DXM + wiet

Telefoon

Wijs gebruiker
Heerlijk gevoel geeft dat! :)
(10 capsules DXM)
tintels van binnen ... echt heerlijk! :hearteyes:

iemand er varingen mee

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
maiskorrel zei:
Zelf wel eens DXM geprobeerd en vond het echt zware troep.

hoeveel gebruikt? en wat voor effecten had je?

Ik vond de eerste keer (2e plateau) echt super lekker, tweede keer weet ik niet zo wat ik ervan moet vinden, heel erg vaag in ieder geval :P

No trouble

Experimenterende gebruiker
Ow

Dus dat is 2 plateau => 2Gram ?2,
5-7,5mg per kilo lichaamsgewicht - bij een gewicht van 70 kilo is 175-525mg
Op het tweede plateau heb je enigszins het gevoel dat je lichaam van je geest wordt losgekoppeld. Je bewegingen worden anders, houterig en robot-achtig. Hier merk je weinig van tot je probeert rond te lopen. Verder heeft DXM een licht euforische en empathische werking, enigszins vergelijkbaar met MDMA (XTC). Bij een dosering als deze kan je prima uitgaan. Dit is een 'recreatieve

Telefoon

Wijs gebruiker
ik ook =P Platau 4 ook op je To do list ? ... ik weet het nog niet .. dan moet ik 35 caps eten .. >_<

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
ik ook =P Platau 4 ook op je To do list ? ... ik weet het nog niet .. dan moet ik 35 caps eten .. >_<
neej geen dxm meer voor mij... en als k jou was zou k een beetje rustig aan doen met de dxm want dit is echt een aanslag op je lichaam :wink: plateau 4 lijkt me echt niet relext meer ik vond 3 al tegen het randje... en 35 is toch geen probleem ik gooide ze er gewoon per 5 in me mond :)

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
maiskorrel zei:
Zelf wel eens DXM geprobeerd en vond het echt zware troep.

hoeveel gebruikt? en wat voor effecten had je?

Ik vond de eerste keer (2e plateau) echt super lekker, tweede keer weet ik niet zo wat ik ervan moet vinden, heel erg vaag in ieder geval :P

10 capsules, kreeg koorts en had ontzettend gezweet. Daarbij ook een bad trip (dacht dat ik ging uitdrogen) :(

Telefoon

Wijs gebruiker
TimKGB zei:
Telefoon zei:
neej geen dxm meer voor mij... en als k jou was zou k een beetje rustig aan doen met de dxm want dit is echt een aanslag op je lichaam :wink: plateau 4 lijkt me echt niet relext meer ik vond 3 al tegen het randje... en 35 is toch geen probleem ik gooide ze er gewoon per 5 in me mond :)

35 zijn voor mij dus 4e platau :P maar goed ja ik heb daar ecvht geen zin in :P

Bovenaan