• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM en MDMA Kristallen

Telefoon

Wijs gebruiker
ik verveelde me dood en had nog een beetje mdma
( 250mg )
en nog 5 capsules Daro.

eerst mdma in genomen en toen de daro open gehaald en de bolletjes op gegeten ( Dus niet gecrust)

Eerst kickte de mdma in na kleine 20 min
en dan 40 min misselijk want de dxm begon te werken
kots neigingn nergens zin in ben op mijn bed gaan liggen en alles begon te draaien en ik begon te zweten als een otter. ik heb ruim 2 uur zo gelegen voor ik overeind Durfde te komen.
ben toen weer even achter mijnn pc gaan zitten maar de kots neigingen kwamen al snel terug. een Zeer vervelende trip bijna 6 uur in dit stadium gezeten toen in slaap gevallen en waker met een kater als nooit te voren een enorm misselijk gevoel en enorme hoofdpijn

mijn advies DIE HET APART dan is het wel leuk !!!
tegelijk een zeer gevaarlijke combinatie!!

Doerak

Bewuste gebruiker
DXM FAQ zei:
Dextromethorphan is een zeer riskante drug, die fataal kan zijn indien gebruikt in combinatie met andere drugs. Het kan ook fataal of gevaarlijk zijn als je tot een bepaalde "risicogroep" behoort. Je doet er dus goed aan je van tevoren af te vragen of je niet tot één van de risicogroepen behoort. Mocht je DXM recreatief gaan gebruiken dan veronderstel ik dat je deze gevaren reeds begrijpt en daar ook zelf verantwoordelijkheid voor neemt.
DXM FAQ zei:
Het nemen van DXM in combinatie met MDMA (xtc) (gebaseerd op de beste tot nu toe verkrijgbare gegevens) is erg riskant. Ik adviseer momenteel sterk tegen dergelijk gebruik. Indien deze combi gebruikt wordt in 'gevaarlijke' plaatsen, zoals een rave of nightclub, wanneer je veel aan het dansen bent, heeft het vaak tot hyperthermia en ziekenhuisopnames geleid. Zelfs als DXM en MDMA gecombineerd in temperatuur gecontroleerde plaatsen zonder oefening worden genomen, heeft dit dergelijke verontrustende gevolgen gehad. Uit sommige rapporten blijkt dat het mixen van deze twee drugs zeer gevaarlijk zou kunnen zijn. Zodoende is het mijn aanbeveling om DXM en MDMA niet tegelijkertijd te gebruiken, of binnen 96 uren na het gebruiken van de andere drug.
Bron: Fok.nl - DXM Beginners Guide

Ik snap niet echt wat je van deze combinatie verwachtte, maar erg slim is het niet. Jammer dat je je zolang kut gevoeld hebt. Laat het een wijze les zijn voor de lezers :rolleyes:

Bovenaan