Een benzooitje .....drifting down the clouds.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Soms heb je een benzooitje teveel op en wil je gewoon even slap ouwehoeren ken je dat ?
Je hebt van die MDMA ouwehoeren, van die dronken mans praat en natuurlijk die pepkleppers die maar niet ophouden. ...
Maar een benzotong ratelt echt crap.

Maar hoe lult een verlopen benzojunk nou eigenlijk ? En wat voor crap spuugt ie uit ?
Ik draai nu op een hele la roche 10 mg the bleu pil.
Ben lekker wappie, en twijfel of ik er niet een 2 tal mini lijntjes van die power keta tegen aan moeten schuiven. Wat moet een benz op de keta .... das de vraag en waarom stellen adhdérs op de benzo nog steeds vragen.
Vanaf kinds af aan heb ik me zelf gekweld met de vraag die niemand kan beantwoorden, de vraag waarop ik direct een oxezepam moet nemen om te kalmeren om de paniek te voorkomen.

dus voordat ik jullie die vraag stel neem ik een oxezepam 10 mg .... Om te voorkomen dat ik verdwaal in het universum ... want waar eindigt het ? Waar is de grens het moet toch ergens stopppen, niets is voor eeuwig, niets is oneindig.

Gelukkig lost de oxezepam nu op ... de keta lijntjees liggen klaar, misschien dat Vogel nog iets kan toevoegen voordat ik neerga ?

aan u het woord, de volgende benzooier mag reageren op deze diepgang van benzoiden.

Benzonie .... :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
Ik had een maat een keer perongeluk 20mg temazepam gegeven nadat hij had gedronken. Op een gegeven moment had ie het over saartje, en we hadden geen id wie dat was. Bleek zijn kat te zijn :grin: Ik zat tegenover hem in de trein en op een gegeven moment begon die aan mn broekspijp te frutselen dus ik vroeg: wat ben je aan het doen ? Toen keek die me aan en zei: Ja wat ben jij aan het doen ? En toen "sliep" die weer verder. Veel meer woorden zijn er niet meer uitgekomen. Wel wat gekreun

Soma

Bewuste gebruiker
Op een benzo'tje stop ik ook niet met mezelf vragen te stellen waar geen antwoord op te vinden is hoor, maar het houdt mijn gedachten wel een beetje stiller als dat is wat je bedoelt.

Keta op valium is trouwens maar saai. Het onderdrukt het psychedelische effect en verdooft je alleen maar. En toch heb ik het wel al 2 of 3 keer gedaan. Val je makkelijk van in slaap hoor.

Poero3010

Newbie
When a Tiger comes

bump up
lurk

Two guys were walking through the jungle. All of a sudden, a tiger appears from a distance, running towards them.

One of the guys takes out a pair of "Nikes" from his bag and starts to put them on. The other guy with a surprised look and exclaims, "Do you think you will run faster than the tiger with those?"

His friend replies: "I don't have to out run it, I just have to run faster than you."

--------------dvd copy,--------dvd ripper, ------------------dvd to ipod,----------------dvd ripper,-------------------dvd software,-----------

Bovenaan