• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM een wazige leegte

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Heb eens DXM uitgeprobeerd dus ik dacht om hier maar een klein report van te schrijven :)
Had gisteren ongeveer 100 mg binnen wat biertjes er.bij, poppers op zitten snuiven.
Ik liep de hele avond ongeloofelijk actief, opgepept, vrolijk en geïrriteerd tegelijkertijd.
Ik zei veel dingen die ik anders nooit zou zeggen, mijn humor had een serieuze boost gekregen.
Beetje moeilijkheden met slapen 's avonds maar was best gelukt.

De dag erna heb ik de rest (150 mg) opgedaan.
Ik zat gewoon in de zetel met de laptop op mijn schoot toen het zou moesten beginnen werken (30 min) Ik voelde nog steeds niets dus ik dacht zal er maar wat poppers bij doen.
Ik snoof een keer goed aan het potje en was compleet weg terwijl ik de dag ervoor pas na 4 keer snuiven het echt begon te voelen, het voelde enorm aangenaam en bleef langer dan normaal duren.
Na ff gegamed te hebben snoof ik nog eens 2x goed aan het potje en ik was toen volledig van de wereld, toen ik wat bekomen was stelde ik me recht en bleef het nog door duren.
Daarna begon er een wazig gevoel te komen en mijn gezichtsveld verkleinde.
Voelde me ongelooflijk raar, liep ingekrompen rond.
Ik was dan maar naar buiten gegaan om een sigaret te gaan roken in de sneeuw, en het was alsof mijn lichaam zich liet lijden door gewoonte en ik zat in z'n nek.
Ik deed precies niets meer zelf, alles ging gewoon automatisch.
Nu is het al een paar uur verder, als ik voor de laptop zit voel ik me gewoon wat suf maar als ik me rechtzet ben ik nog altijd "een robot :tongueout:"

Ik vindt het nog een vrij leuke drug, volgende keer ga ik voor een hogere dosis

Einstein

Badass junkie
Dat is wel een heel kort report :P Ik ben, als één van DF's huis-DXM-trippers, altijd wel nieuwsgierig naar DXM, maar hier word ik niet heel veel wijzer uit. Kan je wat gedetailleerder vertellen over de effecten? :sunglasses:

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Het is idd een vrij kort report.
Ik vond het enorm vergelijkbaar met mdma, buiten de activiteit.
Ik voelde me zoals ik al zei enorm wazig, alles gebeurde precies vanzelf.
Was eigenlijk precies aan het dromen.
Ik voelde me ook wat vrolijker maar nu niet om te zeggen dat ik er bij liep als Mr happy man :tongueout:
Ik vond de combinatie met poppers ook eeenoorm overweldigend, je bent al zo zweverig en dan nog eens goed snuiven aan dat flesje en ik was gewoon aan het trippen op mijn visualisaties van winamp zelf 5 min lang ipv 1-2
Absoluut geen honger gehad ook

Ook geen kater!
zeker eens proberen maar het duurt wel ff vooraleer het werkt

Bovenaan