• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eat this, hoffman

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Trippers: Neanderthaler en ik :hearteyes:
Wat: Elks een hoffman zegeltje
Wanneer: Afgelopen zaterdag
Sitters: 0

Het was eindelijk zaterdag, al de hele week had ik voorpret met het bekijken van de twee hoffmannetjes. We waren best vroeg wakker die dag, en waren eerst even gaan winkelen in de stad voor nieuwe kleren, en langs de coffeeshop, om daarna naar huis te gaan.

Er was niemand thuis behalve ik en neanderthaler, wat wel zo fijn was. De voorpret was al druk aan het feesten in m'n buik, en ik kon de kriebels niet onderdrukken, en om 2 uur was het zo ver. Een hoffmannetje vierde een feest in mijn mond, de tweede keer LSD!
We zetten een film op, fear and loathing in las vegas, en kropen lekker naast elkaar op de bank.
Het was nog maar de eerste keer dat ik de film keek, maar hij was geweldig. Toen de LSD insloeg, was het wel 1 grote verwarring, maar de genialiteit van de film bleef nog steeds. Al die leipe situaties, zo herkenbaar van tijd tot tijd.

Deze hoffmannetjes waren veel visueler dan de vorige die ik had, en ik had al dikke pret met alle golvende voorwerpen en de heerlijke kleurtjes. Ik voelde me heerlijk, en m'n spieren begonnen af en toe ongecontroleerd te trillen (wat ze wel vaker hebben als ik me heel erg lekker voel, enzo). De grijns was niet van m'n gezicht te halen, ik voelde me geweldig!!

Maar na een tijdje kreeg ik het erg synthetisch warm, en dat sloeg meteen over tot me ongemakkelijk voelen, en erg bewust van mezelf. Dat was geen slimme zet, want al snel werd ik in m'n trip geobsedeert door mezelf en m'n lichaam, was niet tevreden, en bleef er maar over doorhameren in m'n hoofd. Het was alsof alle plekken waar ik niet tevreden was, tien keer werden uitvergroot. Ik zakte een beetje weg in al die negativiteit, en kreeg het nog warmer. Ik vond het niet leuk meer, ik wilde genieten van m'n trip, en niet geobsedeerd zijn door m'n eigen lichaam. We keken ondertussen nog een andere film, de welke weet ik al niet meer, maar we besloten te gaan wandelen met de hond, omdat ik het echt té warm had, en het buiten heerlijk regende.

We waren al snel buiten, en de frisse regen deed ontzettend deugd. Hand in hand wandelden we richting een parkje, en onderweg liepen we door de devotentunnel in zwolle, waar neanderthaler het al eens over had gehad, dat het erg leuk is om erdoor te lopen onder invloed. Nou.. dat was het ook! Haha. Een fel lichtgele tunnel, met allemaal kindertekening in vrolijke kleurtjes. Geweldig! Dat fleurde me heel erg op, samen met het afkoelen. En langzaam maar zeker werd m'n humeur opgekrikt.

We kwamen terug thuis aan, en daar wisselde ik wat van kleren, wat me ook heel erg deugd deed. Ik was er weer bovenop, en volop aan het genieten van de trip. Ik voelde me weer lekker in m'n lijf, en weer tevreden met mezelf, en toen hebben we weer een filmpje opgezet als achtergrond, en dan heerlijk met de hond gespeeld. Geweldig, zo'n groot beest en dan wedstrijdje trekken met de handdoek. Normaal zou ik bang zijn van dat soort beesten die grommen en springen, maar dat was echt té geweldig. Vooral het feit dat hij ook meteen weer poeslief kon zijn als je dat wilde. Ik ben toen op de grond gaan zitten, en heerlijk met die reus geknuffeld. Wat een heerlijk beest was het toch. Hierna hebben we nog lekker liggen te spacen op de bank met goa aan, geknuffeld en geaait, genoten van het heerlijke gevoel, tot de trip tot een einde kwam, en we lekker boven in bed zijn gaan liggen, om een spetterend einde aan de dag te maken. :)

Al met al heb ik met deze trip toch geleerd, om tevreden met jezelf te zijn, en als er dingen je in de weg zitten er wat aan gaan doen, en niet over gaan doorhameren in je hoofd. Tevreden zijn met jezelf, en de positieve punten in jezelf waarderen. En genieten van alles zolang je kan. :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hoi Vode,

Dat gaat lekker he die Hoffmannetjes .....

Fijn rapportje, goed te lezen. Ik heb natuurlijk weer vragen.

Zijn jullie een koppeltje ?

Krijgen jullie geen honger ?

Als er nog meer uit je geheugen terug komt zet je het alsnog neer ?

Stonie

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hehe, we zijn een koppeltje ja, vers van de pers, bijna twee weken. :hearteyes: :hearteyes:

En honger kregen we niet echt, we hadden ervoor lekkere broodjes gezond op, maar na het top en op het einde hebben we wel heerlijk bitterballen gesmult. :hearteyes: Dat was zo heerlijk <3

Als ik me dingen herinner zet ik ze zeker neer, het is allemaal nog een beetje warrig. :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Vind ik echt waanzinnig voor jullie, het viel me op:

quote: " tot de trip tot een einde kwam, en we lekker boven in bed zijn gaan liggen, om een spetterend einde aan de dag te maken. "

Het woord spetterend kan wel een A4 vol zijn met woorden.

Alleen lsd nemen is zo creapy anders .......
Dan kun je wel zo diep gaan, soms denk ik dat sommige trippers dat niet moeten doen de afleiding van de ander is echt erg belangrijk soms.

Veel trip plezier in de toekomst.

Mahonie El Stonie
ps: Synthetisch warm .. hoe moet ik dat zien ?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En dat A4tje hou ik lekker voor mezelf. Grinnn. :hearteyes:

Alleen LSD, zou ik niet aankunnen nee. Ik heb meestal wel de afleiding van een ander nodig om bij de les te blijven en niet weg te zakken in die molen van gedachten.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat het bij de meeste na een aantal goede trips langzaam allemaal steeds beter zal gaan. Het wegglijden in de spiraal doemdenken werdt bij mij ook steeds zwakker. Op een gegeven moment heb je alles op een rijtje en gaat de lsd gewoon verder.

Ik weet niet of iedereen dat zo ervaart, je moet in ieder geval meer dan 5 x of meer goed getript hebben om uberhaupt ingehard te zijn. Na verloop van tijd kun je echt steeds meer en meer.

Van feestjes tot pretparken van restaurants tot aan de zee.

Ik verlang nu al naar mijn volgende sessie.

Stonie

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Sex on the lsd :hearteyes:

En inderdaad, het wegglijden in negatieve spiraal zoals stonie zegt word wel geleidelijk minder. Ik had het ook wel bij paddo's af en toe maar je krijgt steeds meer controle. daarmee wil ik niet zeggen dat het nooit meer fout zal gaan want dat zal nog best wel eens gebeuren bij mij. Maar goed.. gewenning denk ik ja.

Ik heb nu al wel ervaren dat met paddo's en lsd dat angsten/onzekerheden bovenkomen. Dit was voor mij juist heerlijke manier om te verwerken, maar soms moet je even door een dal om er herboren uit te komen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, dat je het beter onder controle hebt naargelang je meer tript, merk ik wel. Maar ik ben er nog niet zo vertrouwd mee dat ik het alleen kan doen. :)

@stonie: Grinnn, pretpark.. ik vond wandelen met de hond al een uitdaging. :tongueout:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
Ik denk dat het bij de meeste na een aantal goede trips langzaam allemaal steeds beter zal gaan. Het wegglijden in de spiraal doemdenken werdt bij mij ook steeds zwakker. Op een gegeven moment heb je alles op een rijtje en gaat de lsd gewoon verder.

Ik weet niet of iedereen dat zo ervaart, je moet in ieder geval meer dan 5 x of meer goed getript hebben om uberhaupt ingehard te zijn. Na verloop van tijd kun je echt steeds meer en meer.

Van feestjes tot pretparken van restaurants tot aan de zee.

Ik verlang nu al naar mijn volgende sessie.

Stonie

Indeed, volledig mee akkoord. Alhoewel ik denk dat het wel van mens tot mens afhangt voor een tripmiddel onder 'controle' gekregen is.
Timothy Leary zegt dat dit zelfs 30 jaar duurt, vooraleer je LSD gemasterd hebt :grin:

Stel je voor, een master in LSD... Professor in de LSD.. lol :grin:

btw, mooi reportje vode! Ik vind dat je gezellig schrijft :P

Greetz, Argulas

Bovenaan