dxm gevaarlijk voor mij?

wicket

Experimenterende gebruiker
haah mensjes kheb een vraag. ik ben er pas net achter dat je van diedaro pillen gaat space :grin: hebbik op DF geleze. maar er stond ook ergens dat mensen met astma ofzo het niet moeten doen.
ik ben net herselt en miss nog herstellende van een longvliesonsteking.

nou is mijn vraag of dxm slecht voor mij is? en ik nog een tijdje moet w8en? of kan het geen kwaad en het egwoon doen.

het klinkt (en is) heel stom maar ik heb 2 dagen nadat deze onsteking was geconstateerd 1,5 portie paddo;s op en kben er niet dood aan gegaan maar of het goed was? :confused:

iig wil ik weten of ik gewoon dxm kan gebruiken, want hoestpillen lijken me nou niet egt slecht voor je ......

Mindless1985

Badass junkie
Ik zou gewoon lekker even wachten, DXM is absoluut niet zonder gevaren, dat kun je ook wel zien aan mensen onder invloed. DXM is al gevaarlijk in een normale hoeveelheid, je mag het met astma niet hebben, ook niet 1tje tegen de hoest. Moet je nagaan als je zonder vertraagde afgifte 10x zo veel neemt (een normale trip dosis).

Wacht lekker een maandje, moet kunnen toch?

wicket

ik heb ook elke weekend speed en xtc op met die longvliesonsteking miss daarom dat ik nig niet helemaal ben geneze

zommes

Badass junkie
Re: dxm gevaarlijk voor mij? (reageer aub)

wicket zei:
iig wil ik weten of ik gewoon dxm kan gebruiken, want hoestpillen lijken me nou niet egt slecht voor je ......

Dat is dan een constatering die nergens op slaat. Een simpel paracetamolletje is ook slecht voor je, nagellakremover ook. Het feit dat ze het bij de drogist verkopen betekend niet dat iedereen het maar kan slikken wanneer en hoeveel hij wil.

Als je het echt wil weten moet je bij je arts informeren, maar ga niet meer zo'n achterlijke beslissing nemen als:

ik heb 2 dagen nadat deze onsteking was geconstateerd 1,5 portie paddo;s

Dat je dat überhaupt doet betekend al dat je een gevaar bent voor jezelf.

wicket

nou daarvoor had ik dit topic dus gestart.
in de hoop serieus antwood te krijgen.

iig bedankt voor je mening

Bal0n

Badass junkie
Ok, denk eens na. Je lichaam is herstellende van een zware infectie, vervolgens wil je het gaan belasten met inname van drugs. Is dat een goede beslissing denk je?

wicket

tjah de drang om te space :cry: ik ben wel weer zodoende herstelt dat ik gewoon an de slag ben (werk). zoiezo dat ik nu geen tripmiddelen neem want mn opa is net overleden :cry: en ik begrijp best dat dit geen goede tijd is om dat te doen.

maar hebben jullie als gebruikers nog nooit voor een confrontatie gestaan dat je eigenlijk d8 van het is dom? en hoe hebben jullie dat toen aangepakt?

Bal0n

Badass junkie
Tuurlijk heb ik voor die confrontatie gestaan, en ik heb altijd gekozen om niet te trippen, op 1x na. En dat heb ik geweten.

qinn

Bewuste gebruiker
Re: dxm gevaarlijk voor mij? (reageer aub)

wicket zei:
haah mensjes kheb een vraag. ik ben er pas net achter dat je van diedaro pillen gaat space :grin: hebbik op DF geleze. maar er stond ook ergens dat mensen met astma ofzo het niet moeten doen.
ik ben net herselt en miss nog herstellende van een longvliesonsteking.

nou is mijn vraag of dxm slecht voor mij is? en ik nog een tijdje moet w8en? of kan het geen kwaad en het egwoon doen.

het klinkt (en is) heel stom maar ik heb 2 dagen nadat deze onsteking was geconstateerd 1,5 portie paddo;s op en kben er niet dood aan gegaan maar of het goed was? :confused:

je gaat er pas van trippe als je een overdosis van Dextrometorphan(dxm) binne krijgt.

en geloof me, een overdisis is nooit goed!

buzzy

Badass junkie
DXM is niet fijn kan ik je melden, ben er zelf een keer veeeeel te hard op gegaan :rolleyes: Staat nog wel ergens een tripreport daarvan :sunglasses:

qinn

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
DXM is niet fijn kan ik je melden, ben er zelf een keer veeeeel te hard op gegaan :rolleyes: Staat nog wel ergens een tripreport daarvan :sunglasses:

de een vind het wel leuk, en da ander niet....
dus tja, laat iedereen er zelf achter komen wat het met je doet....

Bovenaan