DXM voor de Belgen onder ons..

bogy

Newbie
Voor de belgen onder ons...

SWIM heeft vandaag de apotheker bezocht ... en in belgie heb je "Touxium Antitussivum"... Die nederlandse darolan is namelijk bij ons niet te krijgen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Belgische variant toch net iets beter vindt; dit zijn gevulde gelcapsules. De inhoud van de capsules is gewoon een gelei van dxm met een bindmiddel, het lijkt net of Swim had even zijn kwakje gelost :). Je hoeft dus niet open te maken om te pletten... gewoon slikken is goed :)

Deze capsules zijn 'op aanvraag' te krijgen, dus je huisapotheek zou deze normaal moeten meegeven zonder vragen. Als je bij een vreemde apotheek gaat die je niet kent, kan die vragen om een formulier in te vullen, kwestie dat je geen 150 dozen per jaar zou kopen om een handeltje te starten in bepaalde middelen. Het is dus maar een gewone formaliteit.

Het tweede voordeel van de belgische doosjes is de kwantiteit: je krijgt namelijk een doosje met 20 capsules van 30 mg, people, that's a staggering 600Mill's!!!!!

ow ja, de prijs? Swim betaalde 6.95€ hiervoor

probeer je verder niet op te laten zadelen met zuigtabletten als Tusso Rhinathiol, want deze bevatten 'maar' 10mg per tablet, ze zitten wel met 36 in een doosje ... als je deze dus allemaal in een halve liter warm water laat oplossen, heb je 2 glazen 'suikerdrank met munt' die je naar de hemel voeren...

Swim heeft nu juist 5 minuten geleden dat doosje met capsules open gedaan en heeft er 5 stukgebeten en doorgeslikt :) (swim wilde namelijk proeven hoe de inhoud smaakt, best lekker, precies of je eet muntpap)

Soma

Bewuste gebruiker
Ja, die touxium antitussivum heb ik vroeger ook nog gehad en ik betaalde er toen iets meer dan €5 voor.

De smaak is echt TE goor, ik kreeg het vroeger met moeite binnen, precies munt met kots. En die smaak bleef dan gvd nog een lange tijd hangen in mijn mond :kots:. De reden waarom er 30mg in zit, is volgens mij omdat het vertraagd wordt afgegeven. Ik had het vroeger ooit proberen op te lossen in heet water zodat ik het gewoon in 1 keer kon opdrinken. De rode gelcapsules losten wel op, maar de witte drab in de capsules niet. In plaats daarvan scheidde de inhoud zich in bolletjes van verschillende grootte, dusja..

bogy

Newbie
swim heeft gisteravond toch nog keta kunnen fixen.. en heeft die bovenop de dxm genomen: PRACHTIG

Ik snapte weer even helemaal mijn doel op aarde, de reden van ons bestaan...

Mijn zesde zintuig was alvast voldoende gestimuleerd :)

bogy

Newbie
ah .... ik dacht dat ik verplicht was om swim te gebruiken.... want ik wil gerust zeggen dat ik het zelf gedaaan heb hooor ....

ik heb toch zoveel medicatie op voorschrift, dat die paar illegale dingen er echt geen hol meer toe doen hoor.... :d

L

Lid 6909

Gast
haha keurig . dxm lijkt me maar niks eigenlijk

hoe was het verder?

bogy

Newbie
gNuxx zei:
haha keurig . dxm lijkt me maar niks eigenlijk

hoe was het verder?

het was héél tof... heb me goed geamuseerd ... ik voelde me op een gegeven moment Luke Skywalker die met een x-wing aan't rondvliegen was door mijn huiskamer :)

Ma ik moet wel zeggen dat het pas echt begon in te kicken toen ik een beetje Ket erbij had genomen... heb indertijd met Morning Glory zaadjes net hetzelfde gehad... ik voelde wel iets, maar kreeg pas echt zwaar effect met een klein beetje ket erbij, alsof mijn hersenen wachten op die keta. Ik ben verder een zééér ervaren keta gebruiker, dus ik weet zeker dat ik van de keta zelf niet genoeg had om ervan te flashen. een soort van 'activator' zeg maar :wink:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Hey stadgenoot!
Interessant stukje tekst. Wanneer ik wat tijd heb, wil ik dit wel eens proberen. Hoewel ik er al veel slechte ervaringen over heb gehoord..
Of eens zoals jij de combo met ketamine proberen, hoef ik me niet propvol hoestbollen te steken! :grin:

bogy

Newbie
Varry zei:
Hey stadgenoot!
Interessant stukje tekst. Wanneer ik wat tijd heb, wil ik dit wel eens proberen. Hoewel ik er al veel slechte ervaringen over heb gehoord..
Of eens zoals jij de combo met ketamine proberen, hoef ik me niet propvol hoestbollen te steken! :grin:

ik heb die hoestbollen per vijf ingenomen, elk half uur... zodat mijn lichaam de groeiende hoeveelheid kon opbouwen... de rush komt dan stiller op, maar het voelt tenminste niet als aan een plotse shock.

ik denk dat dit ook beter is omdat je dan veel beter herinnert dat wat je op die drugs voelt/ervaart iets is dat gebeurt omdat je iets genomen hebt, en dat die 'erge' ervaringen vanzelf weer weggaan omdat die dingen ook weer uitwerken...

beetje bewust blijven van hoe je in bepaalde situaties terecht komt... kan trouwens vaak een tripsitter besparen... ;d

MrEko

Bewuste gebruiker
Ik ben het na het lezen van deze tekst eens Touxium Antitussivum gaan kopen bij de apotheker om de hoek, heb zo'n 3mg/kg genomen (de bolletjes gewoon doorgeknauwd, was niet zo vies, gewoon muntsmaak, alhoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben). Ben er voornamelijk een aantal uur vaag van geweest, licht in m'n hoofd; had er meer van verwacht, of moet ik gewoon een hogere dosis nemen?

bogy

Newbie
MrEko zei:
Ik ben het na het lezen van deze tekst eens Touxium Antitussivum gaan kopen bij de apotheker om de hoek, heb zo'n 3mg/kg genomen (de bolletjes gewoon doorgeknauwd, was niet zo vies, gewoon muntsmaak, alhoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben). Ben er voornamelijk een aantal uur vaag van geweest, licht in m'n hoofd; had er meer van verwacht, of moet ik gewoon een hogere dosis nemen?

idd, de bolletjes smaken nog niet ZOO vies... maar misschien kan je idd wel een hogere dosis gebruiken. Ik heb trouwens de indruk dat die gel in de bolletjes ook voor een beperkte afgifte zorge, vandaar dat je je enkel maar wat licht voelde, en ik pas echt vertrokken was toen er een snifje ket bij te pas kwam...
uiteraard is dat niet de bedoeling als je enkel maar dxm wil gebruiken...

ik ga het zeker nog eens doen, en dan neem ik me nog wat meer van die bolletjes :wink: probeer wel niet te veel ineens te nemen, zodat je op tijd terug kan naar de normale wereld (niemand wil een OD hebben of een bad trip omdat hij teveel ineens nam)

Elentherelién

Experimenterende gebruiker
Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van.
Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =]

bogy

Newbie
Elentherelién zei:
Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van.
Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =]

bij mij zal dat niet veel helpen denk ik ...

ik rook momenteel al zo'n 2 gram per dag op ... (artrose remember) en echt diep stoned worden ken ik dus niet meer (hoeft ook niet-)

Elentherelién

bogy zei:
Elentherelién zei:

bij mij zal dat niet veel helpen denk ik ...

ik rook momenteel al zo'n 2 gram per dag op ... (artrose remember) en echt diep stoned worden ken ik dus niet meer (hoeft ook niet-)

Hmm ik denk dat het versterkende effect van wiet wel blijft hoor, ook al zal het misschien minder zijn iemand die bijna niet blowt (zoals ik).

MrEko

Bewuste gebruiker
Een hogere dosis gaf wel meer effect, doch geen "typische" hallucinogene effecten zoals bij paddo's of LSD, moeilijk te beschrijven, eigenlijk. Wat ook opviel was het verdovende effect op bepaalde zintuigen (als ik iets dronk, proefde ik het niet en voelde ik het amper dat ik het inslikte) en hoe licht ik me voelde (terwijl ik wel wat mag afvallen :wink: ).

bogy

Newbie
MrEko zei:
Een hogere dosis gaf wel meer effect, doch geen "typische" hallucinogene effecten zoals bij paddo's of LSD, moeilijk te beschrijven, eigenlijk. Wat ook opviel was het verdovende effect op bepaalde zintuigen (als ik iets dronk, proefde ik het niet en voelde ik het amper dat ik het inslikte) en hoe licht ik me voelde (terwijl ik wel wat mag afvallen :wink: ).

als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...

ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ...

MrEko

Bewuste gebruiker
bogy zei:
als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...

off topic, maar wat ge afvalt door niet te eten, zijn voornamelijk spieren; dan blijft ge nog met vet zitten, en dat is ook niet de bedoeling.

bogy

Newbie
MrEko zei:
bogy zei:

off topic, maar wat ge afvalt door niet te eten, zijn voornamelijk spieren; dan blijft ge nog met vet zitten, en dat is ook niet de bedoeling.

:wink:

da weet ik wel, maar vetten verdwijnen ook zenne... 'k heb wel amper nog vetten, en eerlijk gezegd ben ik dar niet zo blij mee. Ik voel echt dta ik weinig reserves heb, en daarom zou ik graag ketamine krijgen ipv morfine... da helpt mij véééél beter, en ik kan nog deftig eten. Heb daar ook geen afkickverschijnselen van enzo...

bogy

Newbie
blower_015 zei:
kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??

Jazeker,

in de apotheker vraag je gewon naar een doosje 'tauxium antitussivum'. Dit zijn gelbolletjes met daarin een DXM-oplossing.

Je slikt er ongeveel 2/3 tot een heel doosje van, en de komende uren zal je jezelf wel een pak lichter voelen...

bogy zei:
blower_015 zei:
kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??

Jazeker,

in de apotheker vraag je gewon naar een doosje 'tauxium antitussivum'. Dit zijn gelbolletjes met daarin een DXM-oplossing.

Je slikt er ongeveel 2/3 tot een heel doosje van, en de komende uren zal je jezelf wel een pak lichter voelen...

merci he

MrEko

Bewuste gebruiker
Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op. :kots:

Touxium Antitussivum = 20 capsules van 30 mg = 600mg DXM
Niet vergeten uit te rekenen voor het plateau dat je wil bereiken:
1ste: 1,5-2,5 mg/kg
2de: 2,5-7,5 mg/kg
3de: 7,5-15 mg/kg
4de: >15mg/kg

Beleef er plezier aan, maar denk aan de bijwerkingen.
Ik ben ooit op het 3rde plateau beland (ik twijfelde even wie ik was, heb twee uur gemediteerd en voelde me bijna oplossen in de lucht, toegegeven: dat stuk was wel leuk), maar was de eerste uren van de trip misselijk. Ik heb een keer daarna meer willen nemen, maar heb toen de helft van de avond boven het toilet gehangen en op het 2de plateau blijven steken. (toen ben ik ermee gestopt)
Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen.

bogy

Newbie
MrEko zei:
Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op. :kots:
Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen.

amai, ik denk dat dxm echt niks voor jou is dan ...

ik heb in ieder geval geen last van die smaak... ik doe die bolletjes in een glas met water en drink ze door (ge kunt ze pletten, in water lossen die dingen toch op)

De dag erna voel ik inderdaad nog wel dat ik iets genomen heb de dag ervoor, maar hoe hevig dat is hangt echt van persoon tot persoon af... als ik 's zaterdags dxm neem, kan ik maandag perfect werken hoor... zondag kan ik wel winkelen, koken, ... maar echt zwaar werk zou niet kunnen, net zoals na een avondje diep doorzakken dit ook niet zou lukken...
de tweede dag erna voel ik er echt niets meer van.

Iedereen reageert anders op drugs, daarom moet je zeker in het begin best een lichtere dosis nemen om te kijken hoe je reageert. De ene drugs kan je aangenaam ervaren, de andere totaal niet, da hangt allemaal af van je persoonlijke biochemie...

zazzoo

Bewuste gebruiker
Op bcfi.be (een belgische geneesmiddelen gids) staat dat Touxium Antitussivum een Rx gereguleerd middel is, maar tussen haakjes staat ook wel "ook op schriftelijke aanvraag van de patient". Als het werkelijk dan zo is dat ik Touxium Antitussivum zo kan krijgen door een schriftelijke aanvraag in te dienen... Volgens mij moet er dan nog goeie stuff te krijgen zijn. :tearsofjoy:

Tip: Bronchodine, zo te krijgen, en bevat 360mg codeïne per fles.

Codain

Newbie
In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks.
Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken. :wink:

Codain zei:
In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks.
Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken. :wink:

Heb je ervaring met die tusso ???

Qocaïne

Badass junkie
Anon zei:
someone who isn't me.

term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.

Ok, weet ik dat ook is eindelijk! :grin:
Zo leren we ook laat in de nacht nog wat dingetjes bij...

bogy

Newbie
Qocaïne zei:
Ok, weet ik dat ook is eindelijk! :grin:
Zo leren we ook laat in de nacht nog wat dingetjes bij...

Ik heb dat zwemmen ook pas geleerd toen ik op amerikaanse fora terechtkwam waar men vreest voor undercover forumbezoekers. Helaas heeft niet iedereen het geluk om in een land te wonen waar je echt nog vrije meningsuiting hebt... (al wordt onder het mom van 'politieke correctheid' bij ons de laatste jaren toch ook wel een aardig potje gecensureerd)...

lazy

heb er net ook gekocht en juist 4 stukgebeten gewoon om te weten hoe ongeveer voelt (weeg 55 kg) dus dat zou mij op plateau 1 moeten krijgen :grin:

Bovenaan