• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM trip.. TIJDENS SCHOOL!

rocka

Experimenterende gebruiker
Het was zoals gewoonlijk weer een saaie schooldag. Terwijl ik mijn tas aan het inpakken ben zie ik nog 6 Daron retard capsules(voor prikkelhoest) liggen. Ik dacht bij mezelf, laat ik deze schooldag een beetje boeiend maken. Dus ik slik alle 6 de pillen met glaasje water door. Ik had ze neit verkruimeld ofso... want als je ze niet verkruimeld duurt het effect veel langer, alleen is dan wel minder sterk.

ik fietste naar school met wat vrienden en merkte er natuurlijk nog helemaal niks van. ik ging naar het 2e lesuur (we waren 1e uur vrij)

2e lesuur: Wiskunde
Ik begin me al een klein beetje duizelig te voelen. Hetzelfde ongeveer als je aangeschoten word. ik begin me een beetje vaag te voelen. ik begin langzamerhand nergens aan te dneken. Ik probeer wiskunde te maken. Het lukt nog best wel goed. want ik ben te vaag om te beseffen dat het saai is :P

3e lesuur: Nederlands
tijdens het lopen naar het volgende lokaal werd ik erg duizelig en zelfs een beetje misselijk. eenmaal aangekomen was ik een beetje nerveus, want we hadden een begrijpend lezen test. Gelukkig ging dat vrij gemakkelijk en ik was er na een half uurtje mee klaar. ik dacht dat ik weer helemaal nuchter was. maar toen ik naar de leraar moest lopen om het blaadje in te leveren werd alles heel draaierig en d8 de hele tijd dat ik heel erg langzaam liep en dat iedereen naar me keek. Gelukkig was dat niet zo :wink: eenmaal weer terug aan tafel bleef alles maar doordraaien. Verder voelde ik mezelf ook erg zwaar. Behalve mijn hoofd. Het leek net of al mijn gedachten er door iets werden uitgetrokken. Dat mijn geest uit mijn lijf wou zweven maar niet lukte. Ik kreeg het er erg warm van, en mijn hoofd werd best wel rood. Na een tijdje had ik ineens mijn sloffen aan. ik wreef in mijn ogen en toen zag ik dat ik weer mijn gewone schoenen aan had :)

Pauze
ik ging bij wat vrienden staan en alles begwoog en draaide en zag er erg beroerd uit. Uiteindelijk had ik een goede klasgenoot van me verteld dat ik DXM had geslikt en dat die een beetje op me wou letten. ik liep smane met hem naar het volgende lokaal, en alles draaide en beweegde nog steeds :mrgreen:

4e lesuur: Engels
Terwijl ik ging zitten, Ging ineens dat gevoel van dat ik erg zwaar was helemaal weg. Ik was voor mijn gevoel ineens zo licht als een veertje. Ik had het gevoel dat ik zweefde. Dat heel het gebouw naar de lucht werd gezogen. Ik zat wat te trappelen met mijn benen omdat ik terug naar de grond wou komen. Ineens zei de klasgenoot die naast mij zat (waarvan ik ook had verteld wat ik had geslikt) dat ik raar zat te doen en besefde het. En ik schcoot in de lach. Na een tijdje zat ik allemaal wazige dingen over schapen tegen hem aan het zeggen zoals: er waren eens 2 schapen. 1tje sprong over het hek, de 2e sprong ook over het hek. en de 3e ging bodschapen doen. En dan helemaal lol :wave: Hij moest er ook best wel om lachen omdat ik echt heel gaar zat te doen.

De rest van de schooldag
Sinds toen was het ongeveer hetzelfde gebleven. Ik was ontzettend melig en moest om veel onnutige dingen lachen. Het mindere was dat ik een rood hoofd had en ik had het ontzettend heet. Verder ook dat ik in het begin erg misslijk werd. En natuurlijk de locatie: school. Je mag niemand laten merken dat je gaar bent. dus ik kon niet optimaal genieten :cry: Toch had ik erg veel lol gehad later (moest alleen wel nablijven omdat ik midden in een uitleg ineens kei ahrd moest lachen :wave: )

Ik heb er weer een bijzondere ervaring bij. Maar het is niet voor herhaling vatbaar. Toch voor de mensen die het niet hebben gebruikt gewoon een keer doen!. Tenzei je epilepsie, leveraandoening of iets aan je luchtwegen hebt. Dus ga naar de drogist en koop DARO retard capsules :P ik nam 3,5 per kilo. niet eens zo heel veel. maar denk dat dit de perfecte hoeveelheid is.[/b]

rocka

Ik vind dat drugs juist soms wel handig zijn op school! Dan gebeurd er teminste eens wat :P!

azgaza

Badass junkie
Waarom op school drugs doen? Ten eerste is het niet leuk lijkt me, en ten tweede ook helemaal niet practisch voor je toekomst.

cordelia

waarom kan het slecht zijn als je last hebt van je ademhaling???Iemand trouwens wel eens gehoord van een glamidia in je keel dat schijnt te kunnen gebeuren als je te veel coke gebruikt dan ga je last krijgen van je ademhaling en soms kan dat duiden op een glamidia :confused:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
cordelia zei:
waarom kan het slecht zijn als je last hebt van je ademhaling???Iemand trouwens wel eens gehoord van een glamidia in je keel dat schijnt te kunnen gebeuren als je te veel coke gebruikt dan ga je last krijgen van je ademhaling en soms kan dat duiden op een glamidia :confused:

Ik dacht dat chlamidia een soa was en zich altijd bij een vrouw tussen de benen bevond.

cordelia

haha jah ik ook maar een vriendin van me die had een onderzoek wat ze een keer in de zoveel tijd heeft en toen zei ze je hebt glamidia en dat meissie schrok zich dood dus die dokter zegt nee niet daar maar in je keel dat kan door te veel drugs gebruik (coke dus) kan het ontstoken raken of zoiets.
heel vaag inderdaad maar heeft iemand anders daar wel eens van gehoord???wil niet zeggen dat ze bullshit lult maar vind het wel uhh....komisch apart? :confused: :rolleyes:

qinn

Bewuste gebruiker
Opzich is Dextrometorphan best wel leuk hoor.
Je moet alleen weete wat je doet en wat je kan verwachten.

Maar ik zelf zou het ook nooit op school doen, slecht voor me toekomst die ik nu al tog nie lijk te hebben....

rocka

1 dagje kan heus wel hoor, en verder gaat het prima op school dus dat zit wel goed :)

Rokka

Newbie
Jointje in de pauze (liefst nog tussenuur): heerlijk... En daarna een les als tekenen... Lekker je creativiteit kwijt en luisteren naar de verhalen van de leraar uit zijn hippie-tijd :stoned:

Bovenaan