedachten gehad maar dat ging redelijks snel over altijd.
maarik dacht dus dat je een truffeltrip makkelijk kon sturen maar is dit dan niet zo? want ik raakte toch redelijk moeilijk uit de slechte mood of deed ik te hard mijn best om er uit te komen ?

grtz

Bovenaan