• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM Trip Report [eerste keer]

L*S_D

Newbie
Op deze middag kwam ik terug van school sinterklaasviering(5de jaars havo)
Het was 12 uur en ik dacht.. laat ik is wat DARO Retard Caps gebruiken..

eenmaal bij de albertheijn meegejat.. kwam ik thuis ik opende 2 caps en ik maakte de bolletjes tot poeder..

(op internet stond dat je eerst moe testen of je allergisch er voor bent)..
Ik nam die 2 in en ik begon na 10 tot 15 minuten geen klachten te krijgen..
Toen dacht ik.. fok dit ik neem er nog 3 overheen..
Toen begonnen de effecten lichterlijk waar te nemen.. alles vaag meemaken..
Na 10 minuten nam ik de andere 5 in... dit sloeg alles..
Ik hendelde het binnen niet meer dus liep ik naar buiten om vervolgens op 2 maatjes te wachten.. ik kwam aan bij een speeltuintje.. daar liepen allemaal kleine kinderen die er echt warenn geen hallucinaties.. ze wisten me te vertellen dat ik heel gek aan het doen was en dat ik overal rood uitsloeg. ik deed mn shirt enzo uit en heel mn lichaam was rood(is dit normaal?!) ik voelde overal jeuk.. Ik stond even en ik zag ineens een kwast op de grondvallen.. ik zag hem werkelijk ECHT liggen!! kinderen wisten te vertellen dat hij er niet was( dit bleek ook wel want dat jochie kon er doorheen lopen ).

even later zat een jongen op een speelrek en ik wist te vertellen dat hij van me auto moest afgaan.. ik zag duidelijk een auto! en hij had er deuken in gemaakt..

Toen ik het daar zat werd kwamen op dat moment me maten aan.. we gingen naar het winkelcentrum...

Daar werd ik helemaal para! ik was totaal vdk!,, alle mensen waren net oldschool hippies en alle kleuren waren zoo mooi en diep.. heel intens allemaal..

Toen waren we naar huis gegaan en daar nog even een heerlijke blow gerookt.. Die sloeg me trip tot einde maar ik spacede hem toen lekker uit :)...

Totaal heeft mn trip 6 uur lang geduurd.. ik vond het een hele leuke ervaring en het is zeker voor herhaling vatbaar, mischien over 1 weekje dat ik in de kerstvakantie een hogere dosis neem.. plateau 3 bereiken..

Ik spreek jullie en ik hoop dat het een beetje goed is getypt..

PEACE_OUT!

L*S_D

Newbie
het was zeker een leuke eerste ervaring:grin: heb er van genoten. alleen werd ik heel even bang omdat ik helemaal rood uitsloeg.. ik had het focking warm,, btw ik ben 16 voor mensen die het nog niet weten:P...

PZOUT

L*S_D

Newbie
Kijk,, die rode uitslag kwam vooral voor in mn nek en op mn borstkast.. het was echt rood rood gewoon maar ik hoop niet dat ik er allergisch voor bent. als dit het geval zou zijn had ik er heel erg veel last van moeten hebben toch? dan had ik nu waarschijnlijk hier niet gezeten....

Ik zat op google te zoeken maar ik heb niks kunnen vinden er over..

naja mischien heeft iemand op dit forum ook meegemaakt dat hij rood uitsloeg.. mischien komt het van de warmte,, ik zal het zeker nog een keer gebruiken maar dan met minder warme kleding.. het viel me op dat ik buiten in de kou rond de 1 graad geen last had van kou, ik deed me bovenkleding uit maar koud had ik het niet. het was bloedheet, mischien is dit normaal dat ik er rood van werd want mn gezicht was ook rood maar dat van de warme(is ook na alcohol gebruik)..

pzout

tomz0r

Badass junkie
Klinkt niet echt als een leuke ervaring. Ik zou andere, minder schadelijke drugs proberen. :)
Wel een speciale ervaring lijkt het me.
Ik denk dat je even oververhit bent geraakt trouwens. Te weinig vocht binnen gekregen.

L*S_D

Newbie
jha ik vond het echt wel een leuke ervaring.. want ik was er van overtuigd dat er niks ergs zou gebeuren, ben ik nooit bij drugs... alleen met hallucinaties kijk ik toch uit en zorg ik dat ik altijd een nuchter persoon bij me heb...

ik zal volgende week 2 liter fles water meenemen
want ja het was idd bloedheet. dus het zou kunnen van die uitslag..

Ik ben nooit bang voor een badtrip.. een badtrip heb ik nog nooit gehad ook nooit van een joint of 5 :P.. ik zorg er altijd voor dat ik weer nuchter bij mn ouders in de buurt kom...

En ik wist dat ik er niet allergisch voor ben omdat ik na 2 pillen dan al meteen vdk zou zijn omdat het dan niet afgebroken werd door mn lever... zo iets las ik tenminste.. dus ik was niet echt bang maar ik vond het zo raar. nu ik weet dat het waarschijnlijk aan overhit kan liggen neem ik volgende week 2 liter water mee. en dan het resulaat bekijken...

thx voor het idee van de overhitheid

pzout

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik ben ook 16 die rode uitslag is een normale reactie bij dxm.
Ik heb al eens 900mg genomen in 1x bijna 3 pakjes. en nog géén halucinaties.
Dxm kan echt leuk zijn maar niet voor buiten je moet met iemand zijn. Mijn chick was er nu bij en ik ik heb vreemde dingen gezegd echt wartaal maar toch pure euforie. je voelt een rush.
Dit is vreemd te omschrijven maar je voelt net een bruistablet in je lichaam opengaan en opbruisen dat is het effect.

Je kan amper tot niet stappen en je ogen staan op ontploffen! en dan die rode uitslag je moet dxm snachts nemen in je bed en dan lichtjes zweven.

Drientje

DF-koning
Ook heel tof dat jij met je tripkop en rode uitslag kindertjes hebt staan vermaken. Echt dikke held.

En dat je meteen merkt dat je allergisch bent is helemaal niet waar. Ik zelf heb ooit een dosis van 5 capsules genomen en was leuk aan het trippen. De volgende dosis was een normale capsule omdat ik last had van mijn keel en heb toen zo hard getript dat ik niet meer normaal mijn werk kon uitvoeren en drie dagen lang de meest bizarre dingen heb gezien. Vroeger heb ik de capsules heel vaak gebruikt voor hoest en dan was er niets aan de hand. Ik heb dit overlegd met mijn huisarts en die vertelde mij dat het vaak voorkomt dat als je een keer een overdosis hebt gehad van een levomethorfan afgeleide stof, je lichaam er heel sterk op reageert, en zelfs allergisch kan worden met zelfs dodelijke afloop bij redelijk lage dosissen.

Ik heb persoonlijk, onder begeleiding van de huisarts, nog een keer 2 capsules genomen en hij constateerde een gevaarlijk hoge bloeddruk, verwijde pupillen, hoge lichaamstemperatuur en verward praten. Ik zelf wist er niet zo heel veel meer van, behalve dat ik weer drie dagen dingen in mijn huis zag vliegen, die er toch echt niet konden zijn.

Persoonlijk vind ik dextromethorfan absoluut geen speelgoed, al helemaal niet als je nog maar 16 bent en duidelijk niet de verantwoording kan dragen van je daden en ook maar half-half ingelicht bent over de gevaren van wat je neemt.
L*S_D zei:

eenmaal bij de albertheijn meegejat.. kwam ik thuis ik opende 2 caps en ik maakte de bolletjes tot poeder..

Toen dacht ik..fok dit ik neem er nog 3 overheen..

Je bent 5e jaars havo en snapt niet dat je na 15 minuten na inname absoluut niet kan constateren of een middel wel of niet allergisch voor je is? Ongeacht of het nu wel of niet op internet staat, je spijsvertering werkt gewoon niet snel genoeg om de stof binnen 15 minuten na inname langs je lever te pompen.

En op internet staat ook op verschillende sites te lezen dat je inderdaad een rode jeukende huid kunt krijgen, veel gebruikers ervaren dit niet als prettig, en had je tevens kunnen lezen dat:
dhpforum zei:
De maximum eerste keer recreatieve dosis is 150 mg. Dit is het bodemeind van eerste plateau. Als om wat reden dextromethorphan werkelijk bij een dosis 150 mg krachtig schijnt te werken, dan heb je waarschijnlijk deficiëntie CYP2D6 (afwijkend lever enzym). Als een 150 mgdosis DXM onaangenaam is, dat betekent enkel je één van die personen bent waarvoor DXM niet bedoelt is. Als je geen probleem met deze aanvankelijke 150 mg dosis hebt, moet je niet meer dan 50 mg stijgen per keer, met minstens 1 week tussen de trips.

Alle andere mensen die geïnteresseerd zijn in DXM verwijs ik u naar: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=18998

L*S_D

Newbie
Drientje zei:
Ook heel tof dat jij met je tripkop en rode uitslag kindertjes hebt staan vermaken. Echt dikke held.

En dat je meteen merkt dat je allergisch bent is helemaal niet waar. Ik zelf heb ooit een dosis van 5 capsules genomen en was leuk aan het trippen. De volgende dosis was een normale capsule omdat ik last had van mijn keel en heb toen zo hard getript dat ik niet meer normaal mijn werk kon uitvoeren en drie dagen lang de meest bizarre dingen heb gezien. Vroeger heb ik de capsules heel vaak gebruikt voor hoest en dan was er niets aan de hand. Ik heb dit overlegd met mijn huisarts en die vertelde mij dat het vaak voorkomt dat als je een keer een overdosis hebt gehad van een levomethorfan afgeleide stof, je lichaam er heel sterk op reageert, en zelfs allergisch kan worden met zelfs dodelijke afloop bij redelijk lage dosissen.

Ik heb persoonlijk, onder begeleiding van de huisarts, nog een keer 2 capsules genomen en hij constateerde een gevaarlijk hoge bloeddruk, verwijde pupillen, hoge lichaamstemperatuur en verward praten. Ik zelf wist er niet zo heel veel meer van, behalve dat ik weer drie dagen dingen in mijn huis zag vliegen, die er toch echt niet konden zijn.

Persoonlijk vind ik dextromethorfan absoluut geen speelgoed, al helemaal niet als je nog maar 16 bent en duidelijk niet de verantwoording kan dragen van je daden en ook maar half-half ingelicht bent over de gevaren van wat je neemt.
L*S_D zei:

Toen dacht ik..fok dit ik neem er nog 3 overheen..

Je bent 5e jaars havo en snapt niet dat je na 15 minuten na inname absoluut niet kan constateren of een middel wel of niet allergisch voor je is? Ongeacht of het nu wel of niet op internet staat, je spijsvertering werkt gewoon niet snel genoeg om de stof binnen 15 minuten na inname langs je lever te pompen.

En op internet staat ook op verschillende sites te lezen dat je inderdaad een rode jeukende huid kunt krijgen, veel gebruikers ervaren dit niet als prettig, en had je tevens kunnen lezen dat:
dhpforum zei:
De maximum eerste keer recreatieve dosis is 150 mg. Dit is het bodemeind van eerste plateau. Als om wat reden dextromethorphan werkelijk bij een dosis 150 mg krachtig schijnt te werken, dan heb je waarschijnlijk deficiëntie CYP2D6 (afwijkend lever enzym). Als een 150 mgdosis DXM onaangenaam is, dat betekent enkel je één van die personen bent waarvoor DXM niet bedoelt is. Als je geen probleem met deze aanvankelijke 150 mg dosis hebt, moet je niet meer dan 50 mg stijgen per keer, met minstens 1 week tussen de trips.

Alle andere mensen die geïnteresseerd zijn in DXM verwijs ik u naar: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=18998

heel erg bedankt voor die info.. ik wist er wel al wat van maar stel ik was er allergisch voor dan zou ik nu 3 dagen na gebruik al niet meer zijn:wink: dus ik denk dat het gewoon overhit was..

Zaterdag ga ik het nog 1 keer proberen maar dan 15 caps.. ongeveer 100mg meer, maar dan neem ik genoeg drinken mee.

En ja die kinderen.. het was heel toevallig dat ze precies daar waren.. maar ze lagen echt rollend op de grond van het lachen.. ouderen mensen rond om het speeltuintje keken aandachtig naar mij en de kinderen alsof ze water zagen branden! o.O<

Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P

Pzout

mellowWw

Belezen gebruiker
Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P

Hahaha lig dubbel hier! :smilingimp: Niet dus..

Ronduit belachelijk om het in het bijzijn van een hoop kinderen te doen.. En een vriend die van je 'trippen' afweet die je nog gaat aanmoedigen om iemand een klap op zijn achterhoofd te geven?

Ik zou zeggen, neem de volgende keer een 30 van die dingen, 4 porties hawaiiaanse psylocibes en 500 µg LSD.. Veel plezier toegewenst.

En dan maar af blijven vragen waar die slechte naam mbt drugs vandaan komt.

Chris Pontius

Badass junkie
mellowWw zei:

Hahaha lig dubbel hier! :smilingimp: Niet dus..

Ronduit belachelijk om het in het bijzijn van een hoop kinderen te doen.. En een vriend die van je 'trippen' afweet die je nog gaat aanmoedigen om iemand een klap op zijn achterhoofd te geven?

Ik zou zeggen, neem de volgende keer een 30 van die dingen, 4 porties hawaiiaanse psylocibes en 500 µg LSD.. Veel plezier toegewenst.

En dan maar af blijven vragen waar die slechte naam mbt drugs vandaan komt.
/eensch
als ik iets gebruik dan durf ik 9/10x met mijn kop niet eens over straat te lopen omdat ik me hier voor schaam...

Milos

Belezen gebruiker
mooi verslagje, gistere ook dxm gebruikt 12x30 mg en was ook best wel leuke, speciale ervaring

peace :stoned:

CHIASME

Belezen gebruiker
Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jatten :stoned: wat een lef mattie :sunglasses: FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!

:kots:

Telefoon

Wijs gebruiker
De jeuk herken ik de Roodheid herken ik ..

wat is je gewicht? want leeftijd maakt niet zoveel uit maar je gewicht..

plateau 3 is wel heftig denk maar niet dat je dan nog kan lopen

Peace :wink:

En slaan... wees lief voor de mede mens.

Motorhead

Experimenterende gebruiker
CHIASME zei:
Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jatten :stoned: wat een lef mattie :sunglasses: FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!

laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja.

Chris Pontius

Badass junkie
Telefoon zei:
De jeuk herken ik de Roodheid herken ik ..

wat is je gewicht? want leeftijd maakt niet zoveel uit maar je gewicht..

plateau 3 is wel heftig denk maar niet dat je dan nog kan lopen

Peace :wink:

En slaan... wees lief voor de mede mens.
heb enkele weken geleden met een maatje van me DXM geprobeerd, ik @niv2 hij @niveau 3 maar hij kon nog wel lopen. Het viel natuurlijk wel gelijk op dat er iets aan de hand was met hem:P

CHIASME

Belezen gebruiker
Motorhead zei:
CHIASME zei:

laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja.

Lijkt me niet dat de persoon in kwestie verstand heeft maarja :(

Soma

Bewuste gebruiker
Drientje zei:

Shit zeg, ik heb vroeger een keer getript op dxm en herinner mij dat ik toen wel een geirriteerde huid kreeg. Maar nu ik het gebruik om mijn hoest te onderdrukken krijg ik overal rode, jeukende uitslag :confused:. Mss beter dat spul nooit meer aanraken, wist niet dat dat spul zo gevaarlijk was.

Motorhead zei:
CHIASME zei:

DXM geen hard drugs? ik weet het niet ik heb het zelf ook gedaan... een niveau 1 ( 2.4 mg per kilo ) en dat spul is zeker wel hard drugs... teminste het doet iets met je lichaam sindsdien heb ik alleen maar jeuk en rode uitslag....

Motorhead

Experimenterende gebruiker
ISRFREAKER zei:
Motorhead zei:
CHIASME zei:

DXM geen hard drugs? ik weet het niet ik heb het zelf ook gedaan... een niveau 1 ( 2.4 mg per kilo ) en dat spul is zeker wel hard drugs... teminste het doet iets met je lichaam sindsdien heb ik alleen maar jeuk en rode uitslag....

owjaa je hebt gelijk :rolleyes: het is echt wel hard drugs zeker zo hard als :xtc:
was dxm zelf ff vergeten

Phantom

Newbie
En ja die kinderen.. het was heel toevallig dat ze precies daar waren.. maar ze lagen echt rollend op de grond van het lachen.. ouderen mensen rond om het speeltuintje keken aandachtig naar mij en de kinderen alsof ze water zagen branden! o.O<

Volgens mij was ik vorig jaar toch een stukje volwassener als jij.. Ik snap niet dat je andere mensen (die kinderen maar zeker die man) lastig valt met jou drugsgebruik. Je bent het typetje dat een keer goed hard genaaid moet worden bij zijn ouders wat betreft drugsgebruik.. beter volg je de tip van MellowWw op dan kan je trippen.. :smilingimp:

ikkedikke

Newbie
je trip klinkt leuk, maar ik vind het echt NOT DONE om dan in de buurt van kinderen te zijn. Heb zelf geen ervaring met DXM, maar aan je ervaring te horen is het toch een middeltje waar je raar van kan gaan doen.

Waarschijnlijk heeft iemand anders dit ook al gezegd in dit topic, maar ik heb slechts enkele reacties gelezen... (zou er sterk van verschieten mocht niemand dit eerder gezegd hebben).

//edit: oops post hierboven zelfs al ^^

Bovenaan