• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ecstasy Trip Report

J86

Bewuste gebruiker
"Wat is het leven toch mooi, en wat ben ik blij dat ik leef. Dat ik nu de zuurstof mag inademen en mag fietsen op het mooie asfalt. Asfalt dat zorgvuldig is neergelegd door mensen. Mensen kunnen veel.. maar de natuur laat niet met zich spotten. Als de natuur een scheef wegdek wilt, gebeurt dat ook. Met gaten en oneffenheden. "

Haha zo geweldig dit :grin:

Ja die 1e keer .. zucht..

@ WDVK

Nee er zijn niet veel mensen die een slechte ervaring hebben :wink:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Leuk report! Net als je anderen trouwens :wink:

Mdma, blijft leuk. Dinsdag 1 pilletje erin gegooit, kijk er nu al naar uit het nog eens te doen (maar dan 2, waren niet zo sterke, maar alsnog, heerlijk!). Wat lijkt 2 maanden wachten nu weer lang zeg!

Qocaïne

Badass junkie
HakunaMatata zei:

Mdma, blijft leuk. Dinsdag 1 pilletje erin gegooit, kijk er nu al naar uit het nog eens te doen (maar dan 2, waren niet zo sterke, maar alsnog, heerlijk!). Wat lijkt 2 maanden wachten nu weer lang zeg!

Haha, dankjewel!

Ik moet binnekort maar weer eens in de pen kruipen... het blijft ook voor mezelf leuk om ze terug te lezen! :)

En inderdaad... twee maanden w88 is ook lang, maar het uiteindelijk zo waard! :grin:
Goed dat je jezelf aan die twee maanden regel wilt houden!

iSmokex

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
HakunaMatata zei:

Haha, dankjewel!

Ik moet binnekort maar weer eens in de pen kruipen... het blijft ook voor mezelf leuk om ze terug te lezen! :)

En inderdaad... twee maanden w88 is ook lang, maar het uiteindelijk zo waard! :grin:
Goed dat je jezelf aan die twee maanden regel wilt houden!
Ja snap ik, herinneringen die dan weer opborrellen! Ik kijk uit naar je volgende report :grin:

Inderdaad, het blijft dan zo bijzonder. Eerst had ik nooit het geduld maar na een paar keer pauze genomen te hebben, ben ik na de laatste keer helemaal overtuigt. :sunglasses:

Qocaïne

Badass junkie
Lol, thnx! Ik zit er aan te denken om mijn allereerste 2c-b report maar eens op te schrijven.
Eerst nog even wat dagen schoolwerk... dan ergens in de vakantie weer even wat proberen op te schrijven!

Goed bezig gast, respect!
Ik doe zelf ook aan de twee maanden regel, al komt er ook wel eens uitzondering op de regel. Ben niet meer zo streng op mezelf als voorheen... rond de tijd dat ik dit report schreef in 2006 :grin:

TrippleKX

Belezen gebruiker
Haha ik zie het al voor me :grin:
Sta je daar echt een half uur ofzo naar beneden te kijken leunend tegen een paal. (heb zelf ook van die momenten mee gemaakt, dat ik een uur tegen een hek aan lag.)
Ik zie het al voor me dat iedereen naar je aan het kijken is en aan het lachen is.. :smoke:
Als ik zelf aan het spacen ben en iedereen lacht en steeds naar me kijkt krijg ik daar altijd een kutgevoel bij, jullie ook?

Goed report trouwens!

Dubz

Bewuste gebruiker
TrippleKX zei:

Als ik zelf aan het spacen ben en iedereen lacht en steeds naar me kijkt krijg ik daar altijd een kutgevoel bij, jullie ook?

Goed report trouwens!
Haha dat heb ik juist helemaal niet. Juist complete schijt aan wat mensen op dat moment van mij denken, ik weet dat ik puur aan het genieten ben, wat anderen erover denken boeit me op dat moment 0,0.

Heb ook op een festival een uur of anderhalf buiten tegen een gespannen touw aangehangen met een zonnebrilletje op midden in de nacht, dit voelde meesterlijk. En dan inderdaad om de 10 minuten mensen die langskomen "Gaat het?" "Alles goed?" of mensen die al weten hoe laat het is en gewoon kei hard lachend voorbij komen lopen met een duimpje omhoog. Wordt m'n glimlach alleen maar groter van.

Ook komen er mensen op je af waarbij je al meteen ziet dat ze ook rollen... Vind ik meestal het leukste aangezien je meteen een 'connectie' hebt en de gesprekken gaan vlekkeloos nergens over.

Technofanaat

Experimenterende gebruiker
Dubz zei:
TrippleKX zei:

Goed report trouwens!
Ook komen er mensen op je af waarbij je al meteen ziet dat ze ook rollen... Vind ik meestal het leukste aangezien je meteen een 'connectie' hebt en de gesprekken gaan vlekkeloos nergens over.
Vind ik ook echt geweldig, als ik iemand zie die lekker spaced gelijk even zeggen hoe relaxt hij/zij losgaat en zo praten "wij spacers" elkaar de hemel in :grin::grin: GENIETEN :hearteyes: :hearteyes:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Hehe lekker report man!
Klinkt alsof je erg fijn ging :P

Ik herken mijzelf er niet echt in, ik ben tijdens al mijn keertjes xtc heel babbelig geweest en ik had telkens vreemde gezichtsuitdrukkingen zoals droevig, blij, somber etc. :tearsofjoy:

Eigenlijk nu nog een keertje proberen echt hard te gaan :tearsofjoy:
Dan krijg je veel leukere verhalen achteraf :hearteyes:

Andyy

Bewuste gebruiker
Olijfboompje zei:
Hehe lekker report man!
Klinkt alsof je erg fijn ging :P

Ik herken mijzelf er niet echt in, ik ben tijdens al mijn keertjes xtc heel babbelig geweest en ik had telkens vreemde gezichtsuitdrukkingen zoals droevig, blij, somber etc. :tearsofjoy:

Eigenlijk nu nog een keertje proberen echt hard te gaan :tearsofjoy:
Dan krijg je veel leukere verhalen achteraf :hearteyes:

ja met genoeg mdma om te hallicuneren, dat had ik vn t weekend met kristalle, hahaha geweldig, maatje van me zag kaboutertjes lopen die boos op hem waren haahah!!!

T-men

Bewuste gebruiker
Ik heb je verhaal met veel plezier gelezen, zo fucking herkenbaar en zo goed verwoord!

+1

Bovenaan