Edibles

Jane

Newbie
Hoi 👋, ik ga volgende week voor het eerst edibles proberen. Heb een reepje chocola met 7,5 mg THC per blokje. Is 1 blokje genoeg om mee te beginnen?
Ik heb ervaring met MDMA en truffels, ik rook niet en ben ook nog nooit echt stoned geweest.
Iemand die zijn ervaring wil delen? Thnx!

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Zoals ei-salade al opmerkt, de inwerking kan erg lang duren, dit kan ook per persoon verschillen.

Het heeft ook even tijd nodig om tot zijn piek te komen, en doordat het zo lang kan duren zijn mensen snel geneigd om teveel te nemen, wat erg onplezant kan uitpakken.

Dus, begin klein, geef het tijd en ervaar het. Mocht je het dan toch te mild vinden, dan kan je er altijd nog een blokje (of een halve) bijnemen.

Veel plezier!

Jane

Newbie
1 blokje is wel voldoende denk ik. Vooral zonder tolerantie. Houd er wel rekening mee dat inwerken erg lang duurt met edibles, dus bij pakken is niet heel handig. Pas na 2u kun je bij pakken.
Dankjewel voor je advies, dan pak ik 1 blokje. Ben benieuwd.

Jane

Newbie
Zoals ei-salade al opmerkt, de inwerking kan erg lang duren, dit kan ook per persoon verschillen.

Het heeft ook even tijd nodig om tot zijn piek te komen, en doordat het zo lang kan duren zijn mensen snel geneigd om teveel te nemen, wat erg onplezant kan uitpakken.

Dus, begin klein, geef het tijd en ervaar het. Mocht je het dan toch te mild vinden, dan kan je er altijd nog een blokje (of een halve) bijnemen.

Veel plezier!
Dankje! Ik begin met 1 blokje en zal zeker 2 uur wachten voordat ik iets bijneem (wat waarschijnlijk niet nodig zal zijn).

XMR

Wijs gebruiker
Denk dat 1 blokje erg mild zal zijn als je trippen al gewend bent. Echter beter safe than sorry.

• Like
Waarderingen: Jane

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Hoi 👋, ik ga volgende week voor het eerst edibles proberen. Heb een reepje chocola met 7,5 mg THC per blokje. Is 1 blokje genoeg om mee te beginnen?
Ik heb ervaring met MDMA en truffels, ik rook niet en ben ook nog nooit echt stoned geweest.
Iemand die zijn ervaring wil delen? Thnx!
Hoe is dit bevallen?
Ik heb nu edibles snoepjes bestel van 10mg thc per snoepje. Ook ervaring met veel verschillende drugs. Maar best beginnen met 1 dus?

Jane

Newbie
Ik heb het nog niet geprobeerd, mentaal gaat het niet zo lekker op het moment dus ik wacht een beter moment af.

Bovenaan