duur van halve pil

Hey, dit is mijn eerste post en ik zit met een vraag.

Ik ga één van de dagen mijn eerste (halve) pil nemen. Setting zit al goed, gewoon rustig bij een vriend thuis.
Nu vroeg ik me af hoelang dat de werking van een halve pil ongeveer duurt. Hangt natuurlijk van de dosering af maar kdenk dat deze normaal is.

Grtz

Mike

Bewuste gebruiker
Je hebt je pillen laten testen neem ik aan? Hoeveel mdma zit er in?

Als je dit niet weet, en eigenlijk durf ik daar wel wat onder te verwedden, dan is er maar 1 conclusie mogelijk; Dat het een hele domme vraag is!

Komt eigenlijk neer op: ik heb een half flesje drank, ik weet niet wat er in zit, maar ik wil graag weten hoe dronken ik wordt als ik de helft opdrink....

Snap je?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Nou dat vind ik eigenlijk niet helemaal kloppen Mike. Onze Franker vraagt namelijk niet hoe hard ie zal gaan, maar hoelang t duurt. En natuurlijk zal een hogere dosis wat langere na-weeën hebben, maar gemiddeld durf ik toch wel te stellen dat elke dosis mdma zo'n 4 uur (echt merkbaar) effect heeft.

Nathaniel zei:
Nou dat vind ik eigenlijk niet helemaal kloppen Mike. Onze Franker vraagt namelijk niet hoe hard ie zal gaan, maar hoelang t duurt. En natuurlijk zal een hogere dosis wat langere na-weeën hebben, maar gemiddeld durf ik toch wel te stellen dat elke dosis mdma zo'n 4 uur (echt merkbaar) effect heeft.

Dat was inderdaad mijn vraag. Ik wou gewoon weten of dat de werking van een half pilletje minder lang duurt als van een heel. Volgens jou duurt het dus even lang als ik het goed begrijp?

Dopezilla

Badass junkie
Bij een hogere dosis zal de rush iets langer aanhouden, maar als je niet nog meer pakt om het te verlengen zal dit verschil in werkingsduur hooguit een uur zijn, denk ik.

Olle

Bovenaan