• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Earthdance de passieve lsd tripp...

Een passieve LSD trip is mogelijk

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%
  • misschien

Stemmen: 1 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

pasquali

Bewuste gebruiker
Afgelopen jaar de chaishop op earthdance gerund met een paar vriendinnen.
We stonden in de chillout met op de achtergrond fijne ambience van the well.
het was donker en we gebruikten zaklampjes om zo te zien wat we precies aan het doen waren.
ik had ff pauze en ging naar eat static kijken wat btw echt te gek was!!!
Ik liep langs de concsious stand en kreeg een bakje mexen mee.
Die heb ik later lekker opgegeten met de crew.
De avond vorderde en er kwamen steeds meer mensen spaced out naar de chillout om weg te dromen op de zalvende muziek van Wally en thee bij ons te drinken.
Op een gegeven moment voelde ik gewoon alle lsd uit hun porien komen en als een soort deken op mij neer komen.
Ik begon te trippen op een warme manier.
Ik werd melig en begon met t zaklampje rond te schijnen en Wally deed het zelfde vanuit de dj boot.
Ik stelde me voor dat ik boodschappen zond met licht signaal en dus werd het een soort licht gevecht.heel cool.

tijd voor weer een wandeling, onderweg kwam ik in een lasershow terecht dat was heel mooi. Opeens was ik in een heel andere ruimte en sfeer.
Ik had een watermeloen mee om in de keuken in stukjes te snijden.
Dat lukte me niet dus hielp een tibetaanse kok mij.
Tjaktjaktjak!! wat kon die dat goed zeg!!
Dus ik alles mooi op een schaal gelegd en liep via de wereld muziek zaal weer naar de chillout.(waar de meloen voor bedoeld was)\
Maaar die heeft de meloen nooit gehaald ik werd belaagd door mensen die vervolgens beestachtig de meloen verslonden, was een heel mooi natuurlijk gezicht.
In veel mensen zag ik dieren .
de een leek op een aap. de ander op een tijger.
Had ook met de muuziek soort te maken want toen ik weer in de chillout kwam zag ik kleurgolven en slapende mooie wezens.
Allemensen leken op een hoop te liggen genieten vd muziek.
Zo ging het in iedere ruimte waar ik kwam, elke ruimte een totaal andere sfeer.

Alleen in de wc vond ik t niet zo leuk want er hing tl licht en mensen zagen er dan eng uit inclusief ikzelf.
Help...snel weg hier!!!

Het was een heerlijke vruchtbare avond met veel lieve mensen.
Alleen de bewaking aant einde heeft de rust een beetje verstoord door heel hard te roepen dat iedereen weg moest.
Dat had wel wat zachter gekund.
Zomaar mensen uit hun halfslaap wekken...beetje rude dus!

Eenmaal buiten wou ik zo snel mogelijk naar huis want het was licht en ik had geen zonnebril bij me.

The end

Bovenaan