Echte mephedrone in 2020

Kietaa

Newbie
Kijk ik vroeg mij nou af of dit goedje er wel nog is want naar mijn mening komen mensen altijd maar nog af met slappe afmengsels zoals 3mmc en noem maar op

Buu

Wijs gebruiker
Er is een darknet vendor waar ik mijn zinnen opgezet heb. Hij levert ook 2C-B poeder wat al vrij schaars is dus dat is een goed teken. Daarnaast verkoopt hij 3-MMC goedkoop en 4-MMC voor een redelijk dure prijs. Wellicht dat ik ooit een sampeltje haal en het langs het testcentrum breng. Maar als dat niet werkt dan staak ik mijn zoektocht.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het is aanwezig maar er is nog veel meer 3-MMC of rare mengsels te krijgen.
Ik heb onlangs nog een beetje gekregen van iemand en het was weer echt als vanouds de rush. Wat dat betreft zit er best wel een groot verschil tussen 3- en 4-MMC. 3-MMC is best een degelijke stimulant. Maar 4-MMC is eerder legendarisch. Alleen de cravings zijn echt vervelend. Als je hebt dan kun je er bijna niet meer stoppen. Daarom zijn er ook zo weinig stashes van 4-MMC.

benzzzy

Badass junkie
4mmc is te goed lol.
Er zijn weinig drugs die ik niet doe ivm met de verslavings potentie maar 4mmc staat daar nu op.

Ik kan hier compleet geen controle op uitoefenen en iedere poging die ik heb gedaan heeft gefaald.
Laatste keer 1 week later 2g weg shine and repeat.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik heb onlangs nog een beetje gekregen van iemand en het was weer echt als vanouds de rush. Wat dat betreft zit er best wel een groot verschil tussen 3- en 4-MMC. 3-MMC is best een degelijke stimulant. Maar 4-MMC is eerder legendarisch. Alleen de cravings zijn echt vervelend. Als je hebt dan kun je er bijna niet meer stoppen. Daarom zijn er ook zo weinig stashes van 4-MMC.
Legendarisch... dat wekt m'n interesse, lol. Die cravings, ook bij inname oraal?

Kietaa

Newbie
Er is een darknet vendor waar ik mijn zinnen opgezet heb. Hij levert ook 2C-B poeder wat al vrij schaars is dus dat is een goed teken. Daarnaast verkoopt hij 3-MMC goedkoop en 4-MMC voor een redelijk dure prijs. Wellicht dat ik ooit een sampeltje haal en het langs het testcentrum breng. Maar als dat niet werkt dan staak ik mijn zoektocht.
Ja ik begrijp je volkomen laat weten als et echt 4mmc zou zijn ben wel benieuwd al zeker 8 jaar op zoek 😂

Kietaa

Newbie
Ja eerlijk gezegt vind ik 3mmc echt onpotente rommel ook van de puurste graad 4mmc is idd tot daarintegen legendary persoonlijk heb ik niet echt last van cravings ik heb door de jaren heen me daar boven gezet

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ja eerlijk gezegt vind ik 3mmc echt onpotente rommel ook van de puurste graad 4mmc is idd tot daarintegen legendary persoonlijk heb ik niet echt last van cravings ik heb door de jaren heen me daar boven gezet
Denken dat jij daarboven staat is echt zelfoverschatting. Succes als je met coke en speed IV gaat experimenteren.

Bovenaan