Eeeen 't is alweer op...

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

heyol

Bewuste gebruiker
Eeeeeeeeeeen mijn 6 gram die vorige week woensdag met de post is aangekomen is alweer op... FUCKING SCHIJTZOOI!! Why the fuck moet dat zo snel op zijn????????!!!!!! En what the fuck sffs doen na mijn laatste lijn?? Weer € X,XX geven aan die brakke versneden kut-coke van die straatdealertjes waar je niks van voelt??? Pfff denk et ni!

Pffffffffff leek nog zoveel in begin van de avond...
Dan maar een Zolpidemeke slikken en proberen te slapen zeker.

FML

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

Badass junkie
Knap dat je met 6gr 7 dagen hebt kunnen volhouden. Als ik coke koop (zelden) gaat er vlot 3gr door op 2 dagen eigenlijk.

De prijs is wat mij laten inzien heeft dat het voor mij te duur is ongeacht of ik hele goede of hele matige coke heb. Als je niet oplet snuif je er zo een maandloon door.

Het balen gevoel na coke herken ik 😅

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Geen coke gebruik als je alleen bent ? Dit kan al heel een hoop schelen in gebruik. Liever 1x Pw op een zaterdag een halve/gram dan elke dag 1 gram.

Edit : misschien moet je gaan minderen of geheel stoppen 6g op 7 dagen begint al richting een verslaving te gaan of misschien ben je dat al. Als je dagelijks gebruikt ben je in mijn ogen al verslaafd

Laatst bewerkt:

hardcoredrugsnl

Belezen gebruiker
Ik kan als ik coke gebruik de keuze maken om na een paar lijnen te stoppen (wel zonder alcohol). Af en toe een lijntje en kunnen stoppen voordat het op is is wel een kunst trouwens, niet veel mensen kunnen dat.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ergens wil ik coke graag proberen, maar wat ik allemaal lees en de prijs houd me gelukkig tegen haha.. Heb genoeg geld vind ik, maar de dikke euro's voor een gram van iets wat vaak snel op is.. Wellicht ooit eens een keer haha, maar geef ik voorlopig liever aan iets anders uit.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Ik kan als ik coke gebruik de keuze maken om na een paar lijnen te stoppen (wel zonder alcohol). Af en toe een lijntje en kunnen stoppen voordat het op is is wel een kunst trouwens, niet veel mensen kunnen dat.
Ik noem dit altijd zwak. De meeste mensen die niet met coke kunnen stoppen met bijpakken kunnen dat meestal met niets.

Ja coke is lekker ben zelf ook een behoorlijke cokehead. Maar niet lekker genoeg om elke dag daarvan onder invloed te zijn.

Dagelijkse bezigheden voelen altijd beter aan nuchter dan op drugs. Schoonmaken etc of naar de gym gaan. Lekker met 140 hartslag nog hiit sessie gaan doen mij nie bellen bij de ambulance dan maar alvast.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Ergens wil ik coke graag proberen, maar wat ik allemaal lees en de prijs houd me gelukkig tegen haha.. Heb genoeg geld vind ik, maar de dikke euro's voor een gram van iets wat vaak snel op is.. Wellicht ooit eens een keer haha, maar geef ik voorlopig liever aan iets anders uit.
Pilletje geeft je een beter gevoel. Coke vind ik ook alleen lekker bij alcohol. Als pillen nog zijn werking deed was ik nooit over gegaan op snuif

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Nee zou het zelf ook nooit meer proberen heb er al een punt achter gezet het gaat hem zo nooit meer worden. 2j ertussen had 0,0 verschil gemaakt.

Hmm, ja dat snap ik dan inderdaad. Jammer maar het is wat het is... Komt het door misbruik (om het zo maar even te noemen)?
Ik ga vast ooit eens coke proberen, maar voorlopig vind ik het wel prima haha.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Hmm, ja dat snap ik dan inderdaad. Jammer maar het is wat het is... Komt het door misbruik (om het zo maar even te noemen)?
Ik ga vast ooit eens coke proberen, maar voorlopig vind ik het wel prima haha.
Misbruik in grote maten dus geen 1x 1gram x klappen soms 10 tot 15 pillen van 180mg elk weekend 3j lang. Daarna was de fun eraf :upsidedown:

Dr. Paddo!

Experimenterende gebruiker
Goede reden om te stppen met die verslavende zooi. Ga in gesprek met je huisarts, voor het van kwaad tot erger gaat.

Rivalrie

Badass junkie
Je kan beter 4F-MPH nemen ipv coke. Voelt hetzelfde (voor mij) maar is een stuk goedkoper 🤣. Pas alleen op voor hartkloppingen..... Maarja dar heb ik op coke ook

Dr. Paddo!

Experimenterende gebruiker
Mijn advies? goh...

Ik ben de laatste om anderen te zeggen wat ze moeten doen wanneer het op drugs aankomt...
Oke, waarom reageer je zo apart dan? Zeg gewoon niks. Die gast is gewoon mogelijk op weg naar een verslaving, kan zich niet beheersen en kan er beter mee kappen. En het enige dat jij daar op reageert is dat hij dat zelf wel bepaalt. Ga lekker op Nu.nl zitten trollen gap.

Eeeeeeeeeeen mijn 6 gram die vorige week woensdag met de post is aangekomen is alweer op... FUCKING SCHIJTZOOI!! Why the fuck moet dat zo snel op zijn????????!!!!!! En what the fuck sffs doen na mijn laatste lijn?? Weer € X,XX geven aan die brakke versneden kut-coke van die straatdealertjes waar je niks van voelt??? Pfff denk et ni!

Pffffffffff leek nog zoveel in begin van de avond...
Dan maar een Zolpidemeke slikken en proberen te slapen zeker.

FML
Dat had ik afgelopen maandag ook.... voordat ik het wist had ik 8,5 gram door m'n neus geboordsinds de vrijdag. Word tijd om even goed het leven te evalueren en maar even te stoppen denk ik, Hehe

C-Man

Bewuste gebruiker
Nou...

Het meeste dat ik op een wekend heb gesnoven is 7. Toen zat ik echt wel in mijn slechtste periode. Dat nooit meer.

heyol

Bewuste gebruiker
Dat had ik afgelopen maandag ook.... voordat ik het wist had ik 8,5 gram door m'n neus geboordsinds de vrijdag. Word tijd om even goed het leven te evalueren en maar even te stoppen denk ik, Hehe

Laatste keer dat ik heb gedaan is vrijdag, nu ff niks meer tot deze vrijdag; wat een kutweek jo, kan geen 8u wakker blijven zonder te moeten pitten.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Laatste keer dat ik heb gedaan is vrijdag, nu ff niks meer tot deze vrijdag; wat een kutweek jo, kan geen 8u wakker blijven zonder te moeten pitten.
Dat zou wss aan je gebruik liggen. Het is beter als je een langere break als 1 week pakt. Zo dat je ff kan bij rusten. Ik zou zelf gewoon maandje tot kerst pakken en met kerst en nieuw jaar een leuke avond pakken. Maar dat is natuurlijk altijd aan jezelf.

Als ik moe ben van een soort drugs heb ik daarna echt niet de volgende week zin in van jo laat ik het weer doen en weer heel me week moe door brengen. Tenslotte is er meer in het leven waar je toch fit/energie voor moet hebben lijkt me ? Drugs is niet alles op de wereld :tongueout:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan