Een bewustwordingsproces?

Bal0n

Badass junkie
Hoe die paden ontstaan bij leren? Of bedoel je of dat ook gebeurt bij paddo gebruik?

Ik denk dat als je wil begrijpen hoe dat leren ongeveer werkt je eerst een diploma in neurofysiologie moet behalen :).

BacingsPen

Badass junkie
ja dat bedoel ik ja!

mzzz, dat gaat ook weer een beetje ver voor nu:P eerst die havo diploma maar us he:tongueout:

Ik ga denk ik psychologie studeren, lijkt mij erg interessant! Wat studeer jij eigenlijk?

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
ja dat bedoel ik ja!

mzzz, dat gaat ook weer een beetje ver voor nu:P eerst die havo diploma maar us he:tongueout:

Ik ga denk ik psychologie studeren, lijkt mij erg interessant! Wat studeer jij eigenlijk?

Volgend jaar Biologie, en daarna even kijken of ik iets kan vinden wat mooi aansluit op neuropsychologie.

Nu nog 6 VWO :smoke:

BacingsPen

Badass junkie
ghehe, middelbare school is nog best chill vind je niet?:P

Maar goed, biologie... Ik vind het een interessant vak, maar er zijn zoveel details die je moet leren! Ik geloof dat ik toch moet toegeven dat de wiet mij lui heeft gemaakt :flushed:

Bal0n

Badass junkie
Ik ben het echt zat op de middelbare school, duffe vakken, veel (niet allemaal natuurlijk :wink:) duffe mensen.. Maar ach, :).

BacingsPen

Badass junkie
Ja, dat ben ik met je eens! Ik doe ook geen fuck meer voor die duffe vakken! Mijn discipline en interesse is vanaf de 3e sterk achteruitgegaan! Het is dat ik die interesses met wiet nog een beetje heb kunnen stimuleren maar anders! :P

Enneh, jij zit al 6 jaar op die middelbare school:P Ik zit nu 5 jaar op de middelbare en ben het nu al hartstikke zat:P

Krs

Bewuste gebruiker
naast school zijn er nog genoeg dingen die het leven de moeite waard maken :grin: en voor die dingen blijf ik leven ook al vind ik school gewoon kut.

Krs

Bewuste gebruiker
haha jah idd. ik leef niet om dood te gaan. leef om lol te hebben en te doen wat ik wil.

Emo

Bewuste gebruiker
je gaat dood om weer te kunnen leven
om het allemaal maar ff diep zinnig te houden :P :wink:

BacingsPen

Badass junkie
ghehehe, tja uiteindelijk leef je om dood te gaan, waar leef je anders voor? misschien om naar de hemel of iets dergelijks te gaan als je gelooft:P

Bovenaan