Echt wel gestopt. Echt wel. Echt.

nutsss

Wijs gebruiker
Maar zo heel af en toe mag je jezelf dan toch wel trakteren? Maand hard gewerkt en nu beetje feest heel eventjes... ssst... nee ik heb maar een paar snufjes meer wil ik hier niet want ik ben te zwak dan... geen zorgen. dankuwel. en u ook mevrouw. groeten aan lil :smoke:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
als je zo makkelijk weer pep mag van jezelf, terwijl je zo verslaafd was.. dan ben je in mijn ogen nog steeds niet verlost van dat pep duiveltje. als je ECHT wilt stoppen met speed, dan ga je jezelf niet trakteren op speed... ik vind het ontzettend dom in ieder geval :wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
mee eens.. alsje egt wilt stoppen dan trakteer je jezelf al op het feit datje bijv: al een paar maanden clean bent,, zo val je alleen terug, en na een verslaving is recreatief gebruik ook geen optie meer:( jammer or :wave:

Djo

Badass junkie
[SF] Safiertje zei:
als je zo makkelijk weer pep mag van jezelf, terwijl je zo verslaafd was.. dan ben je in mijn ogen nog steeds niet verlost van dat pep duiveltje. als je ECHT wilt stoppen met speed, dan ga je jezelf niet trakteren op speed... ik vind het ontzettend dom in ieder geval :wave:

That's my girllll! :hearteyes:

Van insiders heb ik vernomen, dat hij nooit gestopt is met de pep, toen hij dat ons vertelde, maar hij moet natuurlijk zelf weten, wat hij doet uiteraard. Misschien, dat hij de afgelopen maand serieus is gestopt. Zereneus ja!

Hahahaha, ik zie hem ook al helemaal in met feestmutsje op en zo, feestneus met extra grote neusgaten (als ie die al niet had!) Peppy Pepday to me, Peppy Pepday to me! :P

Pepperdepep hoera! Pepperdepep hoera! Wat een welverdiende traktatie!

En je weet toch, ik denk in plaatjes!

nutsss

Wijs gebruiker
Djoooooooooooo............ aaaaaaaaaaaarghh

gelukkig weet ik -ook van insiders- dat ik afgelopen 3 maanden me zeer goed in de hand heb gehad en na iedere recreatieve actie ook zo sterk was om het weer te laten... IK heb geen probleem...

*UT nu reageer ik terwijl ik dat helemaal niet wil.. maar ook weer wel...

tsja.. x dan voor Djo. Ook van insiders vernomen dat die oprecht en zonder allerlei argwanendheden bedoeld is.

:smoke:

Funky Monkey

Badass junkie
[SF] Safiertje zei:
QFT!! :mrgreen:

Plus dat als je echt gestopt bent je nu niet deze post zou maken...

Funky Monkey

Badass junkie
Lake zei:
Als je verslaafd bent geweest stel ik mn vraagtekens mij de combinatie van "maandelijks" en "recreatief".

ook zeker waar... ik luist ook wel een lijntje pep, maar nu... nee echt niet! Helemaal niet meer! En ik heb nogsteeds geen visuals! :angry: :P :beer:

Je hebt verslaafde mensen (junks) afkorting..:tongueout:
en je hebt drugs gebruikers.. zolang je weet
dat je nee ken zegge op het moment dat je
weet dat je moet stoppen is dat een
betere test voor je controle dan helemaal niet nemen...
hoewel helemaal niet nemen je waarschijnlijk een Michael
Jackson neus uitspaart..:P (no offense)

good luck m8 :wave:

Bovenaan