Een avondje waus

Arizona zei:
als je maar genoeg coke neemt en goeie hebt, dus niet versneden rommel, word je vanzelf wel knetterhigh. Beznootje nemen heeft niet zoveel zin dan en wil je ook niet met goeie coke.

20mg Diazepam + coke, anders best wel chille combi. :P

2c-b met wiet ?

Mdma en daarna ghb?

Speed met ghb

Ik ben niet zo van de gruwelijke combo's, maar deze deden het erggg leuk bij mij! :D

Jeller zei:
jullie zijn ook allemaal wel beetje combiverslaafd, beetje ziekelijk eigenlijk

Dat heb je toch wel verkeerd hoor.

Winehouse zei:
Arizona zei:
als je maar genoeg coke neemt en goeie hebt, dus niet versneden rommel, word je vanzelf wel knetterhigh. Beznootje nemen heeft niet zoveel zin dan en wil je ook niet met goeie coke.

Zou dan eerst aan de coke en de alcohol gaan. En einde van de avond flinke benzo's.

Nee, niet eerst aan de coke en de alcohol gaan. Alcohol, dan coke. Eerst jezelf klemzuipen en daarna een lijntje coke. Dat gevoel :mrgreen: Zorg alleen dat je niet teveel drinkt en let echt alsjeblieft op met die benzo's. Door de coke voel je niks van de verdoving van de alcohol, enkel de euforie, en dan ga je blowen of benzo's nemen en dan gaat het mis want dan voel je ze opeens keihard. Laat er genoeg tijd tussen, heb geduld en stop op tijd met drinken, want als die coke uitwerkt en op is zul je je leeg gaan voelen en dan heb je wel sneller de neiging om wat anders te nemen.

Als ik denk aan het woord waus , denk ik aan zolpidem.
Slik zo'n 6 tot 8 pillen , en daarna kan je je verzekeren van een heel vreemde nacht vol hallucinaties.

niets tegen combineren, maar hoe jullie het schrijven is het precies of die drugs apart niet genoeg doen, dat komt een beetje verziekt over

zo van oh lsd, maar dan wel met mdma en keta en liefst ook nog wat speed bij anders is het niet leuk genoeg

spacelord zei:
Sublimo zei:
spacelord zei:
lsd+paar dozen lachgas, meer heb je niet nodig

LSD en ketamine is ook geweldig ! :love:

Kan toch niet op tegen het lachgaseffect tijdens de trip :D het effect is helemaal niet meer vergelijke dan als je niet trippend een ballonnetje zou inhaleren. Echt compleet van wereld :D

Ik heb LSD nog niet gedaan in combinatie met lachgas, zal ik zeker nog eens doen.
Wat ik wel weet is dat ik de combi met ketamine gewoon af vindt ! :love:

Sublimo zei:
spacelord zei:
Sublimo zei:
LSD en ketamine is ook geweldig ! :love:

Kan toch niet op tegen het lachgaseffect tijdens de trip :D het effect is helemaal niet meer vergelijke dan als je niet trippend een ballonnetje zou inhaleren. Echt compleet van wereld :D

Ik heb LSD nog niet gedaan in combinatie met lachgas, zal ik zeker nog eens doen.
Wat ik wel weet is dat ik de combi met ketamine gewoon af vindt ! :love:
Alledrie tegelijk! En gooi er een 33mg 2CB en nog wat MDMA tegenaan.

Zo trip ik het liefst. Alles tegelijk.

Sublimo zei:
Drientje zei:

I like you ! :love:
En niet afwegen, gewoon op het gezicht meten en kijken terwijl je al scheef van de MDMA en LSD wikt en weegt of dat inderdaad een goede dosis 2CB is.

Leuke avond was dat. :love:

Drientje zei:
Sublimo zei:
Drientje zei:

I like you ! :love:
En niet afwegen, gewoon op het gezicht meten en kijken terwijl je al scheef van de MDMA en LSD wikt en weegt of dat inderdaad een goede dosis 2CB is.

Leuke avond was dat. :love:

Heel herkenbaar ! :love:

Haha :lol:

Zo van die avonden waar je alles eigenlijk niet doet zoals het "hoort". En alles gaat gewoon geweldig dan ! :rock:

Terug
Bovenaan