Duizeligheid

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hoi allemaal!

Ik heb gister een klein beetje speed gebruik met een vriend van me. (0.5 gram eerlijk verdeeld)

Ik heb daarna goed geslapen en voel me ook echt perfect. Alleen nu heb ik elke keer als ik opsta dat ik ontzettend duizelig wordt. Vanmiddag was het zo erg dat even me lampje uitging en ik waarschijnlijk ben gevallen want ik werdt op de grond wakker.

Misschien extra info wat kan helpen: ik had dat laatste beetje speed nog over van koningsdag. Kan het daarmee te maken hebben.

Hopelijk kunnen jullie me vraag beantwoorden ben er best wel erg van geschrokken.

Gr

HardstyleGabber

Edit: ben net weer flauwgevallen (10min na het plaatsen van deze topic) heb het al de helle dag ontzettend heet begin me nu toch wel echt zorgen te maken.

Laatst bewerkt:
Lage bloeddruk. Komt vaker voor bij veelvuldig gebruik van speed. Goed voor jezelf zorgen en voortaan van die troep afblijven.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Eet je goed?

Aan je speed kan het niet liggen, kan je super lang bewaren.

Heb je het morgen nog kan je natuurlijk langs de huisarts gaan.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Lage bloeddruk. Komt vaker voor bij veelvuldig gebruik van speed. Goed voor jezelf zorgen en voortaan van die troep afblijven.

Ik gebruik zelden speed dus lijkt me niet dat me lichaam zo kapot is van 0.25 g

Eet je goed?

Aan je speed kan het niet liggen, kan je super lang bewaren.

Heb je het morgen nog kan je natuurlijk langs de huisarts gaan.

Ik heb 2 broodjes gegeten tot nu toe kreeg het totaal niet weg vanmorgen. Ga zo een goed gevulde sla nemen voor de vitamines

Wellicht is je lichaam uitgeput. Ik zou dit wel zien als gevolg van je drugsgebruik. Toen ik regelmatig aan de mdma, coke en pep zat had ik ook regelmatig van dit soort ''blackouts''.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Wellicht is je lichaam uitgeput. Ik zou dit wel zien als gevolg van je drugsgebruik. Toen ik regelmatig aan de mdma, coke en pep zat had ik ook regelmatig van dit soort ''blackouts''.

Hoe ging je daarmee om? Ik lees wel wat manieren wat goed blijkt te helpen zoala fruit eten maar heb ik niet in huis

Wat ik altijd deed was een extra shot vitamine C (1000mg bruistablet), magnesium, vitamine E & D. Daarbij is gezond eten gewoon erg belangrijk en natuurlijk goed uitrusten. Een tijdje van de drugs afblijven is ook wel wijs. :innocent:

Gabbertje

Wijs gebruiker
Wat ik altijd deed was een extra shot vitamine C (1000mg bruistablet), magnesium, vitamine E & D. Daarbij is gezond eten gewoon erg belangrijk en natuurlijk goed uitrusten. Een tijdje van de drugs afblijven is ook wel wijs. :innocent:
Bedankt voor je tips! Drugs laat ik inderdaad even naast me. Is nou wel weer leuk geweest :tongueout:

Fool

Badass junkie
Je lichaam is nu niet gebaat bij vitamientjes, die hebben alleen maar nut als je ze over lange periodes inneemt. Je lichaam heeft brandstoffen nodig, en als je aan de speed zit heeft het alleen maar meer nodig.

Dus, ga lekker energierijk eten! :)

Je lichaam is nu niet gebaat bij vitamientjes, die hebben alleen maar nut als je ze over lange periodes inneemt. Je lichaam heeft brandstoffen nodig, en als je aan de speed zit heeft het alleen maar meer nodig.

Dus, ga lekker energierijk eten! :confused:mile:

Antioxidanten zorgen toch gewoon voor de afgifte van gifstoffen? Is toch juist te adviseren? Zeker na zo'n dip.

Fool

Badass junkie
Anti-oxidanten beschermen je lichaam deels tegen (radicale) stoffen. Deze ontstaan inderdaad tijdens de afbraak van drugs, maar ook nog door een miljoen andere processen in je lichaam. Ja, anti-oxidanten zijn goed voor je, ook als je aan de drugs hebt gezeten, maar het zal afbsoluut geen enkel merkbaar verschil geven op de korte termijn.
Daarintegen zul je vrij snel wat merken van een stevige maaltijd, als je lichaam lang geen voedingsstoffen naar binnen heeft gewerkt.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Anti-oxidanten beschermen je lichaam deels tegen (radicale) stoffen. Deze ontstaan inderdaad tijdens de afbraak van drugs, maar ook nog door een miljoen andere processen in je lichaam. Ja, anti-oxidanten zijn goed voor je, ook als je aan de drugs hebt gezeten, maar het zal afbsoluut geen enkel merkbaar verschil geven op de korte termijn.
Daarintegen zul je vrij snel wat merken van een stevige maaltijd, als je lichaam lang geen voedingsstoffen naar binnen heeft gewerkt.
Heb inderdaad goed en gezond gegeten en ben van de duizeligheid af. Weer mooi leer momentje :)

• Like
Waarderingen: Fool

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik sluit me aan bij Fool... Altijd zorgen dat je goed blijft eten als je stimulerende middelen neemt! Eten = energie. Als je niet eet... Tja. 1+1=2.
Enne die extra vitaminen nemen helpt inderdaad niks. Een 'extra shot vitamine c' plas je namelijk grotendeels gewoon weer uit. Als je op de lange termijn goed en gevarieerd eet heb je qua vitamines niks te vrezen.

• Like
Waarderingen: Fool
Ik sluit me aan bij Fool... Altijd zorgen dat je goed blijft eten als je stimulerende middelen neemt! Eten = energie. Als je niet eet... Tja. 1+1=2.
Enne die extra vitaminen nemen helpt inderdaad niks. Een 'extra shot vitamine c' plas je namelijk grotendeels gewoon weer uit. Als je op de lange termijn goed en gevarieerd eet heb je qua vitamines niks te vrezen.

Is niet helemaal waar. Je lichaam kan veel meer vitamine C aan dan men voorheen veronderstelde: http://www.dehormoonfactor.nl/vitamine-c-weg-met-de-medicijnkast. Je plast ongeveer 15% van de vitamine C uit, maar 85% wordt wel degelijk opgenomen. Ik slik dagelijks 3000mg vitamine C en ik zweer erbij. Ik ben nooit meer ziek en voel me veel vitaler dan voorheen. Zeker voor iemand die regelmatig drugs gebruikt adviseer ik meer dan 2000mg vitamine C per dag. Het kan voor verschillende kwaaltjes worden ingezet. Boven de 4000mg heeft vitamine C zelfs hetzelfde effect als een antibioticum en daarbij is het veel gezonder.

Bovenaan