een badtrip voor 3 weken :s

wikky

Newbie
Ik heb 3 weken geleden een jointje met wat vriendinnen gerookt, ik kreeg een badtrip en volgens mij is dat nu nog niet over :confused:
ik voel me de hele tijd somber en het lijkt ook alsof ik in mijn eigen wereldje leef, net alsof ik nie kan geloven dat wat ik zie egt is :confused:
ik heb wel is gehoord dat een badtrip je hele leven in je kan blijven hangen, maar is da wel waar, en als het waar is kan de dokter er wat aan doen, en zo de dokter er ook wat aan kunne doen dat ik me zo somber voel, of is dit iets wat na een tijdje gewoon vanzelf over gaat???
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen,

groetjes Wikky

heidrun

Belezen gebruiker
een bad trip is het zeker niet, van 1 joint ga je niet trippen.

het kan wel zijn dat je er gevoelig voor bent of aanleg hebt voor depressies of psychoses.
hoe oud ben je als ik vragen mag? en ben je een jongen of een meisje?

mannen zitten tussen de 18-22 in de gevoelig periode om psychiatrische aandoeningen te ontwikkelen.vrouwen rond de 25

ik heb een simpel advies: ga niet meer blowen!
en als je erg jong ben, rond de 15 dan moet je er helemaal vanaf blijven,
als je na 1 joint je al zo rot gaat voelen op die leeftijd.

BacingsPen

Badass junkie
Ja, toen ik 14 was blowde ik ook al, en toen kon ik er ook niet altijd even goed tegen. Wiet is een drugs die veel meer bij je los kan maken dan bijvoorbeeld alcohol. Het kan je psychisch erg veel doen. Wat jij hebt gaat waarschijnlijk wel over binnenkort maar het is natuurlijk altijd fijn er met bijvoorbeeld een dokter over te praten!

Bovenaan