De dichtsbijzijnde shop waar ik ze vind is erg ver.Drientje zei:bij de drogist, volgens mij staat het niet internationaal op de lijst. Maar waarom wil je in godsnaam trippen op dxm? Neem gewoon wat paddestoelen...!
X
Drientje
Drientje zei:bij de drogist, volgens mij staat het niet internationaal op de lijst. Maar waarom wil je in godsnaam trippen op dxm? Neem gewoon wat paddestoelen...!
X
Drientje
Eckster C zei:Drientje zei:bij de drogist, volgens mij staat het niet internationaal op de lijst. Maar waarom wil je in godsnaam trippen op dxm? Neem gewoon wat paddestoelen...!
X
Drientje
DXM is 10 maal beter als die kut paddo's
htweeoo zei:Ik blijf erbij dat medicatie geen drugs is.
H2O zei:Ik kan aan LSD geraken ik ga dit doen.
Ik blijf erbij dat medicatie geen drugs is.
Toch bedankt

Het is theoretisch drugs maar een pijnstiller zal nooiit een xtc pil vervangen begrijp je wat ik wil zeggen.Suntablet zei:htweeoo zei:Ik blijf erbij dat medicatie geen drugs is.
En morfine dan bijvoorbeeld? Of pijnstillers? Of medi-wiet?
htweeoo zei:Het is theoretisch drugs maar een pijnstiller zal nooiit een xtc pil vervangen begrijp je wat ik wil zeggen.Suntablet zei:htweeoo zei:Ik blijf erbij dat medicatie geen drugs is.
htweeoo zei:Het is theoretisch drugs maar een pijnstiller zal nooiit een xtc pil vervangen begrijp je wat ik wil zeggen.Suntablet zei:htweeoo zei:Ik blijf erbij dat medicatie geen drugs is.
lysergine25 zei:Eckster C zei:Drientje zei:bij de drogist, volgens mij staat het niet internationaal op de lijst. Maar waarom wil je in godsnaam trippen op dxm? Neem gewoon wat paddestoelen...!
X
Drientje
![]()
Eckster C zei:Drientje zei:bij de drogist, volgens mij staat het niet internationaal op de lijst. Maar waarom wil je in godsnaam trippen op dxm? Neem gewoon wat paddestoelen...!
X
Drientje
zazzoo zei:Tis een hele lijst middelen die in België vrij te verkrijgen zijn hoor.
Ik post alvast het sterkste dxm bevattende middel.
Touxium Antitussivum 20tabletten van 30mg per stuk voor 6,55€
have fun!!!
zazzoo zei:nee hoor, staat geen RX bij