Eerste keer truffels

Prandtleu

Newbie
Hoi allemaal,

Mijn vrienden en ik willen volgende week voor het eerst truffels gaan proberen. Dit gaan we doen in het bos. Mijn vraag aan jullie is, wat is een goede dosering van truffels? Ik heb namelijk geen idee. Kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken over hoe en wat betreft truffels?

Groet

• Love
Waarderingen: ljuv

N3K0

Badass junkie
Ik wil je adviseren om zelf ook dingen uit te zoeken.
Er is genoeg info te vinden over set en setting en dosering.

Пусто

Bewuste gebruiker
5 tot 7,5 gram verse truffels

Dat is een milde dosis, perfect om kennis te maken zonder dat het meteen te intens wordt.
Begin liever aan de lage kant. Als het na 1,5 tot 2 uur nog mild aanvoelt, kun je altijd wat bijnemen.

Neem ze in op een lege maag, 3 uur van tevoren niet eten.
Goed kauwen, of maak er thee van dat helpt tegen misselijkheid.
Als je thee maakt, niet in kokend water doen, psilocybine breekt af bij te hoge temperaturen.

Tot slot zou ik aanraden om het eerste keer niet in een bos te doen. Een veilige thuissetting is vaak fijner en voorspelbaarder. Je kunt na de piek (na ~2-3 uur) altijd nog even naar buiten, bijvoorbeeld een park in als het goed voelt.

Rustige sfeer, fijne muziek en een vertrouwde omgeving maken echt het verschil.

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik zou in ieder geval de eerste keer niet alleen naar een bos gaan. Maar je bent dus niet alleen en dat is goed.

ljuv

DF-koningin
Nee joh, klinkt als een geweldig idee!!!!

In dit subforum kun je heel veel verschillende ervaringen, tips, etc. vinden over truffels en paddo’s: https://drugsforum.nl/forums/natuurlijke-psychoactieven.7/

Misschien helpt t die eerst door te nemen. Als je dan wat gerichtere vragen overhoudt, kunnen wij ze makkelijker beantwoorden.

Maar anders: ook niet te veel over nadenken en lekker over je heen laten komen!

Ik heb na aanlijding van mijn truffel aanvaring van een afbeelding die ik onder de trip tegen kwam de super euro dollar gemaakt .. zie hier het rezultaat

Bijlagen

• IMG_0569.jpeg
    IMG_0569.jpeg
    162,6 KB · Weergaven: 23
Bovenaan