E meets Paddo's

spacekonijn

Badass junkie
eerst paddo's eten , als je over de piek van je paddo trip bent kun je een lage dosis xtc erbij nemen.

denk dat dit het beste is , maar ieder op zijn manier

Bal0n

Badass junkie
Mja, ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren. Ik zou het bijvoorbeeld eerder nemen dan Spacekonijn zou doen. Paddo's nemen en dan een uurtje/anderhalf uurtje later de MDMA erbij :)

Jeller

Badass junkie
kdenk alleszins dat het niet leuk is om vuilsmakende paddo's op te eten als je al je eetlust kwijt bent door de xtc :)

Bal0n

Badass junkie
Daar ozu ik me niet echt druk om maken, eerder de MDMA comedown midden in je trip als je eerst de MDMA neemt. Dat vond ik iig niet echt bevordelijk met Methylone.

Goldfarb

Newbie
Okey bedankt guys, eerst de paddo's dus. En jullie vinden het combineren van die 2 niet onbenullig of zonde ofzo.. Ik twijfel namelijk een beetje.. Of ik het niet zonde vind .. :openmouth: Is t trouwens de bedoeling dat ik een bodempje in mn maag heb ( goed avondeten) of juist niet.. met paddo;s heb ik vernomen ; 4u van te voren niet meer eten. Ik weet niet hoe dat zit met de combo?

groetjes

Bal0n

Badass junkie
Ik zou hetzelfde doen als anders, dus 3 of 4 uurtjes niet meer eten van te voren. Ik vind het zelf helemaal niet zonden, methylone + paddo's = ontzettend euforisch en visuals!

:grin:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
van te voren wel wat eten maar niet teveel... gewoon een btje :)
en het is zeker niet zonde.. maar let er wel op dat het heftig kan zijn ik heb het zelf ook namelijk een keer gedaan dat was een halfe portie paddos met een halfe xtc pil... ik weet niet de hoeveelheden die jij neemt.
ik wens je veel plezier want het is het zeker waard :)

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Daar ozu ik me niet echt druk om maken, eerder de MDMA comedown midden in je trip als je eerst de MDMA neemt. Dat vond ik iig niet echt bevordelijk met Methylone.

van een comedown op mdma heb ik nog nooit last van gehad hoor.. de stuik is weg en je voelt je dan gewoon wat opgewekter nog, en met de padod's erbij zou je daar mss zelfs gene last vna hebben denk ik

Skippy

Wijs gebruiker
Heb het ook wel gedaan, na de paddo's xtc nemen, ik zag veel lichtflitsen, en om de 2 minuten, wat zeg je? zei je wat? weet je... nee laat maar.
Was wel een leuke ervaring alleen ik wist niet hoe ik me moest voelen tijdens de trip :confused: , ik snapte overal weinig van, verder geen lichamelijke klachten gehad dus moet gewoon kunnen vind ik :wave:

Flashing Moments

Belezen gebruiker
xtc+ paddos is een goede combi :grin:
lekker vaag, blij actief hallicuneren
maakt opzich nietzoveel uit wat je eerst neemt..
alleen ik neem liever eerst de paddos omdat die langer werken dan xtc

flash kieke

Wijs gebruiker
Flashing Moments zei:
xtc+ paddos is een goede combi :grin:
lekker vaag, blij actief hallicuneren
maakt opzich nietzoveel uit wat je eerst neemt..
alleen ik neem liever eerst de paddos omdat die langer werken dan xtc

Ik zou het niet durven denk ik.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
met paddo's ben ik altijd wazig en verward in me hoofd, zou dit met xtc ook minder worden denken jullie :grin: anders ga ik het zekr doen :mrgreen: :mrgreen:

maxtc

Experimenterende gebruiker
[/quote]Bal0n Geplaatst: 17 Feb 2006 19:49 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zou hetzelfde doen als anders, dus 3 of 4 uurtjes niet meer eten van te voren. Ik vind het zelf helemaal niet zonden, methylone + paddo's = ontzettend euforisch en visuals!

heb je dan niet heel erge honger?

megamold

Experimenterende gebruiker
persoonlijk vind ik de combinatie mexicaansep paddos + xtc zeer leuk :grin:
legendarische hypertrips :openmouth:
als ik op een feesje paddos eet neem ik er altijd een pilletje bij :mrgreen:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Bal0n Geplaatst: 17 Feb 2006 19:49 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

heb je dan niet heel erge honger?
[/quote]

klinkt goed :grin: :grin:

Bovenaan