• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

dxm (robo)

Ik gebruikte de dextromethorfan voor de derde keer. Dit keer nam ik een dosis van acht capsules. Ik nam het in met water na het verpoederen van de bolletjes. De smaak was amper te verdragen. Het drinken ging gepaard met braakneigingen.
Ik heb ongeveer anderhalf uur moeten wachten op de effecten. Eerst ben ik naar de c1000 geweest om chips te halen. Daarna ging ik met een vriendin op een bankje zitten in de stad. De eerste effecten kwamen aan.
Ik keek naar straattegels, deze leken te ademen. In ruitgroepen bewogen de stenen op en neer. Ik kon het ademen ook horen, dit geluid haalde ik uit een draaiende motor. Dat begreep ik later pas. Ik was op dat moment ook een beetje suf.
Ik kreeg al zittend een beetje last van spiersamentrekkingen. We liepen een eindje verder en ik merkte dat het lopen op robotachtige manier moest gebeuren. Dat voelde ook fijner voor mijzelf. Later besloten we om naar huis te gaan.
De rit richting het huis van de vriendin voelde behoorlijk als aangenaam. Het was zeer chill om de volle acht kilometer te fietsen. Ik kon ook nog makkelijk praten over verschillende onderwerpen. Toen ben ik richting mijn eigen huis gereden. Dat was minder leuk. Ik reed tegen de wind in voor zon twaalf kilometer. Met dxm op is het totaal niet chill om een lange reis tegen een harde wind in te maken. De stof zorgt voor een ietwat duizelig gevoel.

De eerste keer dat ik dxm gebruikte was toch heel anders ook met acht capsules. Toen was ik veel meer afwezig. Ik had ook geen zin om te praten, ik was chiller. Mijn spieren trokken ook erger samen. Ik heb wel twee keer tien minuten met een stijve kaak gezeten.
Verschillende dingen waren opeens grappig, omdat ik ze niet begreep of omdat ze heel onnozel waren. De gesprekken van mijn vrienden kwamen nog allemaal binnen maar ik wilde er niet op reageren met woorden. Lopen was ook een moeilijkere zaak. Na een paar beste hijsen van een joint kon ik niet harder lopen dan tien meter per minuut. Later waren mijn stappen minder gecontroleerd. En maakte ik grote stappen met veel stop er in.
Mijn reactievermogen was ook ver gedaald. Ik zat in een tuinstoel en merkte dat er een spin naast me liep op de muur. Ik moest eerst begrijpen dat ik snel weg moest met mijn spinnenfobie. Toen stond ik met een erg houterige beweging op en strompelde een paar meter verder met een raar geluid uit mijn mond.
Mijn vrienden besloten om de stad in te gaan en de bakkerij bart eens te gaan plunderen. Ik heb daar nog eens een vaste kaak gekregen, zodat ik mijn broodje frikandel niet naar binnen kreeg. Ik maakte allemaal vreemde schreeuwgeluiden. Mijn vrienden hebben zich doodgelachen. Er waren daar ook Duitsers waarvan ik in eerste instantie zeker wist dat ze Nederlands spraken, maar mijn kameraad haalde me uit de waan. “Ze spreken Duits dude.” Ik heb ook tot twee keer een ander mijn fiets van het slot laten halen, want ik begreep niet meer hoe ik de handeling moest verrichten.

Mijn advies:
1. neem deze drug alvorens het roken van een joint. Wacht op de eerste effecten en dan kun je best een paar hijsen nemen om je helemaal chill te voelen.
2. gebruik het op een rustige plek, ga niet het verkeer in. Het beste thuis of bij een vriend(in). Niet in een winkelcentrum oid
3. lees eerst de bijsluiter, kennelijk kan de drugs fataal zijn in combinatie met anti-depressiva

Ik zal ook zeker nog eens een hogere dosis proberen, maar ik stel dat nog uit omdat het sowieso niet goed is voor de hersenen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Lijkt me zeer frusterend om te gaan fietsen tijdens een DXM trip, op thuis rondjes te lopen lijkt me dan wel weer aangenaam, maar fietsen? :) Nee, dat lijk me een vermoeiende bezigheid :tearsofjoy:

Het is inderdaad verstandig om eerst wat opzoek werk te doen over DXM, er zijn toch wel veel dingen waar je rekening mee moet houden, geldt eigelijk wel voor de meeste drugs.

Verder vond ik het soms een wat te lastig te volgen tripreport, maar toch leuk om eens wat ervaringen te lezen van mensen met DXM :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Er zijn leukere middelen...

Ja dat is een feit :) Dat hoor ik nog wel van meer mensen, maar toch zou ik het eens willen proberen, heb er veel over gelezen maar nog nooit zelf gedaan.

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Ja dat is een feit :) Dat hoor ik nog wel van meer mensen, maar toch zou ik het eens willen proberen, heb er veel over gelezen maar nog nooit zelf gedaan.

Ik ook niet, maar zo zijn er wel meerdere dingen die mij echt totaal niet aanspreken.

Het is best wel leuk om een keer te proberen maar zorg voor een relaxete sfeer. Ik heb ook geen ervaring met hogere dosissen. Misschien is dat wel veel leuker. :grin:

KoxBox

Badass junkie
nightmareCinema zei:
Het is best wel leuk om een keer te proberen maar zorg voor een relaxete sfeer. Ik heb ook geen ervaring met hogere dosissen. Misschien is dat wel veel leuker. :grin:

Maar als ik jouw report zo lees, kan je toch evengoed Ketamine nemen. Of ga ik hier helemaal de mist in?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
nightmareCinema zei:

Maar als ik jouw report zo lees, kan je toch evengoed Ketamine nemen. Of ga ik hier helemaal de mist in?

Ja in feite heb je gelijk :) Ketamine zou mischien beter zijn voor wat hij verwacht, echter is ketamine wel een stukje duurder. Ik zou het eens proberen als ik jou was, het is duurder maar toch fijn om te doen.

Zorg dan wel dat je de vorm hebt die het minst hallicunogeen is en het meest verdovend. Kun je ook als een robot lopen, zelf heb ik altijd het gevoel dat ik op wolken loop :wink:

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:
nightmareCinema zei:

Ja in feite heb je gelijk :) Ketamine zou mischien beter zijn voor wat hij verwacht, echter is ketamine wel een stukje duurder. Ik zou het eens proberen als ik jou was, het is duurder maar toch fijn om te doen.

Zorg dan wel dat je de vorm hebt die het minst hallicunogeen is en het meest verdovend. Kun je ook als een robot lopen, zelf heb ik altijd het gevoel dat ik op wolken loop :wink:

Ketamine staat echt hoog op mijn to do list, volgens mij heb jij het over racemische K.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja daar heb ik het over :) Heb op het moment alleen nog maar de verdovende hier liggen, helaas :) Maar toch best grappig om eens te doen hoor, ik wil alleen eens de "echte ketamine experience" meemaken, en daar ga je toch de ketamine voor nodig hebben die meer hallicunogeen is :)

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
Ja daar heb ik het over :) Heb op het moment alleen nog maar de verdovende hier liggen, helaas :) Maar toch best grappig om eens te doen hoor, ik wil alleen eens de "echte ketamine experience" meemaken, en daar ga je toch de ketamine voor nodig hebben die meer hallicunogeen is :)

K-hole bedoel je dan? Ik heb hier al gelezen en al gehoord dat je je daar echt serieus goed moet op voorbereiden...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Sublimo zei:

K-hole bedoel je dan? Ik heb hier al gelezen en al gehoord dat je je daar echt serieus goed moet op voorbereiden...

Ja dat zal zijn, maar ik heb al gekkere dingen gedaan, ben onderhand wel iets gewend :) Bij mijn eerste keer LSD heb ik ook alle "regels" overtreden :P Niet dat ik nu onvoorzichtiger ben met drugs, het tegendeel juist. Maar ik durf wel wat meer.

En ik heb al vaak over k-hole gelezen en gedacht, ga het langzaam opbouwen. Eerst eens zoveel snuiven dat ik net niet in k-hole ga, en daarna volledig. Inspuiten van ketamine lijkt me ook interessant. Moet je maar eens over lezen, is nog veel heftiger :wink:

KoxBox

Badass junkie
Ik ken er nog zo, die oefenen om in een K-hole te raken. :P
Met dat intraveneus zou ik toch wel opletten, ik ben gewoon helemaal tegen spuiten.
Het lijkt me gewoon iets te heftig en te verslavend.. Je doet natuurlijk wat je wil, maar doe het dan wel veilig en wees aub voorzichtig! Ik klink net een ouder tegen zijn dochter die voor het eerst seks gaat hebben ofzo haha. :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Ik ken er nog zo, die oefenen om in een K-hole te raken. :P
Met dat intraveneus zou ik toch wel opletten, ik ben gewoon helemaal tegen spuiten.
Het lijkt me gewoon iets te heftig en te verslavend.. Je doet natuurlijk wat je wil, maar doe het dan wel veilig en wees aub voorzichtig! Ik klink net een ouder tegen zijn dochter die voor het eerst seks gaat hebben ofzo haha. :tearsofjoy:

Haha ja :tearsofjoy: Maar het is goed dat je het zegt, het is ook niet iets wat je zomaar ff tussendoor doet :P Ik ga het eerdaags bij een kameraad doen en hij dan bij mij waarschijnlijk... Zal wel een tripreportje aanmaken :wink:

Maar we zijn weer lekker off-topic bezig :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Sublimo zei:

Och, dat kan soms eens interessant zijn... :wink:

Ja inderdaad, meestal interessanter dan het topic :P Alhoewel ik moet opmerken dat wij 2 daar vaak last van hebben :grin: Maar goed het levert altijd interessante gesprekken op, dusja... :P

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Sublimo zei:

Och, dat kan soms eens interessant zijn... :wink:

Ja inderdaad, meestal interessanter dan het topic :P Alhoewel ik moet opmerken dat wij 2 daar vaak last van hebben :grin: Maar goed het levert altijd interessante gesprekken op, dusja... :P

Jep, offtopic gaan owns! :rock:

Edit: als ik offtopic ga gaat het ergens toch nog altijd over het topic, dus maakt het niet zoveel uit... :P

Stylus

Belezen gebruiker
KoxBox zei:

Ik denk dat DXM het 'leukste' middel is wat ik gebruikt heb, en als je in mijn onderschrift kijkt kan je zien dat dat er toch wel wat zijn..

Nibiru

Bewuste gebruiker
Als je echt DXM wilt ervaren moet je 20-30 capsules nemen, crushen en in drinken doen en dan opdrinken..

Echt een kutsmaak, maar het is echt heel hard trippen..

Heb altijd gigantische wiskundige/robotachtige visuals, hoop OBE's.

Nibiru zei:
Als je echt DXM wilt ervaren moet je 20-30 capsules nemen, crushen en in drinken doen en dan opdrinken..

hm klinkt wel als veel :P ik denk dat ik maar eens 20 bewaar voor na mijn examens ^^

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
nightmareCinema zei:
Nibiru zei:

hm klinkt wel als veel :P ik denk dat ik maar eens 20 bewaar voor na mijn examens ^^

Lees je wel eerst fatsoenlijk in, er zijn mensen die bijvoorbeeld het enzym missen dat DXM afbeekt. Als je dan 20 capsules neemt ben je dood. Lees je dus eerst goed in en begin niet gelijk met 20 capsules. De eerste keer moet je testen of je het enzym wel of niet hebt.

Veel plezier :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Nibiru zei:

Ligt er maar aan wat jij "echt" dxm vind, 1 doosje vind ik genoeg op een lege maag met wat grapefruit sap ofzo.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Drientje zei:
KoxBox zei:
Keta spuit je niet vaak Intraveneus maar Intramusculair.Verschil van ongeveer 10 minuten.

Spuiten = spuiten. Not my cup of tea...

Je kunt beter intramusculair spuiten met ketamine, bij intraveneus heb je niet genoeg tijd om de naald uit de ader te trekken en dat kan voor zeer onaangename ongelukken zorgen.

Dus spuiten is niet altijd gelijk aan spuiten :wink:

Bovenaan