een belangrijk weetje

adhdtje78

Newbie
ik heb rond gekeken voor wat info maar tijdens mijn zoektocht viel het me op dat heel veel mensen zeggen dat ze willen weten wat je nodig hebt voor coke om het te versnijden ik lees dan dat supermix vaak gebruikt wordt en ik maak me dan toch zorgen dit vond ik namelijk op een chemie forum

"Terwijl te XTC schoner wordt, wordt de coke vuiler: Snuivers lopen kans op nierschade, doordat het goedje steeds vaker versneden wordt met fenacetine. Even googlen op dat woord levert als inzicht dat fenacitine een variant is van paracetamol. Het is verboden als pijnstiller sinds 1984. De vervanging door paracetamol maakt echter niet zoveel uit, want het is vooral de combinatie met andere medicijnen die problemen geeft"

supermix is levens gevaarlijk en als je regelmatig snuift krijg je permanente nier beschadiging en er duikt nu ook al imofasol op weet niet of ik het goed schrijf maar in de U.S en canada zijn er al doden gevallen ben dus voorzichtig op je lichaam en laat het altijd testen wat een ander ook zegt

en wat je wel kunt gebruiken is:

inositol deze is het best
lidocaine moeilijk aan te komen
manitol ook goed
edelweiss is spotgoedkoop maar verboden in NL is eigenlijk poedermelk voor babys
caffeiene is ook te doen maar raadt het niet aan

hoop dat de mensen er wat aan hebben en ze recreatief plezier hebben :stoned:

Holden

Bewuste gebruiker
Je zegt neen..
En tegelijkertijd zeg je: "wat je wel kunt gebruiken is..manitol,..."
Bespeur ik hier enige vorm van tegenstrijdigheid?

QUETZALCOATL

Experimenterende gebruiker
adhdtje78 zei:
supermix is levens gevaarlijk
Coke zelf kan ook levensbedreigend zijn als je een gammel gestel hebt.

Ook als je regelmatig coke zonder fenacitine snuift kan je permanente nierbeschadiging krijgen. Het lukt immers niet meer om te pisse als je stevig strak staat.
Smijt die mengpoeders van je lekker weg man. Zo puur mogelijk snuiven is toch veel toffer.

Bovenaan