AltAccount
Newbie
Ik ben 23 jaar, 1,82m lang. Afgelopen vrijdag heb ik (stom genoeg) toen ik dronken was samen met een vriend besloten XTC te nemen. Afgelopen jaren heb ik meerdere malen X gedaan, vrijwel altijd met de 2-3 maanden pauze er tussen en met genoeg supplementen en gezonde voeding. Dit maal was de laatste keer ook 3 maanden geleden, helaas had ik dit keer alleen wel veel alcohol gedronken. In totaal heb ik ongeveer 1,5 roze flugel (+- 210 mg) genomen. De trip zelf was prima, geen nare effecten oid. Die nacht heb ik alleen niet geslapen. Zaterdag / Zondag had ik een behoorlijke kater (vooral van de alcohol), wat natuurlijk begrijpelijk is. Alleen maandag begon in me nog wazig te voelen in m'n hoofd. Ik werd behoorlijk afwezig, en het lijkt alsof alles zich in een droom afspeelt. Dinsdag werd dit alleen maar erger, en het is niet minder geworden tot op vandaag (donderdag). Ik heb vanaf zaterdag goed gegeten; fruit, groente, proteine, multi-vitamine en 5-HTP. Ik heb op internet al wel andere ervaringen gevonden, maar dat waren vooral mensen die echt veel meer MDMA hadden gebruikt, of meerdere dagen MDMA hadden gedaan. Zoals je misschien wel kunt gebruiken begin ik een beetje bang te worden dat dit niet weg gaat trekken of dat het nog erg lang gaat duren. Zijn er mensen met dezelfde ervaringen die me misschien gerust kunnen stellen of kunnen vertellen hoe het bij hun verlopen is?