• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Echt zo'n vage wiet trip

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ok dus ik ging weer eens wat wiet roken want mijn vrienden hadden wat dus ik rookte buiten mee, nadat ik gerookt had zij ik ok jongens ik ga. maar toen besefte ik al snel dat er iets mis was want toewel ik dacht dat ik normaal kon lopen ging ik telkens van links naar rechts wankelen toen ben ik maar even gaan zitten want ik viel zowat om terwijl ik gewoon normaal dacht te lopen. dus iedereen kon me zien en toen hebben ze een filmpje gemaakt.... als ik eraan terug denk zie ik mezelf zitten en hoor ik allemaal krekels maar misschien hoorde ik toen geen krekels maar dat weet ik niet zeker. dus later weer opgestaan en terug gelopen het ging heel erg moeilijk... toen zeiden mijn vrienden nog van hey wacht even maar dat kon me al niet meer schelen dus ik belde aan. even later vroegen mijn verzorgsters gaat alles goed en toen zei ik ja en toen viel ik flauw. later ben ik nog een keer flauw gevallen van een wiet trip maar toen trilde ik ook :confused:

Ewie

Belezen gebruiker
Vreemd... Mij is het één keer echt slecht geworden van de wiet, maar toen rookte ik nog niet zoveel (1 keer in de 2 weken)... In de shop begon alles te draaien; naar buiten, gekots, een half uurtje gezeten (lopen kon nauwelijks...) en vervolgens tóch de McDonalds in en flink gegeten :grin:

Overigens valt me zowieso op dat wiet snel/harder inslaat als je een nuchtere maag hebt en wanneer het flink warm is... Doe ik het 's winters buiten kan ik meer hebben, doe ik het met een volle maag kan ik ook wat meer hebben :wink:

Drientje

DF-koning
space scientist zei:
je kan niet trippen van wiet, en het is gewoon een keer slecht gevallen.

Kan iedereen overkomen, niks aan de hand

Gaan we nou weer die discussie voeren? Van wiet en hasj kun je heel hard trippen! Mijn allereerste keer hasj was puur uit een pijp en toen begon de muurschildering te dansen en woordeloos tegen me te praten. Met wiet heb ik daarna ook wel eens een bizarre en gelijkende ervaring gehad en beide keren vond ik het zo kut dat ik ziek geworden ben.

X

Bovenaan