• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM

Knikker

Newbie
Ik heb gister dus voor het eerst dxm geprobeert.
Ik had van te voren een pakje retard caspules gehaald en ze daarna fijngestampt.
Ik begon er met 5 en na een half uurtje voelde ik me lichtelijk vaag worden maar na een uur was dit nog steeds niet erger geworden dus had ik de andere 5 ook genomen (dit had ik naderhand niet moeten doen). Ik voelde me eerst gewoon goed maar dat was omdat die eerste 5 waren aangeslagen. Nadat de volgende 5 aansloegen ging ik helemaal bad. Ik was op dat moment buiten en ben met een paar maten naar iemands huis gefietst. Eenmaal daar aangekomen heb ik heel veel gedronken en buiten op een bankje gezet met het gevoel dat ik elk moment kon doodgaan ( ik voelde ook een hele tijd van die rare schokken door me lichaam gaan en dan voelde ik me opeens heel licht in me hoofd worden).
Daarna was ik weer naar binnen gegaan maar daar ging ik alleen nog maar slechter want in dat huis stonden overal poppen en ik had het idee dat ze allemaal leefde en ze zaten me ook aan te kijken. Hierna heb ik wat rustige muziek geluisterd en toen ging het weer wat beter. Toen ik weer was bijgekomen had ik een lekker jointje opgestoken :stoned:

Dit was zekers te weten de ergste trip van mijn leven en ik zou het nog wel over willen doen in de toekomst maar dan neem ik geen 10 capsules meer.
Het was misschien wel een bad trip maar ik moet zeggen dat ik het achteraf wel relaxt vond :sunglasses:

minn

Badass junkie
ben ik even blij dat ik er gister avond maar 5 heb gehad :grin:
ik vind die 5 al behoorlijk hefitg :)
maar vind t niet prettig spul.. t komt hard aan idd

Qocaïne

Badass junkie
nu weet ik het zeker.. DXM is van mijn 'to do' lijst geschrapt.

Vaag spul! Balen dat het zo verkeerd is gelopen!

LeftBehind

Experimenterende gebruiker
ja, het is zeker raar spul
ik zit al die reportjes te lezen, maar ik zie eigenlijk niemand met hetzelfde wat ik had :roll:
ik had er namelijk ook 5, maar ik kreeg een soort allergische reactie ofzo, echt, ik had enorme jeuk bij mijn hoofd en mijn nek enzo, en als ik ging krabben werd t alleen maar erger, ik werd gewoon waanzinnig van de jeuk :confused: en dan kreeg ik natuurlijk enorme rode vlekken om mijn ogen, maar bij mij was het net alsof ik ook minder goed kon zien, en ik werd echt extreem duizelig...maar dat laatste was nog wel prettig...njaa...ik vind t ook niks inderdaad

Jadi

Bewuste gebruiker
tis hier tijdelijk echt een dxm invasie, he?
maar zie hier alleen maar reports over capsules, niemand al hoestdrank genomen, of zitten daar nogal veel schadelijke stoffen in?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Jadi zei:
maar zie hier alleen maar reports over capsules, niemand al hoestdrank genomen, of zitten daar nogal veel schadelijke stoffen in?
ja in veel hoestdranken zitten schadelijke stoffen :kots: ,
van de capsules weet je dat er niets slecht in zit, dus kun je beter de capsules nemen...

Qocaïne

Badass junkie
Jadi zei:

komt door het nieuws hè...
alles wat er tegenwoordig op het nieuws wordt verteld wordt (na)gedaan.

A

Anonymous

Gast
Ik ken een paar mensen die dxm gebruiken maar die doen het voor de rare dingen die je ziet als je je ogen dichtdoet(Closed Eye Visuals??), daar ben ik wel best nieuwsgierig naar..

Dags

Bewuste gebruiker
Hehe goede voorlichting :wink: , maar is die DXM het nou echt waard tegenover andere drugs? Is er al iemand geweest die liever een avondje aan de DXM gaat dan een pilletje neemt? Lijkt me zo sterk......

spacekonijn

Badass junkie
Dags zei:
Hehe goede voorlichting :wink: , maar is die DXM het nou echt waard tegenover andere drugs? Is er al iemand geweest die liever een avondje aan de DXM gaat dan een pilletje neemt? Lijkt me zo sterk......
DXM is iets wat je gebruikt voor de ervaring , al zijn er dus wel mensen die eraan verslaafd zijn...... dus ja en nee

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik zou gewoon laag beginnen.
doe alsjeblieft geen domme dingen!
test of je niet toevallig die enzymdeficientie hebt in je lever waardoor de dxm niet goed afgebroken word zoals 12% van de bevolking. Ik kan grote hoeveelheden drugs hebben, ik ben 1,95 meter, 93 kilo, en met 10 van die capsules was ik een goede volle dag zoet, en dat was niet prettig.
begin gewoon laag, kijk hoe het voelt,enals je denkt dat het goed is, wacht een week en neem dan een grotere dosis.
be safe

psyfly

Newbie
Psychedelic_Fairytale zei:
waar halen jullie die daro capsules, hier in belgië zijn ze niet te koop in de apotheek?:(
mss zijn ze alleen in nederland te koop?
zijn gewoon in belgie te koop hoor anders hebben ergens anders op getript

psyfly

Newbie
ik zelf pas 5 daro's gepakt samen met wat snelle en een xtc was een goed cocktailtje en de trip was super heb met een paar vrienden muziek zitten maken en dat is een superervaring ik hoop alleen dat niemand perongeluk zijn kind 5 van die dingen geeft want dat kan nooit goed zijn voor de opvoeding of wel????? :wave: :wave:

psyfly

Newbie
ik zelf pas 5 daro's gepakt samen met wat snelle en een xtc was een goed cocktailtje en de trip was super heb met een paar vrienden muziek zitten maken en dat is een superervaring ik hoop alleen dat niemand perongeluk zijn kind 5 van die dingen geeft want dat kan nooit goed zijn voor de opvoeding of wel????? :wave: :wave:

psyfly

Newbie
Dags zei:
slik er maar eens 15 kom je god tegen daar kan xtc niet aan tippen

spacekonijn

Badass junkie
psyfly zei:

DE COMBINATE DXM MET MDMA(xtc) KAN AL SNEL DODELIJK ZIJN!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
iedereen zit hier die dingen te nemen gelijk dat het snoepjes zijn, aan het combineren met vanalles en nog wa, zoek eerst eens uit wat het allemaal met je lichaam doet vooralleer je stomme dingen doet!!!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Ik vind het wel leuk om die verschillende dingen te lezen over dxm en al die andere rare middeltjes maar begrijp eerlijk gezegd de beweegreden niet helemaal van personen...

Hoestpillen gehaald....lekker trippen...nou ja zeg...

Als je *echt* wil trippen neem je toch gewoon spul dat altijd werkt,goed werkt en minder gezeik mee hebt zoals paddos of lsd....

Ma jah... :wave:

Bal0n

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Ik vind het wel leuk om die verschillende dingen te lezen over dxm en al die andere rare middeltjes maar begrijp eerlijk gezegd de beweegreden niet helemaal van personen...

Als je *echt* wil trippen neem je toch gewoon spul dat altijd werkt,goed werkt en minder gezeik mee hebt zoals paddos of lsd....

Rare middeltjes? Right, DXM is gewoon een dissociatief hoor, niks raars aan..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Psychonaut1976 zei:

Rare middeltjes? Right, DXM is gewoon een dissociatief hoor, niks raars aan..

Een persoonlijke mening van mij is dat ik het rare middeltjes vind om op te trippen..Als je lekker wil trippen pak dan gewoon lsd of paddos is mijn mening..

Wat ik zoal lees is dat mensen graag willen trippen dan maar bv dxm nemen en eigenlijk alleen maar kuurtjes krijgen of zich niet lekker voelen en bovendien nog niet eens echt aan het trippen zijn....dan ben je raar bezig... , idem voor lsa 2ci en de hele bende...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
lol?

2c-i en consorten vindt jij ook geen "volwaardige" psychedelica? Kom op dude :)

Hehe,natuurlijk zijn die wel volwaardig,maar ik bedoel meer sowieso vanuit mijn visie hoor en ervaring,dus persoonlijke redenen,waarom ook eigenlijk trippen op iets anders dan bv psilocybine,lsd of mescaline dit zijn toch de mooiste die er zijn...

Waarom zou je het ergens anders gaan zoeken...op die manier bedoelde ik het...niet dat het helemaal geen trip middelen zijn in tegendeel.

En je zit er zo mee te kloten als onervaren psychonaut kwa dosering etc..terwijl het zo makkelijk kan..snappie? dat bedoelde ik ermee..

En allez mannekke,ikke weet precies wat ik zeg he... :grin:

Tot slot nog ff voor diegene die dxm en andere tripmiddelen juist heel relaxed vinden,ik wil niemand of een stof afzeiken iedereen ervaart dingen anders.

Grz...

Psykaholik

Wijs gebruiker
heb je al een van de 2C producten geprobeerd
zou nie weten voor wa LSD of..... perse beter zou zijn
het zijn echt volwaardige tripmiddelen he
mss minder bekend maar daarom nie slechter
raad je echt eens aan voor het te proberen
en dan zullen we nog eens spreken :wink: :wink: :wink: :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:

Hehe zuiderbuur,

Ik zou toch geen uitspraken durfen doen over zoiets als ik er zelf geen ervaring mee heb.

Laat ik het zo zeggen...het is allemaal niet beter of slechter...het is allemaal juist net anders.

Maar schotel een psychonaut die *de tijd* ervoor heeft alle tripmiddelen voor...en hij zou kiezen 1.lsd 2.mescaline 3.DOB 4.psilocybine 4.2-cb
*ze verschillen allemaal van elkaar in sterkte werking en zeker in duur,maar dit zou mijn lijstje zijn als ik moest kiezen*

Maar dat is dan weer een persoonlijke mening he...maar wel een waar veel zich in zullen vinden..

Grz..

Psykaholik

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
schranziewanzie zei:

Hehe zuiderbuur,

Ik zou toch geen uitspraken durfen doen over zoiets als ik er zelf geen ervaring mee heb.

Laat ik het zo zeggen...het is allemaal niet beter of slechter...het is allemaal juist net anders.

Maar schotel een psychonaut die *de tijd* ervoor heeft alle tripmiddelen voor...en hij zou kiezen 1.lsd 2.mescaline 3.DOB 4.psilocybine 4.2-cb
*ze verschillen allemaal van elkaar in sterkte werking en zeker in duur,maar dit zou mijn lijstje zijn als ik moest kiezen*

Maar dat is dan weer een persoonlijke mening he...maar wel een waar veel zich in zullen vinden..

Grz..
aaaaaahhh den noorderbuur heeft het dus al gedaan
mjah ieder zijn hobby he
en beetje afwisseling van tijd tot tijd kan gene kwaad :wave: :wave: :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
^denk dat veel psychonauten salvia ook erg waarderen hoor.

maargoed dit topic gaat over dxm :P

Salvia ...ja maar meer voor de intensieve/indrukwekkende ervaring,niet voor recreatie trippen.
Allebei dus waar en wat betreft die laatste sorry guys voor de afdwaling/vervuiling topic..
cheers :beer:

Bovenaan