• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM ingenomen

Hoi,
ben 'vlinderster', meisje 18 jr.

Om 15:35:

30 Daro Retard Capsules ingenomen (zonder de bolletjes fijn te malen, dus gewoon in zijn geheel).

Dalijk komt mijn vader terug van zijn werk en we zouden samen naar de sportschool gaan. Hij heeft me weleens vaker trippend meegemaakt dus het zou niet iets nieuws voor hem zijn maar ik ben toch wel een beetje bang dat ze ineens keihard gaan werken, die capsules, als we aan het sporten zijn. Dan sta ik daar te trippen tussen al die mensen en weet ik niet hoe ik me op moet stellen. Overigens: dat ik 30 capsules in heb genomen is géén grap. Het klinkt misschien een beetje veel maar ik heb dxm al heel vaak gebruikt in best wel hoge dossisen, meerdere malen per week (hoestdrank, de capsules van Daro en de kindertabletten van Daro). Maar hoe ik erop reageer is elke keer anders. Wie weet heb ik deze keer toch mijn grens overschreden want dit is pas de 2e keer dat ik 30 capsules tegelijk inneem van de volwassenen variant (daar zit meer dxm in dan de kindertabletjes).

Goed.. om een lang verhaal kort te houden: Ik wil hier posten hoe mijn trip verloopt. Het kan zijn dat ik wel even weg ben dalijk om te sporten maar misschien neemt mijn vader me niet eens meer mee als hij me dalijk 'wappie' in huis ziet.

Nu is het 16:24 en ik voel er nog niets van. Ik hoop dat de effecten snel beginnen te werken en kan posten wat ik voel en zie.

vlinderster

leppeh

Bewuste gebruiker
Al een beetje uitgesport? Je zult er inmiddels wel uitzien als een vrouwelijke Arnold Schwarzenegger :)

Arenshi

Bewuste gebruiker

:beer:

Oom Klaas

Badass junkie
Hahahaha, die heeft daar echt lang van moeten trippen.
Zo'n dosis zonder de bolletjes fijn te malen duurt zeker wel 12 uur minimaal :tearsofjoy:

PWND!

T-men

Bewuste gebruiker

Eens even rekenen; 30 x 8u bescherming = 240u = 10 dagen.
Nja, tot de 14e is ze in elk geval van haar 'hoestprikkel bij droge niet productieve hoest' af...

Klinkt allemaal weer niet zo doordacht...

Bovenaan