psychopsychedelic
Wijs gebruiker
joow iedereen, ik heb gister voor het eerst dxm gedaan, gewoon daro retard:P, en ik ging wel super hard, maar niet egt chill, het leek alsof ik opde grens lag van wakker en een coma ofzo,, heel eigenaardig.het eerste gedeelte hebbik gister getyped.
22:55 oke ik heb nu net 6 pilletjes daro retard op verpoederd(was erg moeilijk, een hoopje verloren gegaan:P, maakt niet uit ik kan bij nemen:P)
ik zit in me eigen kamer, ouders nog wel wakker
mrjah,, verloop vande avond meer,,
23:15 ik voel nog niks,, ik neem er nog 1 bij zonder te crushen
23:27 gvd kan egt niet wachten:P:P
23:50 oke het begind te werken,, sneller dan ik had verwacht
24:00 ik voel hem nog niet egt hard ofzo maar merk wel kleine verandering,, kan er nog niet egt veel over zeggen,, maar als ik aan het pieken ben neem ik wel wat bij denk ik
en ik moet wel de hele tijd pissen,, word beetje misselijk dus ik ga ff liggen
0:10,, niet veel verandering,, bijhalve dat ik maar moet blijven liggen..en ik heb een beetje speed effect ofzo, heel raar
0:56 dxm is vaag
volgende ochtend: zooow dxm was te leip,, ik spacede hem te hard gewoon,, lopen enzo had al helemaal niet gekunt, ik heb er intotaal 9 op
dus volgens mij ben ik er gevoelig voor ofzo,, ik heb niet gekotst, maar wel de hele avond bijna,, nu nog steeds misselijk
ik het aller kutste, verder kon ik ook niet egt in slaap vallen. het is me een paar x gelukt, toen werd ik rond 5 uur sochtends wakker
en toen spacede ik hem nog steeds op m`n piekpunt wat ik niet had verwacht,, ik moest ook nog pissen, toen heb ik uit me raam gepist:P
was niet ideaal, maar kon egt niet lopen:P dat was erg lastug:P en een beetje beschamend maar dat kon mij toen niks schelen... ik vond het effect lijken op dat ik alles door elkaar had gebruikt, egt xtc, coke, speed, veel alcohol..
lsd , en morfine ofzo,, egt ik was energiek en moest zelfs de hele nacht klappertanden, niet van de kou ofzo, ik was helemaal verdooft
egt niet normaal,en het leek ook alsof ik veelste veel had gezopen, maar voorderest weet ik egt niet meer veel van vanacht, alleen datik de hele tijd van die kotsneigingen had maar ook
weer het gevoel dat ik helemaal niet moest kotsen
hem nu nog steeds wel een beetje,, maar het aller raarste was dat ik de hele nacht heel anders heb beleefd. het duurde zoizo veel te lang
ik was het egt allang zat, was minder leuk, maar het leken net weken, maar tog ook weer gewoon uren, egt, volgens mij zat ik egt op de grens
van wakker zijn en in coma ofzo,, egt vaaage shit... maarjah, ondanks dat ik niet meer veel weet en het gevoel moeilijk kan omschrijven
kan ik ook moeilijk begrijpen dat heel amerika hier aan verslaaft ofzo was.. want ik zou dit egt niet vaker willen doen ofzo,,
en in je vuist knijpen,, en zoizo gewoon kracht zetten, voelde super vaag!! en me benen voelden ook wel leuk,, er zaten wel wat positieve
effecten aan maar ik vind de negatieve effecten te groot,, dit was mijn tripreportje,,
peace!!
sorry alset een beetje onlogische volgorde ofzo is,, niet egt nuchter
heb het nu wat leesbaarder gemaakt, ik ben erg slecht in spelling dus waarscheinlijk is het nog niet optimaal.. verder wil ik reacties van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, een niet egt prettige ervaring met dxm, ik heb een redelijk lichte dosering genomen, bijna 300 mg in totaal, maar volgens mij zat ik een stadium te hoog of tussen 2 stadiums in ofzo, het was een rare nacht

maar zijn er meerdere mensen die niet goed op dxm reageerden? misselijkheid enzo en hele slappe spieren..?

maar jammer genoeg niet gelukt... ik ga ook niet zeggen volgende x beter, want ik denk niet dat ik het nog eens ga doen,, niks voor mij,, ik was nog maar 3 procent op de wereld, wat ik niet als prettig heb ervaren