• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Een AMAZING trip-report!

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
Wie? - ik en enkele vrienden.

Wat? - Mescaline, Shrooms, Salvia Divinorum (40x en 60x), DMT, Ketamine, Cocaïne, Speed, XTC, Crack, wiet en sterke drank.

Effect? - ik zou het godverdomme niet meer weten :) (blauwe plekken, schrammen en dergelijke zijn de enige herinneringen aan die nacht).

Haha, sorry, kan er echt niets meer over zeggen! :hearteyes:

:wave:

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
Een AMAZING trip-report met een zweem sarcasme uiteraard, aangezien het voor de rest vrij doods is hier...

Het zou leuk zijn wat meer trip-reports te kunnen posten, maar aangezien de weinige reacties en dergelijke - laat staan reacties die inhoudelijk ook nog interessant zijn - lijkt me dat een beetje tijdverspilling.

Best wel jammer trouwens - en ook al heeft deze avond zich effectief voorgedaan en kan ik mij er effectief niets meer van herinneren: deze report had eerder de bedoeling de boel wat meer leven in te blazen.

Maar ja... :confused:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja misschien moet je beginnen met een inhoudelijk interessant tripreport als je inhoudelijk interessante reacties wilt ontvangen. Je vertelt het alsof het iets leuks is wat je hebt meegemaakt, maar als je het mij vraagt is het zonde van alle drugs en je eigen lijf, als je drugs neemt en er vervolgens niets meer van weet...

HoneyC

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
Tsja misschien moet je beginnen met een inhoudelijk interessant tripreport als je inhoudelijk interessante reacties wilt ontvangen. Je vertelt het alsof het iets leuks is wat je hebt meegemaakt, maar als je het mij vraagt is het zonde van alle drugs en je eigen lijf, als je drugs neemt en er vervolgens niets meer van weet...

Bovenaan