DXM vraag

Milos

Belezen gebruiker
jowjow,,
ik vroeg me af welke merken van hoestcapsules er allemaal waren die DXM bevatten,,
daarstraks nog naar de apotheek geweest (Belgie), maar ze hadden blijkbaar geen
daro hoestcapsules, dus vandaar de vraag..

:stoned: Milos

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Dat kun je toch gewoon in de drogist kopen lijkt me? Of is dat in belgië anders geregeld? Ik heb het een keer gedaan, ik weet niet meer welk merk het was, maar het zat in een rood doosje ^^ geen idee of je daar wat aan hebt, maargoed. Succes met zoeken!

Milos

Belezen gebruiker
die heb je niet in mijn stadje, kan je het ook gewoon niet in een apotheek kopen?

Milos_

Milos

Belezen gebruiker
ik weet niet, ik wou trippen op een legale drugs,
twijfelde eerst tussen salvia en DXM, maar ja mijn moto is; je moet alles in je leven
1 keer gebruikt hebben slash geprobeerd hebben :rock:

Milos

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
weet wel dat DXM echt zeer schadelijk is, het is misschien wel legaal, maar het is echt 1000 keer schadelijker dan bijvoorbeeld een lsd of een paddo. Ook moest ik vrij veel kotsen, iets waar ik normaal gesproken ook niet heel veel last van heb. In Nederland kun je trouwens legaal Mescaline kopen, dat is cactus. Dat is ook een tripmiddel. Wat ik zelf erg jammer vond aan DXM was dat ik er echt praktisch niets meer van kan herinneren. Bij al mijn andere tripjes was dit niet het geval, maargoed je moet het zelf weten natuurlijk :wave:

Milos

Belezen gebruiker
vrees niet, ik heb er gehaald in de apotheek, Toxium Antitussivum, elke pil bevat 30mg DXM, heb er 12 van zo'n genomen en man wat is me dat trippen... maar hellemaal anders als bij paddo's, het is een rare drugs kan ik je wel zeggen, voelde me stoned en ook zat en kon niet op mijn benen staan, lachkicks waren er jammer genoegh niet,

maarja..
we zien wel

Milos(ik kan het beste mijn moeder nadoen onder invloed van wat dan ook en er zaten 100 typfouten in deze reactie,, vrede)

cropp

Badass junkie
Milos zei:
vrees niet, ik heb er gehaald in de apotheek, Toxium Antitussivum, elke pil bevat 30mg DXM, heb er 12 van zo'n genomen en man wat is me dat trippen... maar hellemaal anders als bij paddo's, het is een rare drugs kan ik je wel zeggen, voelde me stoned en ook zat en kon niet op mijn benen staan, lachkicks waren er jammer genoegh niet,

maarja..
we zien wel

Milos(ik kan het beste mijn moeder nadoen onder invloed van wat dan ook en er zaten 100 typfouten in deze reactie,, vrede)

is 12X30mg niet wat veel??

Drientje

DF-koning
Ligt eraan hoe zwaar hij is, Hij zou bij een gewicht van 72 kg ongeveer 5 mg per kilo moeten nemen voor hij op het tweede plateau is. Hij heeft 360 mg op wat niet zo heel veel is. Waarschijnlijk was hij op het tweede plateau, wat het meest voelbaar en handelbaar is voor een onervaren tripper.

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
Ligt eraan hoe zwaar hij is, Hij zou bij een gewicht van 72 kg ongeveer 5 mg per kilo moeten nemen voor hij op het tweede plateau is. Hij heeft 360 mg op wat niet zo heel veel is. Waarschijnlijk was hij op het tweede plateau, wat het meest voelbaar en handelbaar is voor een onervaren tripper.

ik ben nooit goed in natuurkunde geweest

ik drink altijd gewoon zo`n doosje daro retard op, word ik er niet echt van dan ga ik wel zuipen, dan ga je echt uit je plaat

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Begin de eerste keer wel met een lage dosis, want ongeveer 12% van de mensen ontbreekt een enzym in het lichaam waardoor dxm minder snel wordt afgebroken, en hierdoor kan je een hele lange harde trip krijgen wat echt slecht voor je gezondheid is!

Begin dus niet met een heel pakje, maar doe de eerste keer max 5 gecrushde capsules.

Viel SpaB :wave:

"'Edit: had eroverheen gelezen dat je het al genomen had, excuseer" :rolleyes:

Bovenaan