• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM Trip

qinn

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Nou ik hoef die rommel niet meer te proberen, ik was 3 dagen raar en kon niet eens werken. 3 dagen lang hallucineren is geen pretje als je het niet wilt.

Ik begin al te trippen bij 1 capsule en dat is de normale dosis voor een normaal persoon. Ik kreeg ook hele grote ogen, mijn irissen waren helemaal verdwenen.

Conclusie, ik ben overgevoelig voor DXM, en misschien een waarschuwing voor meer mensen. Probeer eerst 1 capsule uit. Hoewel ik vroeger de casules zonder probleem kon gebruiken schijn je een soort resistentie op te bouwen tegen het spul.

Kus, Drientje!

hmm vreemd is dat zech, wel jammer voor je dat je overgevoelig bent voor DXM, want als je het goed doet kan het wel een leuke ervaring zijn...

het is maar waar je van houd...

XpRnz

Experimenterende gebruiker
@ Drientje, dat kan kloppen dat je er overgevoelig voor bent.

Dit vond ik op het internet:

Verder lijdt 12% van alle Nederlanders aan CYP2D6-deficiëntie. Dit is een leveraandoening waarbij het enzym dat DXM afbreekt niet, of in mindere mate, wordt aangemaakt. Hierdoor moet alle DXM in je lichaam door andere enzymen worden afgebroken, die daar veel minder geschikt voor zijn. Daarom reageert het lichaam van mensen met deze aandoening véél heftiger op DXM.

Bron: http://www.yojax.com/site/?id=dxm

Het is ook levensgevaarlijk om in dit geval meer te nemen en voor iedereen is het aan te bevelen om te beginnen met 1 à 5 capsules. Als je dan al op je kop staat weet je dat je tot die 12% behoort.

sjampion

Newbie
gebruik altijd touxium antitussivum gelcaps 30 mg
gewoon zonder voorschrift te halen en heel wat makkelijker binnen te werken..

Static Search

Belezen gebruiker
Scope DJ zei:
.

Echte visuals of hele vage dingen bleven uit, vonden we wel jammer. Volgende keer maar een dubbele dosis nemen :rolleyes: Vanaf welke dosis kan je eigenlijk zo'n portie visuals verwachten?

Of is er een verschil in drankjes en capsules? Ik neem aan van niet, omdat in beide DXM zit..

als je visuals wilt moet je iets anders nemen, niet dat er geen visuals zijn maar ze zijn heel anders dan bv paddos

siroop n caps zijn ongeveer hetzelfde, sommige zegge dat het beetje anders is maar zelf merk ik dat niet echt..maar ik gebruik caps omdat ik zoveel siroop echt niet wegkrijg voor de trip die ik wil..en je neemt beter geen dubbele dosis..900 is echt te veel, dan kots je en is trip juist minder heftig..600 is mijn dosis en heb ik genoeg aan..

Allolalie

Bewuste gebruiker
had ik een x de moeite genomen dxm te berijden uit de caps.. worden ze door een vriends moeder door de plee getrokken, dacht dat coke was, jammer....

Bovenaan