E found

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ok peeps, wat er net gebeurde was echt heel onverwachts. Ik zag een blauw labello lipcare ding staan op m'n bureau en ik wist dat ie op was, ik wou 'm weggooien maar tog voor de zekerheid even gekeken of hij wel echt op was.

Ik doe 'm open en er rolt toch gewoon een fucking blauwe X pil uit :confused: . Ik weet niet hoe het daar in is gekomen en wanneer ik dat heb gedaan maar het moet minstens een maand geleden zijn. Waarschijnlijk was ik zo erg naar de klote dat ik het daarin wou bewaren (heel dom natuurlijk want het is ontzettend vochtig). Maargoed ik heel verbaasd en alles, kijk ik in dat labello ding, zit er gewoon NOG ÉÉN IN! :flushed:

Ik was echt net zo goed bezig 4 weken geen drugs en dan gebeurd dit. Maarja het zei zo. mijn vraag is nu: Zijn die 2 pillen nog wel goed als ze in een vochtig labello hoesje hebben gezeten ongeveer een maand? Of kan ik verwachten dat het effect minder zal zijn?

Kigh

Bewuste gebruiker
Als je het goed vind van jezelf om 4 weken niet te gebruiken en daar blij mee was, gooi ze dan gewoon weg :wink:.

TrippyShit

Badass junkie
^ Ha ha ha?

Ik denk niet dat ze in sterkte zijn afgenomen. Die labello is vettig, niet vochtig. Xtc kan je makkelijk een half jaar ofzo bewaren. Maar als je het goed vind van jezelf dat je 4weken niks gebruikt hebt EN dit zo wilt houden zal ik ze gewoon wegleggen, weggeven of weggooien. Dan kan je wel nog trotser op jezelf zijn. Maar ik zou ze weggeven of leggen dan niet weggooien :P

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ok iig fijn om te weten dat ze voorlopig nog wel zullen werken :grin: . Mischien aankomend weekend als ik niet hoef te werken, of ik bewaar ze voor kerst :openmouth: . Trouwens laatmaar dat zal de familie niet op prijs stellen :tearsofjoy: . ik met me raare ideeen :sunglasses: tnx :rolleyes:

Bovenaan