• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM ; Man at daytime, Robot at Night

Tractuspuer

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Ik wilde een aantal van mijn DXM trips delen met jullie.

Allereerst wat achtergrond informatie;
Ik woon al enige tijd in Amerika, en heb, in vergelijking met andere, een redelijk hoeveel ervaring met drugs.
Toen ik aankwam in Amerika, waar ik overgens zit voor mijn study, hunkerde ik naar drugs.
Ik had geen enkele connecties voor drugs, en het is hier ook moeilijk aan te komen.
Ik was een tijdje drugsfree, maar dit veranderde al snel, ik raakte aan de praat met een jongen, en die informeerde mij over DXM, en vertelde mij zijn ervaring, ik was compleet verbaasd, " bij de drogist"... " trippen op hoestdrank"..ik vond het nogal treurig klinken dat je tript op hoestdrank, maar ik was toch heel erg nieuwsgierig.
Het eerste wat ik deed was toen ik online was, was DXM opzoeken , en zoveel mogelijk informatie te vinden.
Ik kwam erachter dat DXM heel bekend was, en dat er totale sites waren opgericht, alles voor DXM.
Die zelfde avond haaste ik mij naar de drogist, en zocht ik naar de goede hoestdrank.
Ik had gelezen dat de actieve ingredient DXM moest zijn, ik dacht dat ik de juiste hoestdrank had, maar daar zal ik later op terug komen.
Ik trok me terug in mijn appartement, en zette goed trip muziek op, en maakte mijn klaar voor de trip.
( ik had school de volgende dag, maar daar maakte ik me om nog ombekende reden druk om, ik was zo blij met mijn nieuwe drug denk ik :P )
Omdat ik dacht dat DXM niet zo extreem was had ik de fles met de grootste hoeveelheid gehaald, en die ook nog eens sterk geconcentreerd was ( 30 mg DXM per 5ml )
Ik had niet erg goed gekeken, naar de hoeveelheid die je moet nemen om te beginnen, en later realiseer ik me dat het wel een fout had kunnen aflopen.
Ik drink de hele fles in 1 keer leeg, dit was ong: +-700 mg DXM, dat is een redelijk hoge dosis, helemaal voor beginners!
Hier begint mijn trip..ik wil mezelf nog even verontschuldigen als ik spelfouten maak, dit is de eerste keer in 5 maanden dat ik weer Nederlands schrijf :wink:

+0:00
Neem mijn laatste slok, bah gadverdamme, wat een vies spul.
Ik haast naar de kraan om wat water te drinken, en ik poetst gelijk mijn tanden, en dat hielp.

+0:10
Ik besluit een douche te nemen, om tijd te doden voordat het gaat werken, ik voel me een klein beetje raar als ik onder de douche sta, maar niks bijzonders

+0:30
Heb besloten om Harry Potter te kijken, weet ook niet waarom maar ik verveelde me :P
Stop de DVD erin, en begin te kijken met wat drinken.

+1:00
Ik voel me nu een beetje vreem, ik begin me heel relaxt te voelen, maar ik voel me maag ook een beetje opkomen.

+1:30
Merk dat ik de film niet echt meer volg, en dat mijn lichaam een beetje zwaar begint aan te voelen, ik moet ook een aantal keren naar de WC, meer dan normaal.
Ik besluit om de TV uit te zetten en me terug te trekken naar mijn kamer, om dat op me bed relaxt naar muziek te luisteren.

+2:00
Ik merk dat ik een beetje dronken begin te worden, als ik mijn hoofd draai, draait het beeld een fractie van een seconde later, en mijn coordinatie word ook slechter, muziek begint minder aangenaam te klinken, en ik voel druk om mijn borst.
Ik vraag mezelf af wat het is, en ik voel dat mijn ademhaling wat moeilijker gaat.
Ik raak niet in paniek om de 1 of andere reden, maar voel me toch ongemakkelijk.

+2:30
Ik trip nu echt, lopen gaat moeilijk , maar ik moet wel want ik moet vaak naar de wc, ik merk ook dat ik warmteaanvallen krijg.
Het voelt alsof mijn tong brand, als het gebeurd veranderd mijn gezichtveld ook, en alles word lichter en lijkt het alsof ik in 1 of andere cartoon zit, waar alles getekent is.

+3:00
Ik herrinder me niet veel van dit meer, maar alleen vlagen.
ik praat met klasgenoten, ik zit schimmen overal in mijn kamer naar me kijken.
Ik deed me schemerlicht aan en ging op mijn bureastoel zitten, ik keek naar mijn bed en ik zag een klein engeltje op mijn kussen liggen, ik kan met dit nog goed herrinderen, maar door de DXM maakte het me niet uit, en bekeek ik het niet van dichterbij..

+4:??
Lig om mijn bed, en voel alsof ik vanuit een godelijke positie over de wereld kijk, ik heb het gevoel alsof ik iedereen ken, en ik heb ook een hele neutrale kijk op dingen, en vind alles vreemd.
Ik dacht bijvoorbeeld, waarom we in godsnaam een TV hadden ,en wie zoiets had bedacht, en hoe stom mensen wel niet doen op TV.
Ik realiseerde me ook hoe raar mijn leven was etc..

5:??
ik deed mijn ogen dicht en zag verbluffende vormen, heel complex, veel beter dan met paddo's
De vormen leken meer dimensies te hebben.
Daarna was ik in de ruimte, en ik wist niet meer of ik nog leefde of dat ik dood was, en het maakte mij op dat moment niet uit, het leek heel lang te duren.

Daarna was het black out en viel ik in slaap.

Het probleem kwam pas echt de volgende ochtend.
Wat bleek was, dat ik dus de verkeerde DXM hoest drank had genomen.
In plaats van DXm HBR, was direcht in je bloed gaat, had ik DXM polistirex, dat was de zogenaamde extended release formula.
DXM word dan om de zoveel tijd losgelaten, en de werking is dus daardoor vele mater langer.
Resultaat was dat ik zwaar trippend wakker werd, en dat ik nauwlijks kon lopen, praten, lezen.
Ik belde naar school om me ziek te melde, en dat was waarschijnlijk het domste gesprek ooit, als de medewerkster van mijn school niet zo goedgelovig was, dan had ze meteen doorgehad dat ik nog zwaar aan het trippen was.
Het heeft duurde een week voordat ik me weer volop normaal voelde, en het duurde ook zeker een week voordat ik weer seks kon hebben.
Klaarkomen op DXM is niet aanteraden, je zakt waarschijnlijk in van vermoeitheid voordat je klaarkomt, want het lukt gewoon niet :openmouth:
Dit was mijn eerste ervaring met DXM.

Ik heb daarna nog vele malen DXm gebruikt.
Lichte hoeveel heden waarbij ik lekker uit kon gaan ,en waarbij ik een XTC effect had, en hoge dosses waarbij ik in " Lala-land " was.

Conclusie:
DXM is aan te raden, maar neem er de tijd voor, denk er niet te licht over, en zorg niet dat je uit gaat, of dat je ouders thuis zijn met hoge doseringen.
Je loopt ECHT als een robot, je ogen zijn heel groot en iedereen ziet binnen 3 seconden dat je aan de drugs zit.

Peace-Be safe

P.S.
Ik hoop dat iedereen mijn report een beetje kan volgen/begrijpen/lezen :P

Stylus

Belezen gebruiker
Eindelijk iemand die net als ik DXM een posietive drug vind! het 'als ik mijn hoofd draai blijft het beeld even hangen' gedoe ken ik ook, allemaal zeer herkenbaar!

Merijn

Experimenterende gebruiker
Wow, en das hier ook gewoon te verkrijgen?
Moet ik toch maar eens op zoek naar gaan dan, klinkt supertof!

L

Lid 6909

Gast
klinkt uber, ik wil het ook niet afkraken.

Maar het is niet goed voor je dat dxm, echt niet.
Behalve als je jezelf in de hand houdt met het doseren :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Dxm is zeker leuk, als je er van houdt...
Pure dxm, dus niet opgelost in hoestdrank, is nog een stuk fijner..minder misselijk makend en je bent zeker van geen andere troep :)
Maar 700mg is wel veel....

Bovenaan